• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل 27469امروز 0
1

‌وزارت بهداشت ایران می‌گوید در …

  • کد خبر : 12322
  • 17 اردیبهشت 1399 - 17:30
‌وزارت بهداشت ایران می‌گوید در …

    ‌وزارت بهداشت ایران می‌گوید در ٢۴ ساعت گذشته ۷۸ نفر به علت کرونا جان‌ باخته‌اند و یک هزار و ۶۸۰ مورد ابتلای جدید شناسایی شده است. سخنگوی وزارت بهداشت ایران، امروز (چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت) گفت #آمار_رسمی مبتلایان #کرونا در ایران به ۱۰۱هزار و ۶۵۰ نفر و تعداد کل جان باختگان نیز به ۶ […]

 

‌وزارت بهداشت ایران می‌گوید در … 726993001588770006

 

‌وزارت بهداشت ایران می‌گوید در ٢۴ ساعت گذشته ۷۸ نفر به علت کرونا جان‌ باخته‌اند و یک هزار و ۶۸۰ مورد ابتلای جدید شناسایی شده است. سخنگوی وزارت بهداشت ایران، امروز (چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت) گفت #آمار_رسمی مبتلایان #کرونا در ایران به ۱۰۱هزار و ۶۵۰ نفر و تعداد کل جان باختگان نیز به ۶ هزار و ۴۱۸ نفر رسیده است. روز گذشته آمار مبتلایان ۹۹ هزار و ۹۷۰ نفر و تعداد کل جان باختگان نیز ۶ هزار و ۳۴۰ نفر اعلام شده بود. … درباره درستی آمارهای رسمی کرونا در ایران هم منابع داخلی هم خارجی ابراز تردید کرده‌اند. ?
او پیش از گزارش امروز خود در توییتی به روند «صعود تدریجی» ابتلا به کرونا در ۱۵ استان کشور طی یکی دو روز اخیر اشاره کرده بود. ?

?دکتر علیرضا زالی فرمانده عملیات ستاد مقابله با کرونا در پایتخت ایران گفته است: “گروه‌های پرخطر از حضور در سطح شهر اجتناب کنند چرا که تغییری در شرایط بوجود نیامده و شهر تهران به عنوان شهری آلوده تلقی می‌شود و بسیاری از سطوح به ویروس کرونا آلوده است”. ?

? یک مقام مسئول در اتحادیه تولیدکنندگان پوشاک در شهر مشهد از احتمال بیکار شدن ۸۰ درصد کارگران کارگاه‌های تولیدی پوشاک در این شهر به‌ دلیل شیوع ویروس کرونا خبر داد. ?

?رضا یونسی برادر علی یونسی دانشجوی بازداشت شده با رد اتهامات سخنگوی قوه قضاییه گفت: “حدس من این است که اینها از گذشته پدر و مادر من سوءاستفاده می کنند که با سازمان مجاهدین خلق فعالیت داشتند ولی حالا سال هاست در ایران هستند و فعالیتی ندارد.” “اینها اگر کوچک ترین خلافی از برادر من سراغ داشتند تا همین الان اعلام کرده بودند… الان بعد از سه هفته دارند یک داستانی می سازند، با توجه به سابقه خانواده من.” ?

?قضات شعبه پنجم دادگاه کیفری یک خراسان رضوی در ایران در حکمی قاطع رای به قصاص بینایی کامل دو چشم زنی دادند که روی صورت همسرش اسید پاشیده بوده است. …به گونه ای که حدقه چشمان بماند. ?

?پیکر نجف دریابندری پس از انتقال از بهشت زهرای تهران، در قطعه نام‌آوران بهشت سکینه کرج، در کنار مزار همسرش، فهیمه راستکار، به خاک سپرده شد. آیین خاکسپاری نجف دریابندری، مترجم و نویسنده بدون حضور علاقه‌مندان و فقط با حضور جمعی محدود به دلیل شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا، در گورستان «بهشت سکینه» کرج برگزار شد. ?

?سپاه پاسداران از کشته شدن یک سرهنگ و دو نیروی دیگر خود در یک درگیری مسلحانه در استان کردستان خبر داد. بنا بر اطلاعیه ‘قرارگاه حمزه‌سیدالشهدا’، سرهنگ شکیبا سلیمی، فرمانده سپاه مریوان و دو سرباز به نام‌های جعفرنظام‌پور و محمد شکری، سه‌شنبه ۱۶ اردیبهشت در منطقه مریوان کشته شدند. ?

?شبکه اجتماعی فیس‌بوک اعلام کرد صدها حساب کاربری جعلی وابسته به جمهوری اسلامی ایران، از جمله سازمان صداوسیما، که حداقل از سال ۲۰۱۱ سرگرم کارزار انتشار «اطلاعات غلط» هستند را مسدود کرده است. ?

?در ادامه ابراز مخالفت با اقدام قوه قضاییه جمهوری اسلامی، انجمن علمی حقوق اساسی ایران طی نامه‌ای به معاونت حقوقی و دستیار حقوق شهروندی رئیس‌ جمهوری خواستار حفظ استقلال کانون وکلای دادگستری شد. ایرناپلاس در گزارش خود این نامه را «محرمانه» توصیف کرده است. ?

?ارتش عراق با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که بامداد چهارشنبه سه فروند راکت کاتیوشا به محدوده فرودگاه بین‌المللی بغداد اصابت کرده است. ?

?ترکیه می‌گوید ۴۰۰ هزار پناهجوی سوری به سرزمین خود بازگشته و اکنون سه میلیون و ۵۸۰ هزار پناهجوی سوری در ترکیه باقی مانده‌اند. ?

?نتیجه یک نظرسنجی جدید که توسط مرکز تحقیقات اجتماعی غیردولتی «لوادا» در روسیه انجام شده حاکی از آن است که میزان محبوبیت ولادیمیر پوتین، رئیس‌ جمهوری کشور، در میان شهروندان، از ۶۳ درصد در ماه مارس به ۵۹ درصد در ماه آوریل رسیده که کمترین میزان طی بیش از دو دهه گذشته است.?

?ایربی‌ان‌بی، بزرگ‌ترین شرکت ارائه‌دهنده مکان‌های اقامتی برای مسافران در جهان، خبر می‌دهد که به خاطر بحران کرونا ۲۵ درصد از نیروی کار خود را تعدیل کرده و در نتیجه ۱۹۰۰ نفر را اخراج می‌کند. ?

?یک مطالعه جدید علمی نشان می‌دهد که با ادامه روند کنونی انتشار گازهای گلخانه‌ای ظرف ۵۰ سال آینده «در بدترین حالت» یک سوم از جمعیت جهان در مناطقی با درجه حرارت غیر قابل تحمل زندگی خواهند کرد. ?

? @VahidOnline

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=12322

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.