• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل 27469امروز 0
0

‌? سخنگوی سپاه پاسداران اعلام …

  • کد خبر : 12186
  • 14 اردیبهشت 1399 - 16:40
‌? سخنگوی سپاه پاسداران اعلام  …

    ‌? سخنگوی سپاه پاسداران اعلام کرد که به دلیل شیوع کرونا «به احتمال زیاد» امکان برگزاری راهپیمایی روز قدس در شهر تهران وجود ندارد و در صورت برگزار نشدن راهپیمایی در تهران، در دیگر شهرها نیز راهپیمایی برگزار نخواهد شد. راهپیمایی روز قدس هر سال در جمعه آخر ماه رمضان در ایران و […]

 

‌? سخنگوی سپاه پاسداران اعلام  … 109457001588507805

 

‌? سخنگوی سپاه پاسداران اعلام کرد که به دلیل شیوع کرونا «به احتمال زیاد» امکان برگزاری راهپیمایی روز قدس در شهر تهران وجود ندارد و در صورت برگزار نشدن راهپیمایی در تهران، در دیگر شهرها نیز راهپیمایی برگزار نخواهد شد. راهپیمایی روز قدس هر سال در جمعه آخر ماه رمضان در ایران و برخی از کشورهای اسلامی برگزار می‌شود. هدف از برگزاری این راهپیمایی «حمایت از فلسطین» اعلام شده است. ?

?وزارت بهداشت ایران می‌گوید در ٢۴ ساعت گذشته ۴۷ نفر به علت کرونا جان‌ باخته‌اند و ۹۷۶ مورد ابتلای جدید شناسایی شده است. سخنگوی وزارت بهداشت ایران، امروز (یکشنبه ۱۴ اردیبهشت) گفت آمار رسمی مبتلایان #کرونا در ایران به ۹۷ هزار و ۴۲۴ نفر و تعداد کل جان باختگان نیز به ۶ هزار و ۲۰۳ نفر رسیده است. بنا به #آمار_رسمی ۷۸ هزار و ۴۲۲ نفر نیز پس از ابتلا به کووید-۱۹ بهبود یافته‌اند و ۲ هزار و ۶۹۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند. روز گذشته آمار مبتلایان به کرونا در ایران ۹۶ هزار و ۴۴۸ نفر و تعداد کل جان‌باختگان نیز ۶ هزار و ۱۵۶ نفر اعلام شده بود.
درباره درستی آمارهای رسمی کرونا در ایران هم منابع داخلی هم خارجی ابراز تردید کرده‌اند. در آخرین مورد، مرکز پژوهش‌های مجلس ایران آمار واقعی مبتلایان و جان‌باختگان را چند برابر آمار رسمی دانست اما وزارت بهداشت می‌گوید تفاوت آمار به دلیل محدودیت آزمایش است. ?

?رئیس اورژانس استان فارس از مسمومیت ۸۶۶ نفر و مرگ ۱۰۱ تن دیگر بر اثر نوشیدن الکل صنعتی خبر داده است. به گزارش خبرگزاری مهر و به گفته محمدجواد مرادیان “سن فوتی ‌ها بین ۲۰ تا ۴۰ سال است و بخشی از مسمومین هنوز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.‌” ?

?بیش از ۱۲ هزار وکیل در نامه‌ای به رئیس قوه قضائیه خواستار منتفی شدن پیش‌نویس آیین‌نامه پیشنهادی قوه قضائیه درباره کانون وکلای دادگستری شدند. این وکلای دادگستری در نامه خود تاکید کردند که اقدام معاونت حقوقی قوه قضاییه «برخلاف قانون و خواست جامعه وکالت بوده و مورد پذیرش قاطبه وکلای دادگستری ایران و مصلحت دستگاه قضای کشور نخواهد بود». پیش از این نیز شورای تشكل‌های وكلای دادگستری، متشكل از ۳۰ تشكل فعال وكلا، در نامه‌ای به سران سه قوه تلاش قوه قضاییه برای تغییر آيين‌نامه استقلال کانون وكلا را نقض آشکار قانون دانسته بودند. این شورا همچنین این اقدام قوه قضاییه را «نابودکننده استقلال کانون وکلا و مخدوش کننده دادرسی عادلانه» دانسته بود. ?

?فرهاد ابول‌نژادیان، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز اعلام کرد برای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در استان خوزستان از قوه قهریه استفاده خواهد شد. ?

?شرکت اطلاعات انرژی و ردیابی نفتکش‌ها، کپلر، بر اساس اطلاعات اولیه گزارش داده است که میزان صادرات روزانه نفت ایران در ماه گذشته، آوریل، به ۷۰ هزار بشکه در روز رسیده است. ?

?نماینده دادستان در جلسه دادگاه روز یکشنبه ۱۴ اردیبهشت‌ماه گفت: «نجفی با پرداخت وجه‌المصالحه گزاف رضایت اولیاء دم را اخذ کرده است و بر اساس آن‌چه شنیده‌ایم،‌ با این مبلغ می‌توان نیمی از محکومان به قصاص در زندان رجایی‌شهر را که به خاطر خشم آنی مرتکب قتل شدند آزاد کرد.» این در حالی است که پیشتر‌ مسعود استاد، برادر مقتول، پس از اعلام رضایت در حساب کاربری اینستاگرام اظهار کرده بود: «خرسندیم که معامله‌ای با خون آن بزرگوار نکردیم.» ?

?پیام دریافتی: ما شغلمون فروش لوازم جانبی کامپیوتره. دو ماه پیش مودم تی‌پی‌لینک و دی‌لینک به قیمت ۳۰۰ هزار تومن تازه ما می‌فروختیم (حداقل ۵-۶ دست بین عمده‌فروش‌ها چرخیده تا برسه دست ما) امروز قیمت یه مودم شده ۸۰۰ هزارتومن و اون هم به خاطر اینه که خیلی‌ها به خاطر کنفرانس تصویری و برنامه شاد مجبورن مودم بخرند.
هر روز که می‌گذره مودم همینجوری قیمتش داره می‌ره بالاتر. یعنی هر روز حداقل بیست هزار تومن میاد روی قیمتش. یه تحقیقی بکنین ببینین نمایندگی انحصاری واردات مودم دست کدوم آقازاده است!

? @VahidOnline

?سعید شیرزاد، فعال مدنی، روز شنبه و پس از شش سال از زندان آزاد شد. این فعال مدنی سال ۹۵ در اعتراض به «مرگ خاموش زندانیان» و با اشاره به موارد متعددی از نقض حقوق زندانیان، با دوختن لب‌هایش اعلام اعتصاب غذا کرده بود. پروین محمدی، نائب رئیس اتحادیه آزاد کارگران ایران، نیز روز شنبه آزاد شد. ?

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=12186

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.