• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل 27469امروز 0
0

‌حشمت‌الله فلاحت‌پیشه عضو کمیس …

  • کد خبر : 13047
  • 31 اردیبهشت 1399 - 17:40
‌حشمت‌الله فلاحت‌پیشه عضو کمیس …

    ‌حشمت‌الله فلاحت‌پیشه عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در اظهاراتی که پیش از این از سوی هیچ مقام رسمی مطرح نشده بود، گفته است که «ما شاید ۲۰ تا ۳۰ میلیارد دلار به سوریه پول دادیم و باید از سوریه پس بگیریم. پول این ملت آنجا هزینه شده است.» اظهارات این […]

 

‌حشمت‌الله فلاحت‌پیشه عضو کمیس … 541425001589980204

 

‌حشمت‌الله فلاحت‌پیشه عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در اظهاراتی که پیش از این از سوی هیچ مقام رسمی مطرح نشده بود، گفته است که «ما شاید ۲۰ تا ۳۰ میلیارد دلار به سوریه پول دادیم و باید از سوریه پس بگیریم. پول این ملت آنجا هزینه شده است.» اظهارات این نماینده مجلس که وب‌سایت اعتمادآنلاین تاریخ انتشار آن را ۱۷ اسفند ۹۸ درج کرده، روز چهارشنبه، ۳۱ اردیبهشت منتشر شده است. ?

“… بودجه مرز را خوب افزایش دادیم و هنوز هم اعتقاد دارم بودجه موشکی را همیشه باید خوب دید. ولی در عین حال در سیاست خارجی سعی کردیم از افراط جلوگیری کنیم. زمانی که به سوریه رفتم عده‌ای گفتند هزینه درست کردم، ولی باز هم تکرار می‌کنم ما شاید ۲۰ تا ۳۰ میلیارد دلار به سوریه پول دادیم و باید از سوریه پس بگیریم. پول این ملت آنجا هزینه شده است. …”?

وزارت خارجه آمریکا پیش از این اعلام کرده بود که ایران از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۸ میلادی ۱۶ میلیارد دلار برای دفاع از بشار اسد و همچنین حمایت از شبه‌نظامیان عراقی و یمنی هزینه کرده است. خبرگزاری بلومبرگ نیز سال ۹۴ بر اساس برآورد‌ها گزارش داده بود که ایران سالانه بین شش تا ۱۵ میلیارد دلار در سوریه هزینه کرده است. ?

? @VahidOnline

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=13047

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.