• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
0

فراگیر شدن هشتگ “اعدام نکنید” …

  • کد خبر : 14354
  • 29 تیر 1399 - 2:30
فراگیر شدن هشتگ “اعدام نکنید”  …

    فراگیر شدن هشتگ “اعدام نکنید” در اعتراض به اعدام سه جوان ایرانی، روایت‌های دیگری از اعدام اعضای خانواده، خاکسپاری شبانه و کندن قبر در حیاط پیش چشم همگان آشکار کرد که بسیاری برای اولین بار آنها را می‌شنیدند. این هشتگ بیش از ۱۰ میلیون بار استفاده شد و هزاران نفر دیگر روایت بازماندگان […]

 

فراگیر شدن هشتگ “اعدام نکنید”  … 324161001595109614

 

فراگیر شدن هشتگ “اعدام نکنید” در اعتراض به اعدام سه جوان ایرانی، روایت‌های دیگری از اعدام اعضای خانواده، خاکسپاری شبانه و کندن قبر در حیاط پیش چشم همگان آشکار کرد که بسیاری برای اولین بار آنها را می‌شنیدند.
این هشتگ بیش از ۱۰ میلیون بار استفاده شد و هزاران نفر دیگر روایت بازماندگان را خواندند؛ آنچنان که در این سال‌ها می‌خواستند بقیه بدانند بر آنها چه گذشته است. …
[ادامه‌اش رو می‌تونید از پایین همین پست بخونید]
bbcperisan

در چند روز گذشته شهروندان افغانستان و ایران با مشارکت در دو کمپین بزرگ #اعدام_نکنید و #به‌طالبان‌باج‌ندهید، توییتر را به صحنه‌ای از همدلی میان شهروندان دو کشور بدل کردند.
وقتی کاربران ایرانی کارزار #اعدام_نکنید را در توییتر در اعتراض به تایید حکم اعدام سه معترض آبان ماه آغاز کردند بسیاری از شهروندان افغان نیز به آن‌ها پیوستند.

مشارکت آن‌ها از دید معترضان ایرانی پنهان نماند و چند روز بعد که شهروندان افغانستان کمپین #به‌طالبان‌باج‌ندهید را شروع کردند، ایرانی‌های بی‌شماری با اشاره به حمایت کاربران افغانستان از هشتگ #اعدام_نکنید فعالانه در این کمپین اشتراک کردند.

? @

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=14354

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.