• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل 27469امروز 0
1

دو مقام عراقی بامداد جمعه ششم …

  • کد خبر : 13207
  • 06 تیر 1399 - 14:20
دو مقام عراقی بامداد جمعه ششم  …

دو مقام عراقی بامداد جمعه ششم تیر / ۲۶ ژوئن به خبرگزاری «رویترز» گفتند که نیروهای امنیتی عراق با حمله به یک مقر شبه‌نظامیان حشد الشعبی تحت حمایت ایران،‌ سه فرمانده شبه‌نظامی را دستگیر کردند. بنا به این گزارش،‌ مقر «کتائب حزب‌الله» در بغداد هدف یورش نیروهای امنیتی عراق بوده و یکی از فرماندهان شبه‌نظامی […]

دو مقام عراقی بامداد جمعه ششم تیر / ۲۶ ژوئن به خبرگزاری «رویترز» گفتند که نیروهای امنیتی عراق با حمله به یک مقر شبه‌نظامیان حشد الشعبی تحت حمایت ایران،‌ سه فرمانده شبه‌نظامی را دستگیر کردند. بنا به این گزارش،‌ مقر «کتائب حزب‌الله» در بغداد هدف یورش نیروهای امنیتی عراق بوده و یکی از فرماندهان شبه‌نظامی دستگیرشده ایرانی است. شمار دقیق دستگیرشدگان مشخص نیست اما برخی گزارش‌ها از دستگیری ۲۰ نیروی شبه‌نظامی همراه این فرماندهان خبر می‌دهند. به گزارش شبکه خبری «الجزیره»، نیروی ضدتروریستی عراق از کشف طرح حمله قریب‌الوقوع به فرودگاه بغداد خبر داده که منجر به بازداشت اعضای کتائب حزب‌الله شده است. یک دلیل دیگر دستگیری اعضای «کتائب حزب‌الله» حمله‌های راکتی این گروه به مقر نیروهای آمریکایی ذکر شده است. 
Radiozamaneh

‏پایگاه خبری نور نیوز که از آن به عنوان رسانه نزدیک به شورای عالی امنیت ملی یاد شده است، نوشت یک «منبع مطلع در استخبارات عراق» به خبرنگار نور نیوز گفته است گزارش رویترز درباره دستگیری یک فرمانده ایرانی در عراق صحت ندارد.
IranIntl

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=13207

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.