• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

آتش‌سوزی مرکز درمانی سینا اطهر …

  • کد خبر : 13428
  • 10 تیر 1399 - 22:40
آتش‌سوزی مرکز درمانی سینا اطهر …

    آتش‌سوزی مرکز درمانی سینا اطهر در شمال تهران؛ تاکنون دست‌کم سه نفر مصدوم شده‌اند به دنبال وقوع آتش‌سوزی و انفجار در مرکز درمانی سینا اطهر واقع در خیابان شریعتی تهران نزدیک به میدان قدس تجریش، پیمان صابریان رییس مرکز اورژانس تهران گفت که این آتش‌سوزی تاکنون ۳ مصدوم برجا گذاشته است. به گفته شاهدان عینی این […]

 

آتش‌سوزی مرکز درمانی سینا اطهر … 464357001593540605

 

آتش‌سوزی مرکز درمانی سینا اطهر در شمال تهران؛ تاکنون دست‌کم سه نفر مصدوم شده‌اند

به دنبال وقوع آتش‌سوزی و انفجار در مرکز درمانی سینا اطهر واقع در خیابان شریعتی تهران نزدیک به میدان قدس تجریش، پیمان صابریان رییس مرکز اورژانس تهران گفت که این آتش‌سوزی تاکنون ۳ مصدوم برجا گذاشته است.

به گفته شاهدان عینی این آتش‌سوزی در مرکز درمانی سینا اطهر در خیابان شریعتی تهران نرسیده به میدان قدس تجریش رخ داد . شاهدان عینی گفتند که این  آتش‌سوزی همراه با وقوع چند انفجار   بود که به برخی از ساختمان‌های اطراف آسیب زد و از جمله شیشه‌های یک گالری را شکست.

جلال ملکی، سخنگوی آتش‌نشانی تهران گفت که  در این حادثه وسعت آتش سوزی زیاد بوده است و نیروهای آتش‌نشانی ۴ ایستگاه برای مهار آتش‌سوزی به محل آتش سوزی اعزام شده‌اند و احتمال بروز انفجار با وجود کپسول‌های اکسیژن در محل حادثه وجود دارد.
IranIntl

‏جانشین فرمانده نیروی انتظامی پایتخت: کپسول‌های اکسیژن در طبقه زیرزمین این مرکز درمانی قرار داشتتند و پس از انفجار آن‌ها، شعله آتش به طبقات بالا سرایت کرده است.

IranIntl

 

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=13428

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.