• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل 27469امروز 0
0

بازگشایی کامل مدارس و مساجد بر …

  • کد خبر : 12666
  • 23 اردیبهشت 1399 - 13:30
بازگشایی کامل مدارس و مساجد بر …

    بازگشایی کامل مدارس و مساجد بر خلاف وعده قبلی تشدید وضعیت بیماری در حالی است که تصمیم مقام‌های ارشد حکومت برای بازگشایی کامل مدارس و مساجد با وجود هشدارهای محلی، نگرانی‌ها را درباره شیوع بیشتر کرونا تشدید کرده است. محسن حاجی‌میرزایی،‌ وزیر آموزش و پرورش،‌ روز سه‌شنبه اعلام کرد که از شنبه هفته […]

 

بازگشایی کامل مدارس و مساجد بر … 357207001589274006

 

بازگشایی کامل مدارس و مساجد بر خلاف وعده قبلی

تشدید وضعیت بیماری در حالی است که تصمیم مقام‌های ارشد حکومت برای بازگشایی کامل مدارس و مساجد با وجود هشدارهای محلی، نگرانی‌ها را درباره شیوع بیشتر کرونا تشدید کرده است.
محسن حاجی‌میرزایی،‌ وزیر آموزش و پرورش،‌ روز سه‌شنبه اعلام کرد که از شنبه هفته آینده همه مدارس کشور بازگشایی خواهند شد. این در حالی است که او هفته گذشته از برنامه‌ها برای بازگشایی مدارس تنها در مناطق «کم‌خطر و سفید» خبر داده بود.
با توجه به آمار رسمی مقام‌های وزارت آموزش و پرورش،‌ به این ترتیب انتظار می‌رود درهای مدارس بر روی حدود ۱۵ میلیون دانش‌آموز،‌ معلم و کادر اجرایی باز خواهد شد؛ جایی که پیشتر معاون کل وزارت بهداشت آن را یکی از «خطرناک‌ترین محل‌ها برای انتشار ویروس کرونا» خوانده بود.
از سوی دیگر روز دوشنبه محمد قمی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی، خبر داد که با «تذکار» علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، تمام مساجد کشور برای مراسم شب‌های قدر و نمازگزاری بازگشایی می‌شوند.

IranIntl

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=12666

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.