• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل 27538امروز 9
1

?‌براساس خبر منتشر شده از سوی …

  • کد خبر : 13928
  • 22 تیر 1399 - 8:10
?‌براساس خبر منتشر شده از سوی  …

    ?‌براساس خبر منتشر شده از سوی صداوسیمای دولتی ایران همه باشگاه‌های ورزشی شهر تهران به علت شیوع مجدد کرونا به مدت یک هفته تعطیل شدند. ? ?علیرضا زالی، رییس ستاد مقابله با کرونا در تهران، خواستار ممنوعیت برگزاری هرگونه تجمع بالای ۱۰ نفر در این استان شد. ? ?هیات مدیره سازمان نظام پزشکی […]

 

?‌براساس خبر منتشر شده از سوی  … 785962001594525206

 

?‌براساس خبر منتشر شده از سوی صداوسیمای دولتی ایران همه باشگاه‌های ورزشی شهر تهران به علت شیوع مجدد کرونا به مدت یک هفته تعطیل شدند. ?

?علیرضا زالی، رییس ستاد مقابله با کرونا در تهران، خواستار ممنوعیت برگزاری هرگونه تجمع بالای ۱۰ نفر در این استان شد. ?

?هیات مدیره سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ در نامه‌ای به وزیر بهداشت خواهان در نظر گرفتن اقدام‌هایی برای کاهش انتقال ویروس کرونا و در نظر گرفتن شرایط دورکاری و نظارت ویژه بر توزیع اقلام حفاظتی و مراکز تجمع شهروندان شدند. آنها پیشنهاد دادند که حداقل ۳۰ درصد از کارکنان اداره‌های دولتی در شهرهای قرمز از نظر شیوع کرونا، به صورت گردشی، دورکاری کنند. ?

?کولبرنیوز گزارش داده که از روز پنجشنبه گذشته تا کنون دو کولبر با شلیک ماموران مرزی در غرب ایران کشته شده‌اند. یکی از کولبران به نام زیاد اثباتی جمعه بیستم تیرماه در مرز شهرستان چالدران کشته شده و روز قبل از آن هم شهروند دیگری به نام ابراهیم ابوبکری در دامنه کوهستان قندیل در پیرانشهر جان باخته است. در چند هفته گذشته شلیک مستقیم به کولبران به طور قابل توجهی افزایش یافته است. ?

?سازمان هواپیمایی کشوری شش ماه پس از سرنگونی هواپیمای اوکراینی و کشته شدن ۱۷۶ سرنشین آن با شلیک موشک‌های پدافند سپاه پاسداران، اعلام کرد که «مرکز هماهنگی شبکه پدافند» از پرواز این هواپیما اطلاع داشت و برای آن مجوز پرواز صادر کرده بود اما سامانه پدافند به دلیل خطای ۱۰۷ درجه‌ای در جهت‌یابی به هنگام استقرار خود و همچنین سه خطای دیگر، این هواپیما را «هدف متخاصم» تشخیص داد و به آن شلیک کرد. بخش عمده «گزارش رسمی» سازمان هواپیمایی کشوری و نتیجه‌گیری آن تکرار سخنان مقام‌های سیاسی جمهوری اسلامی مبنی بر «خطای انسانی» و «شلیک اشتباهی» به پرواز پی‌اس۷۵۲ است. ?

? حسین فهیمی، رییس شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، از صدور چهار میلیون کد بورسی جدید در سال جاری خبر داد. این درحالی است که به گفته فهیمی، میزان کدهای صادر شده در سال ۱۳۹۷ معادل ۱۰۰ هزار و در سال ۱۳۹۸ نیز ۹۰۰ هزار کد بوده است. ?

?دادگاه رسیدگی به اتهامات امید اسدبیگی، مدیرعامل کارخانه نیشکر هفت تپه به اتهام پرداخت رشوه و تخلفات ارزی برگزار شد. پرونده آقای اسدبیگی در دادگاه ویژه جرایم اقتصادی بررسی می‌شود و او به همراه ۲۳ متهم دیگر به تخلفات ارزی گسترده در قالب یک شبکه ارتشا متهم شده است. آقای اسدبیگی بر اساس کیفرخواست نماینده دادستان متهم شده است که برای «کارگزاری بانک مرکزی و تخصیص نوع ارزهای دولتی برای واردات خط تولید شرکت» به یکی از کارمندان بانک مرکزی رشوه پرداخت کرده است. نماینده دادستان در جلسه اول دادگاه گفت: «اسد بیگی امروز متهم به یک میلیارد و ۴۰۰ و اندی میلیون دلار اخلال ارزی است. او ارز می‌گرفت و کالا نمی‌آورد.» به گفته نماینده دادستان، آقای اسدبیگی در چند مورد دیگر بیش از هزار سکه بهار آزادی به کارمندان بانک مرکزی، وزارت کشاوزی و وزارت صنعت رشوه داده است. علاوه بر این دادستان او را متهم کرد که در چند مورد دیگر یک و نیم میلیارد تومان پول نقد و ۱۱۲ هزار دلار دیگر رشوه داده است. آقای اسدبیگی در دفاع از خودش گفت که فعالیت‌هایش مجرمانه نبوده و به عنوان کارگزار بانک مرکزی به دنبال یافتن راهی برای وارد کردن «منابع مسدود شده ارزی کشور» بوده و به کسی رشوه نداده است. ?

?علی خامنه ای فردا یکشنبه به صورت ویدئویی برای نمایندگان مجلس شورای اسلامی سخنرانی می کند. از زمان شیوع ویروس کرونا در ایران برنامه ملاقات‌ها و سخنرانی‌های حضوری آیت الله خامنه‌ای قطع شده و او صرفا از طریق تماس ویدئویی سخنرانی می کند. ?

? @VahidOnline

?دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا برای اولین بار از زمان شیوع ویروس کرونا در انظار عمومی از ماسک استفاده کرده است. او روز شنبه در جریان بازدید از بیمارستان نظامی والتر رید در مجاورت واشنگتن درحالی که با مجروحان جنگ و پرسنل پزشکی دیدار می کرد ماسکی سیاه به صورت داشت. ?

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=13928

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.