• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

‌? سخنگوی وزارت بهداشت ایران ا …

  • کد خبر : 12006
  • 10 اردیبهشت 1399 - 16:40
‌? سخنگوی وزارت بهداشت ایران ا …

    ‌? سخنگوی وزارت بهداشت ایران اعلام کرد در ٢۴ ساعت گذشته ۱۰۷۳ مورد جدید ابتلا به کرونا شناسایی شده و ۸۰ نفر نیز جان باخته‌اند. به این ترتیب شمار کل مبتلایان به کرونا در #آمار_رسمی ایران به ۹۳ هزار و ۶۵۷ نفر و فوت‌شدگان به پنج هزار و ۹۵۷نفر رسید. تعداد بهبودیافتگان نیز […]

 

‌? سخنگوی وزارت بهداشت ایران ا … 217525001588162205

 

‌? سخنگوی وزارت بهداشت ایران اعلام کرد در ٢۴ ساعت گذشته ۱۰۷۳ مورد جدید ابتلا به کرونا شناسایی شده و ۸۰ نفر نیز جان باخته‌اند. به این ترتیب شمار کل مبتلایان به کرونا در #آمار_رسمی ایران به ۹۳ هزار و ۶۵۷ نفر و فوت‌شدگان به پنج هزار و ۹۵۷نفر رسید.
تعداد بهبودیافتگان نیز ۷۳ هزار و ۷۹۱ نفر اعلام شد. روز گذشته تعداد مبتلایان به کووید-۱۹در ایران ۹۲ هزار ۵۸۴ نفر و فوت‌شدگان پنج هزار و ۸۷۷ نفر اعلام شده بود. ?
در عین حال باید توجه داشت که پیش از این تعدادی از نمایندگان مجلس و اعضای شورای شهر تهران اعلام کرده بودند که #آمار ابتلا به #کرونا در ایران بسیار بیشتر از آمار رسمی است که وزارت بهداشت اعلام می‌کند. ?

?رسانه های ایران می گویند بهای سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با افزایش به قیمت ۶ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان رسیده است. ?

?رئیس کمیته امداد استان تهران، از وجود ۱۱ هزار و ۵۰۰ مستاجر در تهران خبر داد که در نتیجه پیامدهای اقتصادی کرونا بدون مسکن مانده‌اند. ?

?ابوالفضل شکارچی، سخنگوی نیروهای مسلح ایران، می‌گوید ۳۶۰۰ نفر از افرادی که درباره شیوع ویروس کرونا در ایران «شایعه‌سازی» کردند، به دست نیروی انتظامی و بسیج بازداشت شده‌اند. … اظهارات وی درباره بازداشت این ۳۶۰۰ نفر بدون اشاره به نوع و محل فعالیت آنها در حالی منتشر شده که پیش از این وزارت خارجه آمریکا گفته بود جمهوری اسلامی افرادی را که در کار اطلاع‌رسانی درباره آمار واقعی مبتلایان و جان‌باختگان ویروس کرونا بوده‌اند، دستگیر کرده است. ?

?برخی رسانه‌های ایران متن نامه‌ای را منتشر کرده‌اند که نشان می‌دهد نماینده وزارت بهداشت در گیلان سه روز پس از هشدارش درباره عادی‌سازی شرایط در این استان، از سوی وزیر بهداشت برکنار شده است. ?

?خانواده و وکلای یک دانشمند ایرانی به نام #سیروس_عسگری که چندین هفته است به خاطر وضعیت سلامتی خود از مقامات مهاجرتی آمریکا خواسته او را آزاد کنند می‌گویند که او هم اکنون به ویروس کرونا مبتلا شده است. سیروس عسگری، ۵۹ ساله و دارای مدرک مهندسی مواد، پیش از این به سرقت اسرار تجاری متهم شده بود. ?

?حکم بازداشت #حمید_نوری در #سوئد تا یک ماه دیگر یعنی ۲۷ ماه مه تمدید شد. دادستانی این احتمال را مطرح کرده که آزادی نوری ممکن است با از بین بردن یا دستکاری مدارک و اسناد ضروری برای تحقیقات پرونده، همراه باشد. ایرج مصداقی حمید نوری را معاون قاضی محمد مقیسه‌ای و ایفاگر «نقشی فعال» در اعدام‌های سال ۶۷ معرفی کرده بود. ?

?سخنگوی شورای نگهبان یک روز پس از آن‌ که اعلام کرد مدرک فوق‌لیسانس #سینا_کمال‌خانی، منتخب #تفرش و #آشتیان برای مجلس یازدهم، جعلی است، از ابطال آراء این حوزه خبر داد. ?

?سرتیپ پاسدار #علیرضا_تنگسیری فرمانده نیروی دریایی #سپاه گفته گفته “بنا داریم جزایر خلیج فارس را با ایجاد زیرساخت‌های مسکونی، برای سکونت مردم آماده کنیم و این فرمان فرمانده معظم کل قوا است که مردم در جزایر زندگی کنند”. … مشخص نیست کدامیک از جزایر خلیج فارس مورد نظر است اما او گفته سپاه در تنب بزرگ فرودگاه بین‌المللی ایجاد کرده و در تنب کوچک هم فرودگاه ساخته است. امارات متحده عربی اختلاف‌هایی درباره سه جزیره #تنب_کوچک، #تنب_بزرگ و #ابوموسی با ایران دارد. ?

? #زینب_جلالیان، زندانی سیاسی کرد محکوم به حبس ابد، در سیزدهمین سال حبس خود توسط نیروهای امنیتی از زندان خوی به مکانی نامعلوم منتقل شده است. ?

?#فرنگیس_مظلوم، مادر #سهیل_عربی: شش روز است که از فرزندم خبری ندارم. سهیل را برای بازجویی از زندان به بازداشتگاه سپاه پاسداران منتقل کرده‌اند و من شدید نگران او هستم به خاطر بیماری‌هایی که دارد، ضرباتی که خورده و اعتصاب غذایش که همچنان ادامه دارد ?

?۸۰ تشکل صنفی جهان طی نامه‌ای به علی خامنه‌ای، ضمن محکومیت بازداشت #اسماعیل_عبدی و اخراج #محمد_حبیبی فشار به فعالان صنفی و حقوق بشر در آستانه روز جهانی کارگر را محکوم کردند. ?

?حسن حاتم‌خوانی، مدیر پخش شبکه تلویزیونی قرآن و معارف، در اثر ابتلا به کرونا، درگذشت ?

?وزارت خارجه ژاپن اعلام کرده‌است که در روند آزمایش‌های بالینی گسترده، داروی ضد آنفلوآنزای «فاوی‌پیراویر» یا «آویگان» را به‌طور رایگان به چندین کشور ارسال می‌کند. … یکی از خبرنگاران به‌ ایران، اوکراین و اندونزی به‌عنوان کشورهایی که قرار بوده دارو به آن ارسال شود اشاره کرده است. ?

? شمار مبتلایان به اثر کرونا در آمریکا از مرز یک میلیون نفر گذشت. بنا بر گزارشها شمار قربانیان ویروس کرونا در ایالات متحده به رقم ۵۸ هزار و ۳۶۵ نفر رسیده که از تعداد آمریکایی‌های کشته‌شده در جریان دو دهه جنگ ویتنام، یعنی ۵۸ هزار و ۲۲۰ نفر، بیشتر است. ?

? @VahidOnline

موسسه اوج سپاه سینمای ماشینی راه انداخته، سعید حدادیان هیات ماشینی. دین و دنیاشون جوره فعلا؛ کارناوال ریا. ? درایوین روضه! ?

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=12006

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.