• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
0

‌?براساس آمار رسمی ایران که به …

  • کد خبر : 13538
  • 12 تیر 1399 - 18:00
‌?براساس آمار رسمی ایران که به …

    ‌?براساس آمار رسمی ایران که به شدت مورد تردید است، طی شبانه روز گذشته ۱۴۸بیمار مبتلا به کرونا جان‌ باختند و ۲هزار و۶۵۲ مبتلای جدید به این ویروس نیز شناسایی شدند. در مجموع آمار بیماران #کرونا به ۲۳۲ هزار و۸۶۳ نفر رسیده و آمار مرگ به دلیل این بیماری ۱۱هزار و ۱۰۶ نفر […]

 

‌?براساس آمار رسمی ایران که به … 784892001593696605

 

‌?براساس آمار رسمی ایران که به شدت مورد تردید است، طی شبانه روز گذشته ۱۴۸بیمار مبتلا به کرونا جان‌ باختند و ۲هزار و۶۵۲ مبتلای جدید به این ویروس نیز شناسایی شدند. در مجموع آمار بیماران #کرونا به ۲۳۲ هزار و۸۶۳ نفر رسیده و آمار مرگ به دلیل این بیماری ۱۱هزار و ۱۰۶ نفر اعلام شده است. ?

?مسعود نیلی اقتصاددان و دبیر پیشین ستاد هماهنگی اقتصادی دولت حسن روحانی درباره احتمال بروز تورم افسارگسیخته” هشدار داده و گفته است که حجم نقدینگی در ایران در خوش‌بینانه‌ترین حالت، تا قبل از پایان سال ۱۳۹۹ به بیش از ۳ میلیون هزار میلیارد تومان خواهد رسید. معنی این عبارت آن است که هر مقدار که از ابتدای رایج شدن پول در اقتصاد ایران تا پایان سال ۱۳۹۶ به حجم پول اضافه شده، از ابتدای سال ۱۳۹۷ تا حدود پاییز امسال، به همان میزان به آن اضافه خواهد شد”. ?

?زهرا نژادبهرام، عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران گفت که ایمن نبودن ساختمان کلینیک سینا اطهر از سوی شهرداری به دادستانی و بازپرس ویژه تهران اعلام شده بود. ?

?آتنا دائمی، فعال سیاسی مجددا به دو سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شد. این پرونده زمانی گشوده شد که او در زندان اوین به سر می‌برد. این پرونده با شکایت وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه علیه او گشوده شده است. خانم دائمی از سال ۹۵ دوران محکومیت ۵ ساله خود را می‌گذارند. ?

?با وجود گذشت بیش از ده روز از بازداشت شارمین میمندی‌نژاد، موسس جمعیت امام علی، به همراه دو نفر دیگر از گردانندگان این گروه خیریه، هنوز اتهامات آنها روشن نیست. جمعیت امام علی می‌گوید دستگیرشدگان به وکیل دسترسی نداشته‌اند و نتوانسته‌اند با خانواده‌هایشان ملاقات کنند. ?

?مقامات اسرائیلی به روزنامه آمریکایی نیویورک‌تایمز گفته‌اند کشورشان با انفجار جمعه گذشته در شرق تهران «هیچ ارتباطی» نداشته است. ?

?مقامات دولتی روسیه گفته اند که تقریبا ۷۸ درصد از شرکت کنندگان در همه پرسی تغییر قانون اساسی این کشور به تغییرات پیشنهادی رای مثبت داده اند. عمده ترین تغییر در این قانون شامل لغو محدودیت دوره ریاست جمهوری است که به ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری، امکان می دهد تا شانزده سال دیگر در این مقام باقی بماند. ?

?پلیس ایتالیا روز چهارشنبه ۱۱ تیر اعلام کرد یک محموله ۱۴ تنی قرص‌های آمفتامین را که از سوریه ارسال شده بود٬ کشف و ضبط کرده است. ارزش این محموله حدود یک میلیارد یورو است و پلیس ایتالیا می گوید بزرگترین محموله آمفتامین قاچاق است که تاکنون در جهان ضبط شده است. ?

?دادگاهی در بریتانیا روز پنج‌شنبه به عدم دسترسی رئیس جمهور ونزوئلا به ذخیره طلای این کشور که در بریتانیا نگهداری می‌شود رای داد. پس از دستگیری الکس ساب، از نزدیکان آقای مادورو، در راه ایران به دست ایالات متحده، این دومین ضربه بزرگ بر پیکر حکومت مادورو در این دوران بسیار دشوار اقتصادی است. ?

?بوریس جانسون، نخست وزیر بریتانیا از دولت اسرائیل خواسته تا طرح انضمام بخش‌هایی از کرانه باختری به این کشور را به اجرا نگذارد. آقای جانسون این اقدام را “غیرقانونی” و “در تضاد با منافع” آن کشور نامید. بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل روز چهارشنبه را تاریخ احتمالی آغاز روند اجرای این طرح اعلام کرده بود. با این حال به نظر می‌رسد که این طرح متوقف شده است. بر اساس طرحی که از آن به عنوان “معامله قرن” یاد شده، شهرک‌های یهودی و دره اردن به اسرائیل ضمیمه می‌شود. ?

?مایک پمپئو، وزیر خارجه ایالات متحده آمریکا با انتشار بیانیه‌ای از دولت ترکیه خواسته تا همچنان بنای ایاصوفیه به عنوان موزه باقی بماند و از تبدیل آن به مسجد خودداری کند. مسجد ایاصوفیه که در شهر استانبول واقع شده بنایی تاریخی است. این بنا ۹ قرن کلیسای جامع مسیحیان بوده و سپس به مسجد تبدیل شده و به مدت ۵ قرن نیایشگاه مسلمانان بوده است. مسجد ایاصوفیه در سال ۱۹۳۴ به موزه تبدیل شد و تاکنون یکی از اماکن گردشگری استانبول بوده است. رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه خواستار برداشته شدن عنوان موزه از این بنای تاریخی شده است. انتظار می‌رود که فردا دادگاهی درباره این درخواست تصمیم بگیرد. ایاصوفیه یکی از اماکنی است که از سوی یونسکو به عنوان میراث فرهنگی به ثبت رسیده است. ?

?پلیس بریتانیا توانسته است به سیستم ارتباطات “فوق سری” انکروچت EncroChat مورد استفاده شبکه های قاچاق مواد مخدر و تجارت اسلحه نفوذ کند که نتیجه آن دستگیری ۷۴۶ نفر در ارتباط با اینگونه فعالیت ها بوده است. ?

? @VahidOnline

?دولت بوتسوانا در جنوب آفریبا اعلام کرده است که طی دو ماه اخیر، لاشه دست کم ۳۵۰ راس فیل منطقه اوکاوانگو یافت شده بی آنکه دلیل مشخصی برای مرگ آنها در دست باشد. ?

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=13538

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.