• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1

?گزارشی تکان دهنده از وضعیت بح …

  • کد خبر : 13863
  • 20 تیر 1399 - 15:50
?گزارشی تکان دهنده از وضعیت بح …

?گزارشی تکان دهنده از وضعیت بحرانی کرونا در تهران طی یک هفته اخیر و از نیمه تیرماه ۹۹، وضعیت کرونا در تهران وارد وضعیت قرمز شده است. بیمارستانهای اصلی ، مرجع و جنرال دانشگاهی به تدریج بخشهای کرونای خود که در اواخر اردیبهشت تعطیل کرده بودند را مجددا بازگشایی کرده اند. ⭕️ وضعیت بیمارستانهای تهران: […]

?گزارشی تکان دهنده از وضعیت بحرانی کرونا در تهران

طی یک هفته اخیر و از نیمه تیرماه ۹۹، وضعیت کرونا در تهران وارد وضعیت قرمز شده است. بیمارستانهای اصلی ، مرجع و جنرال دانشگاهی به تدریج بخشهای کرونای خود که در اواخر اردیبهشت تعطیل کرده بودند را مجددا بازگشایی کرده اند.

⭕️ وضعیت بیمارستانهای تهران:
در موج جدید کرونا در تهران که از ابتدای تیرماه شروع و روز به روز افزایش یافته، هم اکنون ۱۳بیمارستان بزرگ و اصلی دانشگاهی تهران، شامل بیمارستان امام خمینی، شریعتی، سینا. رسول اکرم، فیروزگر، طالقانی، مسیح دانشوری، امام حسین، رسول اکرم، مدرس، شهدای تجریش، فیروز آبادی شهرری، شهدای یافت آباد به مرز تکمیل ظرفیت رسیده اند.

?در بیمارستانهای مسیح دانشوری، امام خمینی ، سینا، علاوه بر تبدیل تمامی بخشهای داخلی، جراحی، به بخش بستری بیماران کرونا، تمامی تختهای اورژانس نیز به بستری کرونا اختصاص یافته است و هیچ تخت خالی برای پذیرش بیمار جدید وجود ندارد.

?علاوه بر این بیمارستانهای کوچکتر دانشگاهی تهران، طبق دستور وزارت بهداشت و به دلیل افزایش چند برابری مبتلایان به کرونا، پذیرش بیماران جراحی را متوقف و هم اکنون در حال تبدیل بخشهای جراحی به بخش بستری کرونا می باشند.

?طبق گزارشات، بیمارستانهای نظامی تهران مانند بقیه الله سپاه، بعثت ارتش، ولیعصر ناجا در حال راه اندازی بخشهای جدید برای اختصاص به بستری بیماران کرونا هستند‌.

?بیمارستانهای تامین اجتماعی مانند میلاد و آیت الله کاشانی همینک با حجم انبوه مراجعین کرونا روبرو شده اند و دیگر قادر به پذیرش و پاسخگویی مراجعین نیستند.

گزارش کامل:
https://t.me/PezeshkanTarh/13455

@maml

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=13863

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.