• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1

ارتش حمله موشکی ناو جماران به …

  • کد خبر : 12600
  • 22 اردیبهشت 1399 - 14:50
ارتش حمله موشکی ناو جماران به  …

    ارتش حمله موشکی ناو جماران به ناوچه کنارک را تایید کرد روابط عمومی نیروی دریایی ارتش با انتشار اطلاعیه‌ای، شمار کشته شدگان شناور کنارک را ۱۹ نفر اعلام کرد و از مناسب بودن حال ۱۵ مجروح واقعه خبر داد. این شناور ظرفیت ۴۰ سرنشین را دارد. با این حساب نیمی از خدمه آن […]

 

ارتش حمله موشکی ناو جماران به  … 373321001589192405

 

ارتش حمله موشکی ناو جماران به ناوچه کنارک را تایید کرد

روابط عمومی نیروی دریایی ارتش با انتشار اطلاعیه‌ای، شمار کشته شدگان شناور کنارک را ۱۹ نفر اعلام کرد و از مناسب بودن حال ۱۵ مجروح واقعه خبر داد. این شناور ظرفیت ۴۰ سرنشین را دارد. با این حساب نیمی از خدمه آن کشته شده‌اند.

روابط عمومی نیروی دریایی ارتش با انتشار اطلاعیه‌ای در باره شلیک موشک به شناور کنارک خواستار پرهیز از هر گونه گمانه‌زنی در خصوص ماجرا تا بررسی دقیق تیم‌های کارشناسی شده و  می‌گوید شناور برای بررسی‌های فنی به محل اسکله دریایی منطقه منتقل شده است.
DW

#الو از وقتی دانشکده افسری نیرووی دریایی ارتش و فرماندهی اونو دادن به سپاهیای از جمله اقای سیاری و ..سطح عملی نیروی دریایی هم به شدت پایین اومد. تموم هما فرا رو بازنشست کردن و کم کم انقدر فرماندهان ارشد رو از سپاه واردکردن که نتیجش میشه این.
پارسال یه رزم ناو توی شمال غرق کردن. دیروزم که زدن یه مشت درجه دار رو که توی این ناوهای ترکیده که نفس کشیدن توشون هم سخته به فنا دادن.
من پنج سال توی همین ناو ها بودم. موشک های دریایی خطای اینجوری ندارن..شما اول روی هدف قفل میکنی و بعد شلیک میکنن. موشک ها هم همه یا روسی هستن یا ۸۰۸ چینی. سیستم کنترل موقع فایر کردن بدون خطا عمل میکنه و تا روی هدف مشخصی قفل نکنی نمیتونی شلیکش کنی. دوستان زحمت کشیدن یه بی سیم نزدن و شلیک کردن! یه جای کار میلنگه.

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=12600

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.