• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل 27538امروز 0
0

‌محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهر …

  • کد خبر : 13493
  • 11 تیر 1399 - 20:50
‌محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهر …

    ‌محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در رابطه با انفجار درمانگاه سینا اطهر در شمال این شهر گفته که شهرداری چهار بار در سال‌های مختلف به مسئولان درمانگاه درباره سیستم اطفای حریق اخطار داده بود و حتی یک بار قصد پلمپ این ساختمان را داشت. آقای هاشمی که از محل حادثه بازدید کرد، […]

 

‌محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهر … 279721001593620407

 

‌محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در رابطه با انفجار درمانگاه سینا اطهر در شمال این شهر گفته که شهرداری چهار بار در سال‌های مختلف به مسئولان درمانگاه درباره سیستم اطفای حریق اخطار داده بود و حتی یک بار قصد پلمپ این ساختمان را داشت.
آقای هاشمی که از محل حادثه بازدید کرد، گفت در سال‌های ۱۳۹۴ و ۱۳۹۶ سازمان آتش‌نشانی به‌طور جداگانه دستورالعملی برای نصب وسایل لازم برای پیشگیری از آتش‌سوزی به مسئولان درمانگاه ابلاغ کرد اما آنها اقدام موثری انجام ندادند.

رئیس شورای شهر تهران در رابطه با ساختمان درمانگاه گفته است که در سال ۹۷ شهرداری اخطاریه‌ ایمن نبودن ساختمان را به مدیر کلینیک اعلام کرده که “به دلیل بی‌توجهی مجدد در سال ۹۸ اخطاریه جدی به مالک ابلاغ شده و پس از آن اقداماتی نظیر نصب خاموش‌کننده و سیستم اعلام حریق در ساختمان انجام شده است.”
اما حالا محسن هاشمی می‌گوید که سیستم اطفای حریق در ساختمان “ناقص” بوده است.
ظاهرا با وجود این اخطارها، مانند ساختمان پلاسکو که گفته می‌شد شهرداری به آن اخطار داده است، این درمانگاه به کار خود ادامه داده است.
bbcpersian

رئیس شورای شهر تهران به همین راحتی می‌گوید که ۳ سال است که به کلینیک سینا‌اطهر اخطار ایمنی داده شده. پس از ۳ سال هم آمده سیستم اطفا حریق نصب کرده که آنهم خاموش بوده.
چند ساختمان دیگر چنین وضعیتی دارند؟
چرا چنین ساختمانهایی، مجوز کار می‌گیرند؟
Alighazizade

سر پلاسکو گفتن ما بارها اخطار دادیم کسی گوش نکرد، الان سر کلینیک سینا اطهر هم میگن ما اخطار دادیم کسی گوش نکرد، فقط بلدید اخطار بدید؟ خب درشو می‌بستید. چطور خونه ۲۰ متری آسیه پناهی رو میتونید خراب کنید ولی اینارو نه؟
chimigii

با وقاحت تمام اعلام می‌کنند که ساختمان مورد نظر سه اخطار دریافت کرده ولی پلمب نشده! دقیقا مشابه حادثه پلاسکو. چرا آخه؟!
آیا چنین بازرسانی که نان خود را از خون مردم به دست می‌آورند نباید معرفی و سخت محاکمه شوند؟!
Haj_Qassem2

اخطار رو دادن. ولی کیه که ندونه اغلب بازرسان شهری رشوه بگیر هستند و کار به پلمب نمی‌رسه. مگر ذینفع پولی برای دادن رشوه نداشته باشد.
#سینا_اطهر
unique_fella

سه بار اخطار دادید؟؟ هربار با چقدر رشوه عقب رفتید؟؟ یک کلینیک اگر اصول ایمنی رو رعایت نمیکنه اخطار لازم نداره پلمب نیاز داره! تا تامین ایمنی نباید اجازه فعالیت می‌دادید
SabaHHHooo

اینکه میگن سه بار اخطار ایمنی دادند انگشت اتهام رو به خودش برمی‌گردونه. منطقا بعد یک بار اخطار باید وارد عمل بشن اما به احتمال قوی با گرفتن رشوه یا از سر “رفاقت” بی خیال شدن. جدای از این من و شما مالیات میدیم که دولت نظارت کنه و جلوی این اتفاقات گرفته بشه.
mt Alirezagnvt

از شهرداری و آتش‌نشانی و… می‌خوایم لیست ساختمون‌های عمومی که اخطار دادید رو به اطلاع همه برسونید ما خودمون نریم.
ehsan355

فکر کنم آتش‌نشانی یه دور به تمام اماکن عمومی نامه اخطار زده که بعد هر جا ترکید با خیال راحت بگن ما که گفته بودیم.
EhSun

اگر کسی با اماکن و یا شهرداری سر و کار داشته، می‌دونه، دست به پلمب کردنشون خیلی سریعه! اون چه که مورد سوءظنه، رد و بدل شدن رقم‌های بالای رشوه بین کلینیک و ادارات دولتی مربوطه برای ادامه کار در شرایط غیراستاندارد است!
Majid80675637

? @

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=13493

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.