• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل 27469امروز 0
0

‌?بالاترین رکورد تعداد قربانیا …

  • کد خبر : 13753
  • 17 تیر 1399 - 17:10
‌?بالاترین رکورد تعداد قربانیا …

    ‌?بالاترین رکورد تعداد قربانیان کرونا در ایران سیما لاری، سخنگوی وزارت بهداشت ایران، اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته، ۲۰۰ نفر در ایران بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند و ۲۶۳۷ مبتلای جدید نیز شناسایی شد. شمار قربانیان این ویروس که در ایران مدتی دو رقمی شده بود، در هفته‌های اخیر […]

 

‌?بالاترین رکورد تعداد قربانیا … 098012001594125605

 

‌?بالاترین رکورد تعداد قربانیان کرونا در ایران
سیما لاری، سخنگوی وزارت بهداشت ایران، اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته، ۲۰۰ نفر در ایران بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند و ۲۶۳۷ مبتلای جدید نیز شناسایی شد. شمار قربانیان این ویروس که در ایران مدتی دو رقمی شده بود، در هفته‌های اخیر سه رقمی شد و امروز به ۲۰۰ نفر رسید که بالاترین رکورد محسوب می‌شود. سخنگوی وزارت بهداشت ایران روز سه‌شنبه ۱۷ تیر گفت: با احتساب آمار جدید، شمار رسمی جان باختگان کرونا در ایران به ۱۱ هزار و ۹۳۱ نفر رسیده است. طی این مدت، ۲۶۳۷ بیمار دیگر مبتلا به کرونا نیز شناسایی شده‌اند و رقم رسمی مبتلایان هم به ۲۴۵ هزار و ۶۸۸ نفر رسید. به گفته او، از میان مبتلایان جدید، ۱۴۵۵ نفر بستری شدند و ۳۲۷۰ نفر از بیماران بستری در بیمارستان‌های کشور، در وضعیت وخیمی به سر می‌برند. با آنکه چند ماه است که آمار کرونا در ایران به تفکیک استان‌ها اعلام نمی‌شود، اما محسن هاشمی، رئیس شواری شهر تهران، روز سه‌شنبه اعلام کرد که ۷۰ قربانی کرونا روز دوشنبه در بهشت زهرا تهران دفن شدند. آمار روزانه ابتلا و مرگ ناشی از کرونا در ایران در حالی اعلام می‌شود که تردیدهای جدی نسبت به درستی گزارش‌های رسمی مقام‌های جمهوری اسلامی وجود دارد و بررسی‌های غیررسمی، حاکی از مرگ چند برابر آمار ارائه شده از سوی وزارت بهداشت است. ?

?رسانه‌های اسرائیل به نقل از کانال ۱۲ تلویزیون این کشور گزارش داده‌اند سازمان جاسوسی موساد اخیرا توانسته است حملات برنامه‌ریزی شده جمهوری اسلامی ایران علیه برخی سفارتخانه‌های اسرائیل «در اروپا و دیگر نقاط» را خنثی کند. به نوشته تایمز آو اسرائیل، کانال ۱۲ اسرائیل هیچ اشاره‌ای به جزئیات و همچنین منبع این خبر نکرده است. بنابر همین گزارش، بخش مربوط به نام «دیگر نقاط» نیز سانسورشده باقی ماند اما در گزارش ذکر شد که همکاری آنها به خنثی کردن حملات کمک کرد. ?

?مرکز دیپلماسی عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان انرژی اتمی ایران وقوع انفجار در سایت هسته‌ای شهید رضایی‌نژاد را تکذیب کرده است. این مرکز امروز با انتشار اطلاعیه ای گفته «ادعاهای مربوط به وقوع انفجار در مجتمع هسته‌ای شهید رضایی نژاد اردکان در استان یزد، ادعایی کدب است و به آگاهی می‌رساند هیچ حادثه‌ای در این مجتمع هسته‌ای رخ نداده است.» سازمان انرژی اتمی همچنین گفته که «عکس‌های انتشار یافته ماهواره‌ای نیز مربوط به این مجتمع نیست.» ?

?مصطفی رجبی مشهدی، سخنگوی صنعت برق ایران، درباره آتش‌سوزی اخیر نیروگاه زرگان اهواز گفت: «هیچگونه خرابکاری عمدی در تاسیسات نیروگاهی برق رخ نداده است.» رجبی مشهدی، سه‌شنبه ۱۷ تير، به باشگاه خبرنگاران جوان، درباره این حادثه ادامه داد: «با توجه به افزایش دمای هوا در فصل تابستان و مصرف بیش از حد برق، به شبکه‌های توزیع انتقال برق فشار وارد و متاسفانه دچار حریق می‌شوند.» ?

?سمیه محمودی، نماینده مجلس شورای اسلامی، نقل قولی از خود درباره هیات رییسه مجلس را که در برخی از رسانه‌ها با تیتر «به ما گفتند زن باید بچه‌داری کند» منتشر شده بود، تکذیب کرد. سمیه محمودی، دوشنبه ۱۶ تیر، با انتشار نامه‌ای خطاب به هیات رییسه مجلس نوشت: «ضمن تکذیب تیتر منتشر شده، به استحضار می‌رساند مصاحبه انجام شده در خصوص دلایل عدم بکارگیری زنان جهت تصدی در سمت دبیران کمسیون‌های تخصصی بوده است.» ?

?با گذشت بیش از یک ماه از تحویل ۱.۵ میلیون بشکه بنزین ایران به ونزوئلا، دوباره صف‌های طولانی در مقابل پمپ‌بنزین‌های این کشور ایجاد شده و گزارش‌ها حاکی از کمبود شدید بنزین در ونزوئلا است. روز دوشنبه ۱۶ تیرماه همچنین پالایشگاه کاردون ونزوئلا که ماه گذشته توسط متخصصان و تجهیزات ایرانی تعمیر شده بود، آتش گرفت و بنابر گزارش رویترز، فعالیت این پالایشگاه متوقف شده است. ?

?جاری شدن سیلاب ناشی از بارش سیل‌آسای باران در بخش‌هایی از جنوب ژاپن دست‌کم ۵۰ کشته بر جا گذاشته است. بر اساس گزارش‌ها، ده‌ها نفر نیز مفقود شده‌اند. ?

?کرونا در استرالیا؛ ملبورن مجددا برای شش هفته قرنطینه شد ?

? @VahidOnline

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=13753

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.