• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل 27469امروز 0
0

‌?پایگاه خبری نورنیوز خبر بازد …

  • کد خبر : 13219
  • 06 تیر 1399 - 17:10
‌?پایگاه خبری نورنیوز خبر بازد …

    ‌?پایگاه خبری نورنیوز خبر بازداشت شدن یک فرمانده ایرانی را در جریان حمله نیروهای امنیتی عراق به مقر کتائب حزب‌الله در جنوب بغداد تکذیب کرد. ? ? سخنگوی وزارت بهداشت ایران از مرگ ۱۰۹ نفر و ابتلای ۲۶۲۸ نفر دیگر به کرونا در ایران طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد. سیما لاری که […]

 

 

‌?پایگاه خبری نورنیوز خبر بازداشت شدن یک فرمانده ایرانی را در جریان حمله نیروهای امنیتی عراق به مقر کتائب حزب‌الله در جنوب بغداد تکذیب کرد. ?

? سخنگوی وزارت بهداشت ایران از مرگ ۱۰۹ نفر و ابتلای ۲۶۲۸ نفر دیگر به کرونا در ایران طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد. سیما لاری که روز جمعه، ششم تیر از شبکه خبر تلویزیون ایران، تازه‌ترین آمار مرگ ناشی از کرونا و ابتلا به این ویروس در ایران را اعلام می‌کرد، شمار کلی جان باختگان کرونا در کشور را ۱۰ هزار و ۲۳۹ نفر اعلام کرد. به گفته وی، شمار کلی مبتلایان نیز تا ظهر امروز به ۲۱۷ هزار و ۷۲۴ رسیده است. ?

?علیرضا زالی گفته است که «بر اساس مطالعات پیش بینی می‌شود ۱۴ تا ۲۰ درصد ساکنان شهر تهران تاکنون به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند». فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران گفته است که «بیشترین میزان ابتلا به کرونا در تهران مربوط به منطقه ۴ شهری است». بر اساس این گزارش، مناطق ۲، ۱۴ و ۵ نیز در رتبه‌های بعدی قرار دارند و کمترین میزان ابتلا در مناطق ۲۱ و ۲۲ تهران بوده است. ?

?عبدالناصر همتی، رئیس بانک مرکزی ایران، ارزیابی اخیر صندوق بین‌المللی پول در مورد رشد منفی اقتصاد ایران در سال جاری را رد کرد. ?

?آقای همتی در یک یادداشت اینستاگرامی نوشت: “پیش‌بینی رشد اقتصادی منفی ۶ درصد توسط صندوق بین‌المللی پول برای سال ۹۹ ایران، در بدبینانه‌ترین سناریو‌های پیش‌بینی بانک مرکزی نیز وجود ندارد و صندوق همان اشتباه محاسباتی را که برای رشد سال گذشته مرتکب شده بود، تکرار کرده است.” ?

?وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرده است که هشت شرکت دیگر ایرانی را تحریم کرده است. این شرکت‌ها در صنایع فلزی و فولاد فعالیت دارند و براساس اطلاعیه وزارت خزانه‌داری، با فولاد مبارکه در اصفهان مرتبط هستند. ?

?علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران با مصوبه شورای عالی اقتصادی ایران مبنی بر کمک ویژه مالیاتی به شرکت‌هایی که امسال وارد بورس می‌شوند، مواففت کرده است. به گزارش وب‌سایت سنا که اخبار بازار سرمایه را منتشر می‌کند، این تصمیم برای حفظ رونق بازار بورس و جذب بیشتر نقدینگی صورت گرفته است.?

?بیژن زنگنه، وزیر نفت ایران می‌گوید جمهوری اسلامی، «بنزین خیراتی» به ونزوئلا نداده و «آمریکایی‌ها» در تلاش برای خریدن ناخداهای نفتکش‌های ایرانی بودند. آقای زنگنه اضافه کرده که ایران به ونزوئلا، بنزین را «به قیمت روز» فروخته است. به گفته او، «بخشی از پول» دریافت شده و «این پول به داخل کشور منتقل شده است.» ?

?یک مقام سازمان آتش‌نشانی شهرداری شیراز اعلام کرد آتش‌سوزی پست اصلی برق، عامل خاموشی گسترده شامگاه پنج‌شنبه در این شهر بود. ?

?اداره گمرک و مرزبانی آمریکا اعلام کرد ماموران این اداره روز اول تیر سه ایرانی را که اعضای یک خانواده هستند در ناحیه «دل ریو» واقع در مرز تگزاس با مکزیک بازداشت کرده‌اند. اطلاعیه‌ این نهاد که روز چهارشنبه چهارم تیر منتشر شده است، اتهام این افراد را «عبور غیرقانونی از مرز آمریکا» عنوان کرده است. ?

?پایان حسرت ۳۰ ساله. #لیورپول در یکی از درخشان‌ترین فصل‌های تاریخش قهرمان لیگ برتر فوتبال انگلیس شد. تیمی که فصل قبل قهرمان اروپا شد، ۷ بازی مانده به پایان مسابقات، قهرمانی انگلیس را هم به فهرست افتخاراتش اضافه کرد. ?

? @VahidOnline

?خبرنگار صداوسیمای ایران به منطقه‌ای در تهران رفته که می‌گوید «انفجار» بامداد جمعه در آن رخ داده است. شاهدان عینی از مشاهده نور نارنجی‌رنگ عجیبی در آسمان شرق تهران خبر داده بودند. سخنگوی وزارت دفاع اعلام کرده که «یک مخزن گاز در منطقه عمومی #پارچین» منفجر شده است.
IranIntl

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=13219

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.