• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

رییس هلال احمر دماوند: مردم دم …

  • کد خبر : 12406
  • 19 اردیبهشت 1399 - 2:40
رییس هلال احمر دماوند: مردم دم …

رییس هلال احمر دماوند: مردم دماوند باید ضمن همراه داشتن چند پتو و لباس گرم، ساعات آتی را در فضای باز سپری کنند و از قرار گرفتن در مکان‌های مسقف فعلا خودداری کنند. _ ‏سخنگوى سازمان اورژانس ایران: در شهرستان دماوند – گیلاوند، ۱ مرد ۶۰ ساله بر اثر هد تروما در حین فرار فوت […]

رییس هلال احمر دماوند: مردم دماوند باید ضمن همراه داشتن چند پتو و لباس گرم، ساعات آتی را در فضای باز سپری کنند و از قرار گرفتن در مکان‌های مسقف فعلا خودداری کنند.
_
‏سخنگوى سازمان اورژانس ایران: در شهرستان دماوند – گیلاوند، ۱ مرد ۶۰ ساله بر اثر هد تروما در حین فرار فوت کرد و ۶ نفر مصدوم ترومایی ناشی از فرار شدند.
_
‏رییس سازمان مدیریت بحران کشور درباره حضور مردم در خیابان‌ها، میادین و پارک‌ها به دلیل نگرانی‌های پس از وقوع زلزله ۵/۱ ریشتری، گفت: توصیه نمی‌کنیم مردم به خانه‌هایشان بازگردند اما فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند
_
‏رییس سازمان مدیریت بحران کشور: تاکنون ۷ پس‌لرزه در تهران داشته‌ایم که بیشترین قدرت آن ۲/۵ ریشتر بوده است.
_
‏سخنگوى سازمان اورژانس كشور: در منطقه گیلاوند ترک خوردگی در بعضی از منازل مسکونی گزارش شده و یک تیم ارزیاب از سازمان اورژانس در حال اعزام به منطقه است.
_
‏درخشان، مدیر مرکز کنترل عملیات امداد و نجات هلال احمر:کانون زلزله در روستای زیارت است. اکیپ‌های امدادی به محل اعزام شده‌اند اما متاسفانه امکان ارتباط تلفنی در آن روستا نیست و خبری از خسارات احتمالی نداریم. منتظریم نیروهای اعزامی به ما شرایط را اعلام کنند.

IranIntl

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=12406

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.