• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل 27469امروز 0
1

‌?وب سایت‌های اعلام نرخ ارز و …

  • کد خبر : 14435
  • 30 تیر 1399 - 18:10
‌?وب سایت‌های اعلام نرخ ارز و  …

    ‌?وب سایت‌های اعلام نرخ ارز و طلا روز دوشنبه ۳۰ تیرماه از کاهش نسبی قیمت ارزهای خارجی و طلا در بازار آزاد ایران خبر دادند. بر اساس گزارش این وب‌سایت‌ها، قیمت دلار آمریکا با کاهش حدود دو هزار تومانی در مرز ۲۳ هزار تومان معامله می‌شود. قیمت سکه طلا هم در مرز ۱۱ […]

 

‌?وب سایت‌های اعلام نرخ ارز و  … 718667001595252405

 

‌?وب سایت‌های اعلام نرخ ارز و طلا روز دوشنبه ۳۰ تیرماه از کاهش نسبی قیمت ارزهای خارجی و طلا در بازار آزاد ایران خبر دادند. بر اساس گزارش این وب‌سایت‌ها، قیمت دلار آمریکا با کاهش حدود دو هزار تومانی در مرز ۲۳ هزار تومان معامله می‌شود. قیمت سکه طلا هم در مرز ۱۱ میلیون تومان اعلام شد. این اتفاق پس از چند روز افزایش چشمگیر قیمت ارزهای خارجی و سکه طلا در بازار ایران رخ می‌دهد. روز یکشنبه برای ساعاتی قیمت دلار آمریکا به ۲۶ هزار تومان رسید. ?

?وزارت بهداشت ایران روز دوشنبه ۳۰ تیرماه اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته ۲۱۷ نفر دیگر در اثر ابتلا به ویروس کرونا جان باخته‌اند. سخنگوی وزارت بهداشت، با اعلام این آمار گفت که بدین ترتیب تعداد قربانیان این بیماری به ۱۴ هزار و ۴۰۵ نفر رسیده است. او همچنین از شناسایی دو هزار و ۴۱۴ بیمار جدید در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت تعداد کل بیماران مبتلا به کرونا به ۲۷۶ هزار و ۲۰۲ نفر رسید. شمار فوتی‌های روزانه اعلام شده در روز دوشنبه، بیشترین میزان از زمان اعلام شیوع کرونا در ایران، به استثنای ۱۹ تیرماه است که شمار فوتی‌های روزانه ۲۲۱ نفر گزارش شده بود. آمارهای وزارت بهداشت در حالی ارائه می‌شود که در هفته‌های گذشته از سوی برخی نمایندگان مجلس و اعضای شورای شهر تهران، تردیدهای جدی درباره درستی این آمار مطرح شده است. ?

?سعید خال، مدیرعامل سازمان بهشت زهرا شهر تهران با انتشار یک ویدیو نسبت به برگزاری مراسم تولد ۵۰ سالگی این گورستان توضیحاتی داد و گفت که این برنامه “در جهت تکریم پرسنل بهشت زهرا انجام شد”. به گفته آقای خال قرار بوده به مناسبت ۵۰ سالگی این گورستان “مراسم‌هایی” برگزار شود، اما در نهایت “به یک مراسم بسنده شد”. مدیرعامل بهشت زهرا تهران گفته که کارکنان این مجموعه در شرایط کرونا “در شرایط خاص و سختی کار می‌کنند و این کمترین کاری بود که ما برای آنها انجام دادیم”. ?

?اطلاعات جعبه سیاه هواپیمای سرنگون شده اوکراینی «احتمالا تا پنج روز آینده منتشر می‌شود» دفتر بررسی و تحلیل ایمنی هواپیمایی کشوری فرانسه با انتشار تصاویری از جعبه سیاه تحویل شده از سوی ایران نوشت که امور فنی بازخوانی اطلاعات آن شامل مشاهده، ارزیابی و بازکردن آغاز شد. ?

?اسدالله مسعودی‌مقام، قاضی رسیدگی‌کننده به پرونده اتهامات «شرکت بازرگانی پتروشیمی»، می‌گوید این پرونده ۱۵ متهم دارد که پنج نفر از آنها «متواری هستند». به گزارش خبرگزاری میزان، وابسته به قوه قضاییه، قاضی مسعودی روز دوشنبه ۳۰ تیرماه در دهمین جلسه رسیدگی به این پرونده، از «مرجان شیخ الاسلامی، محمدحسین شیرعلی، مهدی شریفی نیک‌نفس، سید امین قرشی سروستانی و اشرف ریاحی متواری» به عنوان پنج متهمی نام برد که به گفته او «متواری هستند». ?

?دکتر جان بابایی، معاون درمان وزارت بهداشت ایران از افزایش ابتلای کودکان به ویروس کرونا نسبت به اسفند ماه خبر داده است. او گفته: “یکی از دلایل این افزایش به دلیل این است که حساسیت‌ خانواده‌ها نسبت به گذشته کمتر شده است و با توجه به این که بچه‌ها زنجیره انتقال این بیماری هستند نباید حساسیت‌ها را در این زمینه کاهش داد.”. ?

?سفارت افغانستان در ترکیه اعلام کرده که ۵۸ جسد متعلق به سرنشینان یک کشتی حامل پناهجویان در دریاچه وان پیدا شده که تاکنون هویت ۲۴ تن آنها تشخیص شده و همه شهروندان افغانستان هستند. ?

?رسانه‌های دولتی عربستان سعودی گزارش داده‌اند ملک سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه این کشور بستری شده است. همزمان اعلام شده که سفر نخست وزیر عراق به عربستان که قرار بود امروز انجام شود به تعویق افتاده است. بنابر این گزارش‌ها، ملک سلمان از التهاب کیسه صفرا رنج می‌برد و در بیمارستانی در شهر ریاض تحت مداوا قرار دارد. رسانه‌ها و مقام‌های عربستان جزئیات بیشتری از این خبر منتشر نکرده‌اند. ملک سلمان ۸۴ سال دارد. ?

? @VahidOnline

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=14435

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.