• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
0

‌سخنگوی قوه قضائیه دو دانشجوی …

  • کد خبر : 12257
  • 16 اردیبهشت 1399 - 15:50
‌سخنگوی قوه قضائیه  دو دانشجوی …

    ‌سخنگوی قوه قضائیه دو دانشجوی بازداشتی را به «ارتباط با مجاهدین خلق» متهم کرد غلامحسین اسماعیلی گفت که این دانشجویان با گروه‌های «ضد انقلاب» و «به‌ویژه» سازمان مجاهدین خلق ارتباط گرفته بودند و «تحت تعلیمات» مجاهدین خلق «به دنبال انجام اقدامات خرابکارانه‌ای در کشور بودند که اقدامات ایذایی را هم انجام داده بودند». […]

 

 

‌سخنگوی قوه قضائیه دو دانشجوی بازداشتی را به «ارتباط با مجاهدین خلق» متهم کرد

غلامحسین اسماعیلی گفت که این دانشجویان با گروه‌های «ضد انقلاب» و «به‌ویژه» سازمان مجاهدین خلق ارتباط گرفته بودند و «تحت تعلیمات» مجاهدین خلق «به دنبال انجام اقدامات خرابکارانه‌ای در کشور بودند که اقدامات ایذایی را هم انجام داده بودند». او در ادامه گفت: «آنها نتوانستند اقدام خرابکارانه جدی را انجام بدهند و در بازرسی از منزل آنها اقلام انفجاری کشف شد که در همین اقدامات خرابکارانه مورد استفاده قرار می‌گرفت.»
سخنگوی قوه قضائیه در مورد این دانشجویان بازداشتی همچنین اضافه کرد که «یکی از این خانواده‌ها» به گفته او «از قبل با جریان نفاق در تماس بوده است». …
RadioFarda_

مقامات ایران از این نام برای اشاره به سازمان مجاهدین خلق استفاده می‌کنند. او گفته “سربازان گمنام امام زمان” این دانشجویان را بازداشت کردند؛ این لقب عمدتا برای ارجاع به نیروهای وزارت اطلاعات به کار می‌رود.
bbcpersian

اسماعیلی اشاره‌ای به نام دو دانشجوی بازداشتی نکرد اما جمعه ۲۲ فروردین، علی یونسی دانشجوی مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف هم‌زمان با امیرحسین مرادی دانشجوی فیزیک این دانشگاه از سوی ماموران امنیتی سپاه پاسداران بازداشت شدند.
خانواده علی یونسی پیشتر گفته بودند هنگام بازداشت او، ۱۲ مامور سپاه پاسداران علاوه بر ضبط وسایل شخصی، پیشانی‌اش را مجروح کردند.
iranintl

? @

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=12257

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.