• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
0

‌‌خبر صدور حکم جلب ترامپ توسط …

  • کد خبر : 13353
  • 09 تیر 1399 - 19:50
‌‌خبر صدور حکم جلب ترامپ توسط  …

    ‌‌خبر صدور حکم جلب ترامپ توسط دادستان تهران ترند آمریکا شده :))ashnakhor[الان در رتبه ۱۰ ترند جهان هم هست.] رسانه‌های ایران روز دوشنبه نهم تیر گزارش دادند که علی القاصی مهر، دادستان تهران، در جلسه مسئولان قضایی گفته است برای ۳۶ نفر که شامل «مسئولان سیاسی و نظامی آمریکا و دیگر دولت‎ها» می‌شوند […]

 

‌‌خبر صدور حکم جلب ترامپ توسط  … 974030001593444004

 

‌‌خبر صدور حکم جلب ترامپ توسط دادستان تهران ترند آمریکا شده :))
ashnakhor
[الان در رتبه ۱۰ ترند جهان هم هست.]

رسانه‌های ایران روز دوشنبه نهم تیر گزارش دادند که علی القاصی مهر، دادستان تهران، در جلسه مسئولان قضایی گفته است برای ۳۶ نفر که شامل «مسئولان سیاسی و نظامی آمریکا و دیگر دولت‎ها» می‌شوند دستور جلب صادر شده است.
او در جلسه مسئولان قضایی جمهوری اسلامی گفت که این ۳۶ نفر در کشته شدن قاسم سلیمانی «مباشرت، مبادرت و آمریت» داشته‌اند.
علی القاصی مهر هیچ اشاره‌ای به جزئیات نکرد و بدون اینکه نامی از افراد این فهرست ببرد تنها گفت: «در رأس این فهرست دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا، قرار دارد و تعقیب قضایی او حتی پس از پایان دوره مسئولیتش نیز پیگیری خواهد شد».
ساعتی پس از انتشار این خبر برایان هوک، مشاور وزیر خارجه آمریکا در امور ایران، به آن واکنش نشان داد و آن را «شیرین‌کاری تبلیغاتی» خواند.
آقای هوک در نشستی خبری در ریاض، پایتخت عربستان سعودی، گفت: «این یک ترفند تبلیغاتی‌ست که کسی آن را جدی نمی‌گیرد و ایرانی‌ها را ابله نشان می‌دهد».
این مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا همچنین با اشاره به اینکه راهنمای اینترپل آنها را از هرگونه مداخله در اموری که ماهیت سیاسی دارد منع کرده است گفت: غیرمحتمل است که پلیس بین‌الملل درخواست ایران را برآورده کند. …
RadioFarda_

الان یه مامور کلانتری با یه وظیفه رفتند در کاخ سفید زنگ زنگ، آقای ترامپ تشریف دارند؟ میشه یه لحظه بیاین دم در؟ مورد خاصی نیست، تو کلانتری معلوم میشه
timootialways

‼️پلیس بین‌الملل ادعای ایران درباره صدور اعلان قرمز برای ترامپ را رد کرد
پلیس بین‌الملل به بی‌بی‌سی فارسی گفته است که هیچ گونه درخواستی از سوی ایران در ارتباط با پرونده قتل قاسم سلیمانی، فرمانده پیشین نیروی قدس سپاه پاسداران را نمی‌پذیرد.
دفتر رسانه‌ای پلیس بین‌الملل گفت که بر اساس مقررات موجود، این سازمان “هیچ گونه دخالت یا فعالیتی با ماهیت سیاسی، نظامی، مذهبی یا نژادی ندارد.” و اگر چنین درخواستی هم مطرح شود بر اساس قوانین این نهاد بررسی نخواهد شد.
bbcpersian

? @

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=13353

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.