• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل 27538امروز 9
0

‌?قیمت دلار در بازار آزاد ایرا …

  • کد خبر : 14458
  • 31 تیر 1399 - 17:20
‌?قیمت دلار در بازار آزاد ایرا …

    ‌?قیمت دلار در بازار آزاد ایران روز سه‌شنبه ۳۱ تیرماه به ۲۱ هزار و ۴۵۰ تومان کاهش یافت. در پی تزریق ۳۰۰ میلیون دلار ارز نیمایی به بازار طی روزهای شنبه و یکشنبه قیمت دلار آمریکا روز دوشنبه در بازار آزاد ایران حدود ۱۰ درصد کاهش یافت و به ۲۲ هزار و ۹۵۰ […]

 

‌?قیمت دلار در بازار آزاد ایرا … 534151001595335806

 

‌?قیمت دلار در بازار آزاد ایران روز سه‌شنبه ۳۱ تیرماه به ۲۱ هزار و ۴۵۰ تومان کاهش یافت. در پی تزریق ۳۰۰ میلیون دلار ارز نیمایی به بازار طی روزهای شنبه و یکشنبه قیمت دلار آمریکا روز دوشنبه در بازار آزاد ایران حدود ۱۰ درصد کاهش یافت و به ۲۲ هزار و ۹۵۰ تومان رسیده بود. ?

?سخنگوی وزارت بهداشت، از قربانی شدن ۲۲۹ نفر دیگر از بیماران مبتلا به کرونا در طول ۲۴ ساعت گذشته خبر داد که بیشترین آمار رسمی اعلام شده از زمان شیوع کرونا در ایران است. بیشترین آمار قربانیان کرونا در ایران مربوط به روز ۱۹ تیرماه بود که ۲۲۱ نفر جان باخته بودند. خانم لاری که روز سه‌شنبه ۳۱ تیرماه آمار رسمی کرونا در ایران را اعلام کرد، گفت مجموع قربانیان کرونا در ایران به ۱۴ هزار و ۶۳۴ نفر رسید. به گفته سخنگوی وزارت بهداشت در طول ۲۴ ساعت گذشته همچنین دو هزار و ۶۲۵ بیمار جدید شناسایی شده‌اند و مجموع مبتلایان به این بیماری به ۲۸۷ هزار و ۸۲۷ نفر رسیده است. آمارهای وزارت بهداشت در حالی ارائه می‌شود که در هفته‌های گذشته از سوی برخی نمایندگان مجلس و اعضای شورای شهر تهران، تردیدهای جدی درباره درستی این آمار مطرح شده است. ?

?معاون وزارت بهداشت ایران با رد اظهارات اخیر رئیس‌جمهوری اسلامی مبنی بر ابتلای ۲۵ میلیون ایرانی به کرونا، گفت که چنین موضوعی «صحت علمی» ندارد. اظهارات این مقام وزارت بهداشت واکنشی به سخنان روز ۲۸ تیرماه حسن روحانی است که گفته بود بر اساس یک تحقیق انجام‌شده از سوی وزارت بهداشت، تاکنون «۲۵ میلیون ایرانی» به کرونا مبتلا شده و «۳۰ تا ۳۵ میلیون نفر دیگر هم در معرض ابتلا به این ویروس خواهند بود». ?

?گروه دیدبان حقوق بشر سوریه می‌گوید که در حملات موشکی دیشب اسرائیل به منطقه‌ای در جنوب شهر دمشق، پایتخت سوریه، “۵ نفر از نیروهای مورد حمایت ایران کشته شدند.” ?

?نخست‌وزیر عراق برای انجام سفری دو روزه وارد تهران شد. مصطفی الکاظمی که قرار است پس از این سفر به آمریکا سفر کند، در طول حضورش در تهران با علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، دیدار خواهد کرد. این نخستین دیدار حضوری آقای خامنه‌ای در پنج ماه گذشته خواهد بود. ?

?محمودجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی در مسکو اعلام کرد: تمدید توافق ۲۰ ساله میان ایران و روسیه در دستور کار دستگاه دیپلماسی ایران قرار دارد. ?

?رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ می‌گوید به دلیل شرایط بد اقتصادی، در سه ماه اخیر، تعداد سارقان «بار اولی» با سارقان «سابقه‌دار» مساوی شده است. علیرضا لطفی گفته که در سه ماهه اخیر بیش از «۵۰ درصد» بازداشت‌شدگان در حوزه سرقت برای بار اول مرتکب جرم شده بودند و «این نشان می‌دهد که این اتفاقات بی‌تاثیر از شرایط روز نیست». ?

?هم‌زمان با بازخوانی اطلاعات جعبه سیاه هواپیمای مسافربری اوکراین که با شلیک پدافند سپاه پاسداران سرنگون شد، وزیر امور خارجه اوکراین، گفته است که کشورش ادعای ایران درباره وقوع “خطای انسانی” در ساقط شدن این هواپیما را نمی‌پذیرد. دمیترو کولبا، وزیر خارجه اوکراین، روز سه‌شنبه ۲۱ ژوئیه (۳۱ تیر) به خبرنگاران گفت “در جهان مدرن تنها یک نفر نمی‌تواند به همین سادگی یک هواپیما را ساقط کند، حتی اگر این فرد بسیار مکار، زبردست یا شرور باشد.” آقای کولبا از ایران خواست تمام جزئیات واقعه را شرح دهد و خواهان گسترش دامنه سوالات از خطای انسانی به چگونگی “عملکرد سیستم کنترل حریم هوایی ایران” شد. ?

?شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، تا بامداد روز سه‌شنبه ۳۱ تیرماه از ۱۴ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر عبور کرد و شمار جان‌باختگان نیز به حدود ۶۱۰ هزار تن رسیده است. ?

?مقامات دولت انتقالی سودان گفته اند که محاکمه عمر البشیر، رئیس جمهوری سابق این کشور به خاطر دست زدن به کودتای نظامی در سال ۱۹۸۹ در دادگاهی در خارطوم، پایتخت، آغاز شده است. عمر البشیر، ۷۶ ساله که سال ها رهبری یک حکومت اسلامگرا را در سودان در دست داشت، پیشتر به اتهام فساد مالی محاکمه و به حبس محکوم شده اما در صورت محکومیت در ارتباط با پرونده کودتا، مجازات او اعدام خواهد بود. ?

?پارلمان بریتانیا دولت را به سهل انگاری در مقابله با ‘مداخله روسیه’ در امور داخلی این کشور متهم کرد چند عضو کمیته اطلاعات و امنیت پارلمان بریتانیا گزارش این کمیته در مورد “مداخله روسیه” در امور داخلی این کشور را همراه با انتقاد شدید از دولت ارائه داده اند. آنان در یک نشست خبری گفتند که “دولت های مختلف بریتانیا با آغوش باز از الیگارش های روسی استقبال کردند” و مسایل امنیتی کشور را نادیده گرفتند. اصطلاح الیگارش به آن دسته از ثروتمندان روسی وابسته به حکومت این کشور اطلاق می شود. شماری از آنان در بریتانیا سرمایه گذاری کرده و دست کم بخشی از سال را در این کشور سکونت دارند. ?

? @VahidOnline

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=14458

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.