• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل 27469امروز 0
1

سازمان جهانی بهداشت هشدار داد …

  • کد خبر : 12925
  • 28 اردیبهشت 1399 - 18:40
سازمان جهانی بهداشت هشدار داد  …

    سازمان جهانی بهداشت هشدار داد ضدعفونی کردن خیابان‌ها که از سوی برخی کشورها انجام می‌شود، ویروس کرونا را از بین نمی‌برد و حتی می‌تواند خطراتی برای سلامتی انسان‌ها به همراه داشته باشد. سازمان جهانی بهداشت در سندی که روز شنبه ۲۷ اردیبهشت‌ماه منتشر شد درباره پاکسازی شهرها با اسپری کردن مواد ضدعفونی ضمن […]

 

سازمان جهانی بهداشت هشدار داد  … 931625001589724605

 

سازمان جهانی بهداشت هشدار داد ضدعفونی کردن خیابان‌ها که از سوی برخی کشورها انجام می‌شود، ویروس کرونا را از بین نمی‌برد و حتی می‌تواند خطراتی برای سلامتی انسان‌ها به همراه داشته باشد.

سازمان جهانی بهداشت در سندی که روز شنبه ۲۷ اردیبهشت‌ماه منتشر شد درباره پاکسازی شهرها با اسپری کردن مواد ضدعفونی ضمن بی‌اثر خواندن این اقدام اعلام کرد: «ضدعفونی یا شستشوی فضاهای باز مانند خیابان‌ها یا بازار با بخار…برای کشتن ویروس کووید-۱۹ یا سایر عوامل بیماری‌زا توصیه نمی‌شود چرا که ضدعفونی‌کننده باخاک و آوار غیرفعال می‌شود.»

حکومت ایران از جمله کشورهایی بود که در مراحل اولیه شیوع این بیماری و هم‌ زمان با تعطیلی مراکز عمومی اقدام به ضدعفونی گسترده خیابان‌ها و مراکز شهری و روستایی با این روش کرد. 

هم‌زمان با مانور سراسری نیروهای نظامی جمهوری اسلامی در این زمینه،‌ سپاه پاسداران نیروهای شبه نظامی حشد شعبی عراق را نیز در مراکز عمومی و آپارتمان‌های خصوصی شهروندان برای پاکسازی به کار گرفت.

IranIntl

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=12925

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.