• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل 27469امروز 0
0

‌‌?بنا بر آنچه سخنگوی وزارت به …

  • کد خبر : 11905
  • 07 اردیبهشت 1399 - 15:30
‌‌?بنا بر آنچه سخنگوی وزارت به …

    ‌‌?بنا بر آنچه سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرده در شبانه‌روز گذشته در ایران یک هزار ۱۵۳ مبتلای جدید شناسایی شده و ۶۰ نفر نیز جان خود را از دست داده اند. به این ترتیب شمار کل مبتلایان به کووید-۱۹در ایران به ۹۰ هزار و ۴۸۱ نفر و فوت‌شدگان به ۵ هزار و ۷۱۰ […]

 

‌‌?بنا بر آنچه سخنگوی وزارت به … 690591001587898805

 

‌‌?بنا بر آنچه سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرده در شبانه‌روز گذشته در ایران یک هزار ۱۵۳ مبتلای جدید شناسایی شده و ۶۰ نفر نیز جان خود را از دست داده اند. به این ترتیب شمار کل مبتلایان به کووید-۱۹در ایران به ۹۰ هزار و ۴۸۱ نفر و فوت‌شدگان به ۵ هزار و ۷۱۰ نفر رسید. تعداد کل بهبود یافتگان نیز ۶۹ نفر هزار و ۶۵۷ نفر اعلام شده است. روز گذشته تعداد مبتلایان به کرونا در ایران ۸۹ هزار و ۳۲۸ نفر و فوت‌شدگان ۵۵ هزار و ۶۵۰ نفر اعلام شده بود. ?
پیش از این تعدادی از نمایندگان مجلس و اعضای شورای شهر تهران اعلام کرده بودند که آمار ابتلا به کرونا در ایران بسیار بیشتر از آمار رسمی است که وزارت بهداشت اعلام می‌کند. ?

? رئیس اداره مراقبت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت ایران می‌گوید که «ایران هنوز در مرحله افزایشی ابتلا به کرونا و رسیدن به قله بیماری قرار دارد.» … «مردم نباید فکر کنند که داستان کرونا تمام شده و می‌توانند آزادانه تردد کنند»
او تاکید کرده است که حتی با وجود فعالیت برخی صنوف، «کسانی که کار ضروری ندارند نباید از منزل خارج شوند». ?

?بر اساس گزارش رسانه‌های ایران، جواد بابایی که پیش از این در سمت سرپرست دادسرای جرایم رایانه‌ای در پروژه‌های بازداشت فعالان فضای مجازی از جمله «پاکسازی مدلینگ غیراسلامی» فعالیت داشته به عنوان معاون دادستان در فضای مجازی منصوب شد. ?

?خبرگزاری ایسنا گزارش داده است که ابوالقاسم رحیمی‌انارکی، مدیرعامل بانک مسکن بر اثر ابتلا به کرونا در گذشته است. ?

?معاون آموزشی و پژوهشی سازمان نظام پزشکی ایران از مرگ چهار متخصص بیهوشی بیمارستان مسیح دانشوری در اثر ابتلا به کرونا خبر داده است. علیرضا سلیمی به خبرگزاری ایلنا گفته “به غیر از دکتر محمود ایروانی که عصر دیروز، شنبه در بیمارستان مسیح دانشوری شهید شد، سه شهید دیگر از این جمع داشته‌ایم.” معاون آموزشی و پژوهشی سازمان نظام پزشکی ایران درباره ابتلای پزشکان به کرونا گفته “متاسفانه آمار خیلی بالا است. در یکی از بیمارستان‌ها از هفت متخصص بیهوشی، هر هفت نفر مبتلا شدند.”آقای سلیمی که رئیس انجمن متخصصان بیهوشی ایران است افزوده “حداقل انتظار ما این است که در فضای درمانی اصول تدریجی بازگشایی را رعایت کنند.” ?

?مدیر پایگاه میراث جهانی تخت جمشید از کشف یک سنگ‌نبشته ساسانی در مجموعه تاریخی نقش رستم استان فارس خبر داد. حمید فدایی توضیح داد که این کتیبه به «خط پهلوی-ساسانی» است و احتمال داد که سنگ‌نبشته‌های دیگری هم در این محل کشف شوند. … او همچنین گفته است با توجه به بروز یک دوره خشکسالی طولانی در کشور و برداشت زیاد آب‌های زیرزمینی در شهرستان مرودشت، نگرانی‌هایی درباره وجود «فروچاله در نقش رستم و مجموعه تخت جمشید» وجود داشت که پس از افزایش بارندگی‌ها کمتر شده است. او گفته است ۱۵ سال پیش، سطح آب‌ زیرزمینی در مرودشت، حدود ۲۰ متر بود ولی اکنون عمق آن به بیش از ۲۰۰ متر رسیده است. ?

?مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا صلح آمیز بودن برنامه فضایی ایران را “دروغ” خوانده است. ?

?سازمان بهداشت جهانی به کشورها هشدار داده که در حال حاضر شواهدی وجود ندارد که نشان دهد افراد بهبود یافته از ویروس کووید ۱۹ که در بدنشان آنتی بادی ساخته می‌شود، بار دیگر به این ویروس مبتلا نمی‎شوند. ?

?از اینستاگرام درباره بستن حساب تتلو و اینکه قبلا هم حسابش بسته شده پرسیدم. جواب داده‌اند اجازه نمی‌دهند افراد زیر سن قانونی روی اینستاگرام به خطر بیفتند. و گفته‌اند ایجاد حساب جایگزین برای کسی که حسابش بسته شده، خلاف مقررات آنهاست و دیگر اجازه نمی‌دهند تتلو در اینستاگرام باشد.
HadiNili
همچنین گفتند که اینستاگرم در حال بررسی است که ببیند چگونه #تتلو پس از بسته شدن اکانت قبلیش در سوم دسامبر سال ۲۰۱۸، دوباره حساب جدید باز کرده و اینبار اقدامات پیشگیرانه دارند انجام می‌دهند که او نتواند اینکار را تکرار کند.
bbckalbasi

?پادشاه عربستان سعودی دستور داد تا ممنوعیت‌های قرنطینه سراسری که از دو هفته پیش به دلیل شیوع ویروس کرونا در این کشور برقرار شده بود، کاهش یابد. پادشاه عربستان سعودی دستور داد تا ممنوعیت‌های قرنطینه سراسری که از دو هفته پیش به دلیل شیوع ویروس کرونا در این کشور برقرار شده بود، کاهش یابد. ?

? رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا روز گذشته در نشست روزانه درباره مقابله با شیوع کرونا با خبرنگاران شرکت نکرد. دونالد ترامپ با انتشار توئیتی دلیل آن را پرسش‌های خبرنگاران مطرح کرده است. آقای ترامپ نوشت که پرسش‌های خبرنگاران “چیزی جز سوالاتی خصمانه” نیست. رئيس دولت آمریکا به تازگی به دلیل اظهارنظر در رابطه با درمان کرونا با موجی از انتقادها رو به رو شده است. احتمال می‌رود که آقای ترامپ با این توئیت دیگر در این نشست‌های روزانه شرکت نکند. ?

? @VahidOnline

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=11905

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.