• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل 27469امروز 0
1

پس از آن‌که فدراسیون شنا، شیرج …

  • کد خبر : 13064
  • 31 اردیبهشت 1399 - 22:10
پس از آن‌که فدراسیون شنا، شیرج …

    پس از آن‌که فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو ایران، ساخت کلیپ «چالش قرنطینه» توسط دختران و پسران شناگر برای فدراسیون‌ جهانی شنا را محکوم کرد، حالا فدراسیون تکواندو ایران، قدم دوم را برداشت و نه‌تنها ساخته شدن یک ویدیو توسط گروهی از تکواندوکاران آماتور و حرفه‌ای را محکوم کرد که حتی ابلاغیه‌ای در […]

 

 

پس از آن‌که فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو ایران، ساخت کلیپ «چالش قرنطینه» توسط دختران و پسران شناگر برای فدراسیون‌ جهانی شنا را محکوم کرد، حالا فدراسیون تکواندو ایران، قدم دوم را برداشت و نه‌تنها ساخته شدن یک ویدیو توسط گروهی از تکواندوکاران آماتور و حرفه‌ای را محکوم کرد که حتی ابلاغیه‌ای در ۱۰ بند برای روسای هیات‌های استانی فرستاد. موضوع؟ «آمادگی برای مقابله با سواستفاده‌های برخی از کاربران فضای مجازی.»

پنج روز بعد از ویدئو شناگران، ویدیویی در فضای مجازی منتشر شد که توسط گروهی از تکواندوکاران جوان و مسن ایرانی تهیه شده بود. تفاوت این ویدیو با آنچه شناگران ایرانی ساخته بودند در این بود که تمامی زنان تکواندوکار، حداقل‌های حجاب مورد تایید جمهوری اسلامی را رعایت کرده بودند.

بااین‌حال، «محمدرضا پولادگر»، رییس معمم فدراسیون تکواندو ایران واکنش نشان داد. او بلافاصله در نامه‌ای خطاب به فدراسیون جهانی تکواندو، خواهان حذف این ویدیو از تمامی کانال‌های ارتباطی فدراسیون جهانی شد و ادعا کرد که هیچ‌یک از تکواندوکارهای زن و مرد حاضر در این کلیپ مورد تایید فدراسیون ایران نیستند.

Iranwire

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=13064

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.