• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

سازمان جهانی بهداشت می‌گوید٬ ط …

  • کد خبر : 13083
  • 01 خرداد 1399 - 9:00
سازمان جهانی بهداشت می‌گوید٬ ط …

    سازمان جهانی بهداشت می‌گوید٬ طی ۲۴ ساعت منتهی به نخستین روز خرداد ماه بیشترین شمار موارد ابتلا به بیماری کووید-۱۹ از آغاز همه‌گیری، از کشورهای مختلف جهان به این نهاد گزارش شده‌است. به گفته این سازمان طی شبانه‌روز گذشته ۱۰۶ هزار مورد ابتلا به کووید-۱۹، بیماری ناشی از شیوع ویروس کرونای جدید گزارش […]

 

سازمان جهانی بهداشت می‌گوید٬ ط … 578658001590035404

 

سازمان جهانی بهداشت می‌گوید٬ طی ۲۴ ساعت منتهی به نخستین روز خرداد ماه بیشترین شمار موارد ابتلا به بیماری کووید-۱۹ از آغاز همه‌گیری، از کشورهای مختلف جهان به این نهاد گزارش شده‌است. به گفته این سازمان طی شبانه‌روز گذشته ۱۰۶ هزار مورد ابتلا به کووید-۱۹، بیماری ناشی از شیوع ویروس کرونای جدید گزارش شده‌است.

البته سازمان جهانی بهداشت راسا قادر به راستی‌آزمایی آمار نیست و تنها آن‌چه مقام‌های رسمی در کشورها ارائه می‌کنند را بازتاب می‌دهد. با این حال شبانه‌‌روز گذشته بیشترین شمار رسمی در سراسر جهان ثبت شده‌است.

به گفته سازمان وابسته به ملل متحد نزدیک به دو سوم موارد گزارش‌شده مربوط به چهار کشور می‌شود. با این حال رئیس این نهاد در کنفرانس خبری نامی از این چهار کشور نبرده است. در حال حاضر بیشترین شمار موارد ابتلا، ثبت‌شده و یا گزارش‌شده، از سوی دانشگاه جانز هاپکینز در آمریکا، مربوط به چهار کشور ایالات متحده، روسیه، برزیل و بریتانیا می‌شود.
RadioFarda_
کارشناسان می گویند که شمار موارد آلودگی احتمالا خیلی بالاتر است چون محدود بودن تست کرونا در بسیاری کشورها تصویری ناقص ارائه می کند.
bbcpersian

? @

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=13083

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.