• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل 27538امروز 0
0

‌?سخنگوی وزارت بهداشت ایران، ا …

  • کد خبر : 12060
  • 11 اردیبهشت 1399 - 17:00
‌?سخنگوی وزارت بهداشت ایران، ا …

    ‌?سخنگوی وزارت بهداشت ایران، امروز پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته ۹۸۳ مورد جدید ابتلا به ویروس #کرونا شناسایی شده و ۷۱ نفر نیز جان باخته‌اند. به این ترتیب شمار کل مبتلایان به کرونا در #آمار_رسمی ایران به ۹۴ هزار و ۶۴۰ نفر و فوت‌شدگان به شش هزار نفر رسید. […]

 

‌?سخنگوی وزارت بهداشت ایران، ا … 505481001588249805

 

‌?سخنگوی وزارت بهداشت ایران، امروز پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته ۹۸۳ مورد جدید ابتلا به ویروس #کرونا شناسایی شده و ۷۱ نفر نیز جان باخته‌اند. به این ترتیب شمار کل مبتلایان به کرونا در #آمار_رسمی ایران به ۹۴ هزار و ۶۴۰ نفر و فوت‌شدگان به شش هزار نفر رسید. تعداد بهبوادیافتگان نیز بیش از ۷۵هزار نفر اعلام شد. روز گذشته تعداد مبتلایان به کووید-۱۹ در ایران ۹۳ هزار و ۶۵۷ نفر و فوت‌شدگان پنج هزار و ۹۵۷نفر اعلام شده بود.
تا کنون بارها درباره درستی آمار رسمی شیوع کرونا در ایران، از جمله تعداد مبتلایان و جان‌باختگان تردید شده است. در آخرین مورد مرکز پژوهش‌های مجلس اعلام کرد آمار واقعی مبتلایان و جان‌باختگان چند برابر آمار رسمی است. ?

اما مهم‌تر از این آمار رسمی، هشدار وزیر بهداشت ایران بود که از «هجمه نسبتاً سنگین هم‌زمان کووید ۱۹ و آنفلوآنزا» در دو فصل پاییز و زمستان خبر داد. ?

?مدیر فوریت‌های پزشکی استان فارس از سه‌رقمی شدن تعداد جان‌باختگان ناشی از #مسمومیت الکلی در این استان از ابتدای شیوع ویروس کرونا در ایران خبر داد. او گفت از ۸۵۴ نفری که از ابتدای شیوع کرونا به علت مسمومیت با #الکل به مراکز درمانی این استان مراجعه کرده‌اند، تاکنون صد نفر فوت کرده‌اند. ?

?در پی بازگشت شهروندان تهرانی به روال معمول زندگی در پایتخت، رئیس ستاد مقابله با کرونای استان تهران از افزایش «۷۵ درصدی» در ترافیک شهر خبر داد. ?

?وزیر خارجه ایالات متحده می‌گوید که آمریکا به ایران اجازه نخواهد داد با پایان یافتن تحریم‌های تسلیحاتی سازمان ملل، اقدام به خرید سلاح کند. ?

? #آلمان فعالیت #حزب‌الله لبنان از گروه‌های تحت حمایت ایران را در خاک خود ممنوع کرد و این گروه را در لیست تروریستی قرار داد.پلیس آلمان صبح امروز با هجوم به برخی خانه‌ها و مکان‌ها، شماری از افراد مشکوک به عضویت در حزب‌الله لبنان را بازداشت کرد. حزب‌الله “جنبش مقاومت” شیعی در لبنان است که از حمایت همه‌جانبه ایران برخوردار است. ?

? #امیرمحمد_شریفی، دانشجوی مهندسی نقشه‌برداری دانشگاه تهران، که در جریان دستگیری دانشجویان ساکن خوابگاه‌های دانشجویی طی بهمن ماه گذشته بازداشت شده بود، از سوی شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران به اتهام تبلیغ علیه نظام به سه ماه حبس تعزیری محکوم شد ?

?#مصطفی_هاشمی‌زاده، دانشجوی مهندسی عمران دانشگاه تهران، از سوی دادگاه انقلاب به ۵سال حبس تعزیری، ۷۴ضربه شلاق، ۳ماه کار رایگان فرهنگی و ۲سال ممنوعیت ورود به خوابگاه دانشجویی محکوم شد. او دی۹۸ پس از تجمع‌های دانشجویی در اعتراض به هدف قرار دادن هواپیمای اوکراینی، بازداشت شده بود ?

?#اشرف_نفری (#رقیه_نفری)، فعال رسانه‌ای و دانشجوی دانشگاه خواجه نصیر طوسی روز ۷ اردیبهشت به دست نیروهای امنیتی در شهریار بازداشت شد. بر اساس گزارش‌ها، او به زندان قرچک منتقل شده است. ?

?بیانیه #سندیکای_شرکت_واحد اتوبوسرانی تهران و حومه،تشکل‌های #معلمان، #کارگران و بازنشستگان برای #روزجهانی #کارگر: هرچند امسال شرایط تجمع و برگزاری مراسم #روز_جهانی_کارگر و معلم به علت کرونا فراهم نیست،اما فراموش نمی‌کنیم که همه‌ساله به خاطر برگزاری این روز جهانی سرکوب و بازداشت می‌شویم ?#روز_کارگر

?در حالی‌که خبرهای نویدبخشی از اثرگذاری داروی «#رمدسیویر» (Remdesivir) بر بیماری کووید-۱۹ منتشر شده، مدیرعامل شرکت سازنده دارو می‌گوید آن‌ها «دسترسی همگان در سراسر جهان را تضمین می‌کنند». ?

?دونالد #ترامپ گفت نحوه مقابله #چین با شیوع ویروس کرونا نشان می‌دهد که پکن دست به هر کاری می‌زند تا او در انتخابات پیش روی ریاست جمهوری در ماه نوامبر پیروز نشود. ? #election2020

? وزیر امور خارجه آمریکا با اشاره به این که نشانه‌ای از وضعیت کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در دست نیست، نسبت به بروز قحطی در این کشور در بحبوحه شیوع ویروس کرونا، کووید ۱۹، هشدار داده است. ?

? @VahidOnline

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=12060

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.