• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل 27538امروز 9
0

‌? به مناسبت “روز قدس” هیچ برن …

  • کد خبر : 12914
  • 28 اردیبهشت 1399 - 16:50
‌? به مناسبت “روز قدس” هیچ برن …

    ‌? به مناسبت “روز قدس” هیچ برنامه‌ای در ایران برگزار نمی‌شود. شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام کرد که به علت اپیدمی کرونا در ایران، غیر از سخنرانی تلویزیونی علی خامنه‌ای “هیچ برنامه دیگری تحت عنوان روز قدس در هیچ‌ نقطه از کشور برگزار نخواهد شد”. ? ?به گفته سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس […]

 

 

‌? به مناسبت “روز قدس” هیچ برنامه‌ای در ایران برگزار نمی‌شود.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام کرد که به علت اپیدمی کرونا در ایران، غیر از سخنرانی تلویزیونی علی خامنه‌ای “هیچ برنامه دیگری تحت عنوان روز قدس در هیچ‌ نقطه از کشور برگزار نخواهد شد”. ?

?به گفته سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، ‌این کمیسیون به پیشنهاد وزارت ورزش ماده جنجالی ممنوعیت مسابقه با ورزشکاران اسرائیلی را حذف کرده است. ?

?امروز چهارمین روز متوالی (کاری) است که شاخص کلی بورس اوراق بهادار تهران، پس از رسیدن به مرز یک میلیونی هفته پیش روند نزولی در پیش گرفته است. روند صعودی بازار بورس در ایران و افزایش تقاضا، عدد شاخص را دوشنبه پیش (۲۲ اردیبهشت) به نزدیک یک میلیون و ۵۰ هزار واحد رساند و از روز سه‌شنبه این افت شروع شد که تا کنون ادامه داشته است… تا حدود ۹۶۴ هزار هم پائین آمد. در مجموع این چهار روز کاری (از سه‌شنبه پیش تا کنون) بازار بورس تهران افتی معادل ۸۳ هزار واحدی را تجربه کرده است. ?

?سخنگوی وزارت بهداشت ایران گفته که در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۸۰۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ شناسایی شده و شمار مبتلایان به بیش از ۱۲۰ هزار تن رسیده است. به گفته او در این مدت ۵۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست داده و به این ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۶ هزار و ۹۸۸ نفر رسیده است. ?
سخنگوی وزارت بهداشت گفت استان خوزستان همچنان در «وضعیت قرمز» قرار دارد و «در درجه اول درباره استان لرستان و در درجات بعدی برای استان‌های کرمانشاه و سیستان و بلوچستان نیز هشدار می‌دهیم.» ?
در آمار وزارت بهداشت در چند روز گذشته تعداد جان‌باختگان حدود ۵۰ نفر اعلام می‌شود. این آمار در حالی ثابت مانده که در برخی استان‌ها از جمله خوزستان تعداد موارد ابتلا و جان باختن افراد افزایش یافته است. پیش از این برخی از نمایندگان مجلس و اعضای شورای شهر وزارت بهداشت را به پنهانکاری درباره آمار جان‌باختگان و مبتلایان به کرونا متهم کرده‌اند. … ?

?رسانه‌های اسرائیل از پیدا شدن جسد دو وی، سفیر چین، در آپارتمانش در حومه تل آویو خبر داده‌اند. جسد سفیر ۵۸ ساله در تختخوابش پیدا شده و دلیل مرگ او هنوز گزارش نشده است. چین هنوز گزارش رسانه‌های اسرائیل را در مورد مرگ سفیرش در این کشور تایید نکرده است. او تقریبا سه ماه پیش به این سمت منصوب شده بود و قبلا به عنوان سفیر چین در اوکراین خدمت می‌کرد. دو وی متاهل و دارای یک فرزند بود. اما گفته شده که خانواده‌اش همراه او در اسرائیل نبودند. او در حومه تل آویو زندگی می‌کرد. ?

?مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان گفته است، ساختمان جانبی آرامگاه استرومردخای دچار حریق محدود شده و هیچ آسیبی ندیده است. علی مالمیر اضافه کرده است: این آتش‌سوزی بسیار محدود است و تنها باعث آسیب به سیم‌های برق و موکت کف ساختمان جانبی مقبره استر و مردخای شده که البته علت آن در دست بررسی است. وی اضافه کرده است: «این اطمینان را می‌دهم که هیچ‌گونه آسیبی بر اثر آتش‌سوزی امروز به فضای اصلی مقبره استر و مردخای وارد نشده و این بنای تاریخی آسیبی ندیده بلکه آتش‌سوزی در یکی از ساختمان‌های اطراف این مقبره آن هم به صورت محدود به وقوع پیوسته و خیلی زود مهار شد.» ?

?مدیر پایگاه تخت جمشید با اشاره به اینکه در طول دهه‌های گذشته، رطوبت و جمع شدن آب ناشی از بارندگی «آسیب زیادی» متوجه دیواره این اثر باستانی کرده، گفته است «شوره‌زدگی سنگ‌ها و متلاشی شدن آنها» در عمق دیواره‌های تخت جمشید مشاهده شده است. ?

?باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا بشدت از سیاست های دونالد ترامپ، در مقابله با شیوع ویروس کرونا انتقاد کرد. آقای اوباما درواکنشی غیرمعمول که تاکنون از یکی از روسای جمهور پیشین شنیده شده گفت همه گیری کرونا سرانجام ایده کسانی را که در مسند قدرت هستند از آن چه که انجام می دهند، روشن کرد. ?

?خبرگزاری‌های رویترز و بلومبرگ گزارش داده‌اند که یک صندوق سرمایه‌گذاری عربستان سعودی در ماه‌های اخیر و با بهره‌گیری از ضعف اقتصادی پدیدآمده از بحران کرونا، اقدام به خرید میلیاردها دلار سهام اقلیت در شرکت‌های عظیم آمریکایی و برخی دیگر از کشورها کرده است. …میزان سهام عربستان در شرکت‌های آمریکایی که ابتدای سال جاری میلادی حدود ۲ میلیارد دلار بود اکنون به حدود ۱۰ میلیارد دلار جهش یافته است. ?

? @VahidOnline

امروز یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹، جمعی از #کارگران #شرکت_واحد #اتوبوسرانی #تهران در اعتراض به عدم پرداخت ۴ درصد حق #بیمه خود در مشاغل سخت و زیان آور و همچنین عدم پرداخت حق “سنوات خدمت”، در مقابل ساختمان شورای شهر دست به #تجمع اعتراضی زدند.
#کارگر
hra_news

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=12914

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.