• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
0

سعید نمکی: رئیس‌جمهور این مملک …

  • کد خبر : 13815
  • 19 تیر 1399 - 10:50
سعید نمکی: رئیس‌جمهور این مملک …

  سعید نمکی: رئیس‌جمهور این مملکت باید مراقب شکل‌گیری طغیان ناشی از فقر باشد.ManotoNewsوزیر بهداشت ایران گفت ما می‌دانستیم که بازگشایی‌ها، شیوع #کرونا را افزایش می‌دهد اما به دلیل «‌ضعف و زانو زدن مقابل اقتصادی که بیش از این کشش نداشت»، بازگشایی‌ها انجام شد.IranIntlوزیر بهداشت ایران ضمن انتقاد از سهل انگاری مسئولان به دلیل از […]

 

سعید نمکی: رئیس‌جمهور این مملکت باید مراقب شکل‌گیری طغیان ناشی از فقر باشد.
ManotoNews
وزیر بهداشت ایران گفت ما می‌دانستیم که بازگشایی‌ها، شیوع #کرونا را افزایش می‌دهد اما به دلیل «‌ضعف و زانو زدن مقابل اقتصادی که بیش از این کشش نداشت»، بازگشایی‌ها انجام شد.
IranIntl
وزیر بهداشت ایران ضمن انتقاد از سهل انگاری مسئولان به دلیل از بین رفتن دستاورد کنترل ویروس کرونا و نداشتن برنامه اقتصادی، گفته است، رئیس جمهور و نیروهای امنیتی می بایست «به معیشت و عدم شکل‌گیری طغیان فکر کنند.»

سعید نمکی در خصوص وضعیت مقابله با این بیماری همه گیر در کشور گفت: امروز در نقطه‌ای هستیم که نمی‌توانیم به عقب برگردیم. نمی‌توانیم مردمان خسته و وامانده را به شعار «در خانه بمانیم» برگردانیم.

او با اشاره به مشکلات اقتصادی پس از شیوع ویروس کرونا گفته است که به دلیل تحریم‌های آمریکا، «خزانه» دولت ایران «خالی و تهی» است.
سعید نمکی تصریح کرده است: باید اقتصاددانان به کمک ما می‌آمدند و راهکار به بنده ارائه می‌کردند که چطور مملکت را در این شرایط اداره کنیم تا طغیان ناشی از گرسنگی و فقر نداشته باشیم.
RadioFarda_

? @

 

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=13815

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.