• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

‌دیشب: گمانه‌زنی نماینده مجلس …

  • کد خبر : 14322
  • 28 تیر 1399 - 17:30
‌دیشب:
گمانه‌زنی نماینده مجلس  …

    ‌دیشب: گمانه‌زنی نماینده مجلس درباره «واگذاری اختیار تام جزایر ایران به چین»RadioFarda_امروز: محمود احمدی بیغش، نماینده شازند و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ایران که در مصاحبه با شبکه یک تلویزیون حکومتی ایران گفته بود “واگذاری اختیار جزایر ایران به چین واقعیت داشت”، در مصاحبه با خبرآنلاین گفته است که […]

 

 

‌دیشب:
گمانه‌زنی نماینده مجلس درباره «واگذاری اختیار تام جزایر ایران به چین»
RadioFarda_
امروز:
محمود احمدی بیغش، نماینده شازند و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ایران که در مصاحبه با شبکه یک تلویزیون حکومتی ایران گفته بود “واگذاری اختیار جزایر ایران به چین واقعیت داشت”، در مصاحبه با خبرآنلاین گفته است که “بنده به هیچ عنوان در مصاحبه تلویزیونی خود موضوع واگذاری جزایر ایران به چینی‌ها را مطرح نکرده‌ام”.

واکنش آقای احمدی بیغش در حالیست که ویدیو مصاحبه وی با تلویزیون ایران در فضای مجازی منتشر شده و وی در آن مصاحبه عینا از واگذاری جزایر ایران در توافقنامه همکاری ۲۵ ساله ایران و چین سخن می‌گوید.

عضو کمیسیون امنیت ملی ایران گفته است: “اگر در مصاحبه اخیر خود نیز به این اشاره کرده باشم، حتما یک خلط کلامی در بیان من رخ داده است.”
bbcpersian
پیش از تکذیب خودش:
روابط عمومی وزارت امور خارجه با انتشار اطلاعیه‌ای اظهارات «احمدی بیغش» را از اساس کذب خواند و تکرار اینگونه ادعاهای بی اساس را ضربه شدید به منافع ملی جمهوری اسلامی ایران برشمرد.
farsnews
همون دیشب در پاسخ به دوستانی که این ویدیو از استاندار خراسان شمالی در دولت احمدی‌نژاد رو می‌فرستادند گفتم که به‌نظرم تلاشی است برای تولید خبر جنجالی در شبکه‌های اجتماعی با اضافه کردن عبارت «اعتقاد دارم» پیش از یک گزاره خبری، که قراره در تیترهایی که از روش می‌زنند نادیده گرفته بشه ولی باعث میشه بعد از جنجال گوینده بتونه بیاد بگه سوءتفاهم شده و منظورم فلان نبوده. خصوصا که همچین حرفی از صدا و سیما پخش شده بود.

? @

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=14322

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.