• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
0

‌دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمر …

  • کد خبر : 12825
  • 27 اردیبهشت 1399 - 7:00
‌دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمر …

    ‌دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا، از تشکیل یک گروه کاری ویژه برای ساخت واکسن کرونا تا پایان سال جاری میلادی -۲۰۲۰- خبر داده اما تاکید کرده است که ایالات متحده “با واکسن یا بی‌واکسن” باید به فعالیت روزمره خود بازگردد. او همچنین بر بازگشایی مدارس در پاییر آینده تاکید کرده است. این در حالی […]

 

‌دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمر … 333247001589596207

 

‌دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا، از تشکیل یک گروه کاری ویژه برای ساخت واکسن کرونا تا پایان سال جاری میلادی -۲۰۲۰- خبر داده اما تاکید کرده است که ایالات متحده “با واکسن یا بی‌واکسن” باید به فعالیت روزمره خود بازگردد. او همچنین بر بازگشایی مدارس در پاییر آینده تاکید کرده است. این در حالی است که مقام‌های‌ارشد بهداشتی دولت آمریکا نسبت به تبعات تعجیل در بازگشایی مدارس و مراکز اجتماعی هشدار داده‌اند و از پیش رو بودن “سیاه‌ترین زمستان” آمریکا سخن گفته‌اند.

آقای ترامپ روز جمعه، ۱۵ مه، گفت که این کمیته تلاش‌هایش را روی ۱۴ واکسنی که تاکنون امیدوارکننده نشان داده‌اند تمرکز خواهد کرد.
او گفته “کشورش با سرعتی بی‌سابقه” به سوی ساخت واکسن در حرکت است …
“من نمی‌خواهم مردم تصور کنند که همه چیز به آمدن واکسن بستگی دارد… با واکسن و بدون واکسن ما باز خواهیم گشت و فرآیند بازگشایی را آغاز خواهیم کرد.”
“در بسیاری موارد واکسنی وجود ندارد و شما با ویروس یا آنفلوآنزا می‌جنگید. برخی موارد دیگر هم که هرگز واکسنی برایشان وجود ندارد و خود بخود از بین می‌روند.”

آقای ترامپ روز جمعه همچنین تاکید کرد که: “من فکر می‌کنم مدارس هم باید در پاییز بازگشایی شوند.”

چند روز پیش هم دکتر آنتونی فاوچی، رئیس مرکز کنترل آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا که امروز هم به همراه دیگر اعضای تیم مقابله با کرونا، ماسک به صورت برابر دوربین‌ها ظاهر شده بود، در جلسه ای که با سناتورهای کنگره داشت هشدار داده بود که صحبت کردن از بازگشایی مدارس در پاییز “خیلی “فراتر از واقعیت رفتن” است.
آقای فاوچی و دیگر کارشناسان قویا اصرار دارند که ساخت واکسن کرونا دست کم یک سال زمان لازم دارد.
به عنوان نمونه، نخستین واکسنی که چند سال پیش برای بیماری ابولا ساخته شد توانست از سازمان غذا و داروی آمریکا همین دسامبر سال گذشته – ۲۰۱۹ – مجوز بگیرد. این در حالی است که همه گیری ابولا از سال ۲۰۱۴ آغاز و تا سال ۲۰۱۶ ادامه داشت.

bbcpersian

? @

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=12825

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.