• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل 27469امروز 0
0

‌? براساس آنچه سخنگوی وزارت به …

  • کد خبر : 11775
  • 04 اردیبهشت 1399 - 16:30
‌? براساس آنچه سخنگوی وزارت به …

    ‌? براساس آنچه سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرده در شبانه‌روز گذشته ۱۰۳۰ مبتلای جدید شناسایی شده و ۹۰ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند. به این ترتیب شمار کل مبتلایان به کووید- ۱۹ در ایران به ۸۷ هزار و ۲۶ نفر و فوت‌شدگان به ۵ هزار و ۴۸۱ نفر رسید. تعداد […]

 

‌? براساس آنچه سخنگوی وزارت به … 385353001587643205

 

‌? براساس آنچه سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرده در شبانه‌روز گذشته ۱۰۳۰ مبتلای جدید شناسایی شده و ۹۰ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند. به این ترتیب شمار کل مبتلایان به کووید- ۱۹ در ایران به ۸۷ هزار و ۲۶ نفر و فوت‌شدگان به ۵ هزار و ۴۸۱ نفر رسید. تعداد کل بهبود یافتگان نیز بیش از ۶۴ هزار نفر اعلام شده است. ? [دیروز تعداد مبتلایان جدید ۱۱۹۴ نفر و تعداد فوت‌شدگان ۹۴ نفر اعلام شده بود. ]
در روزهای گذشته رئیس شورای شهر تهران و برخی اعضای این شورا اعلام کردند که آمار ابتلا به کرونا در ایران بسیار بیشتر از آمار رسمی است که وزارت بهداشت اعلام می‌کند. ?

?دانشمندان فرانسوی در حال تحقیق بر روی این فرضیه‌اند که سیگار می‌تواند افراد را در برابر ویروس کرونا محافظت کند. این تحقیق پس از آن آغاز شد که داده‌های بیمارستانی در پاریس نشان می‌داد افراد سیگاری کمتر به علت ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری می‌شوند.
دانشمندان فرانسوی در این تحقیق از تکه‌های نیکوتین برای درمان افراد استفاده خواهند کرد. با این حال، وزارت بهداشت فرانسه از شهروندان خواسته علارغم اینکه تحقیق بر روی این فرضیه آغاز شده، اما شهروندان از خوددرمانگری با نیکوتین بپرهیزند. ?

?معاون رئیس ستاد مشترک نیروهای نظامی ارتش آمریکا، در یک کنفرانس خبری در واکنش گفت: شما و همه دنیا باید بدانید که ما هر راکت یا موشکی که از سطح زمین پرتاب شود را رصد و به طور دقیق شناسایی می‌کنیم. ما همین کار را با موشک اخیری که ایران شلیک کرد انجام دادیم. ما نمی خواهم ارزیابی دقیق بخشی اطلاعاتی را با شما در میان بگذارم چرا که اطلاعات محرمانه و طبقه بندی شده است. … آنچه که می توانم بگویم این است که این موشک مسیر خیلی طولانی را طی کرد. اگر موشکی مسیر طولانی را پیمود، (صرف نظر از این که موفقیت آمیز بود یا نه. من وارد جزییات نمی شوم)، این بار دیگر تاکیدی بر این است که ایران توانایی تهدید همسایه‌های خود و متحدان ما را دارد. ?

?رئیس‌جمهوری آمریکا در جریان کنفرانس خبری خود با پرسش‌هایی در مورد پرتاب ماهواره توسط سپاه روبه‌رو شده و در پاسخ گفت که «خیلی از نزدیک ایران را زیر نظر داریم، از خودشان در مورد ایران بیشتر می‌دانیم». دونالد ترامپ عصر سوم اردیبهشت‌ماه افزوده است که وقایع مربوط به پرتاب ماهواره‌بر قاصد و ماهواره نور زیر نظر دولت او قرار دارد «می‌دانیم که داشت بالا می‌رفت. ما خیلی نزدیک آن را تعقیب کردیم». او همچنین گفته «می‌گویند برای تلویزیون است… کسی باورش می‌شود». … مایک پومپئو، وزیر خارجه آمریکا، جمهوری اسلامی را متهم کرده این کار را در مسیر پیشبرد برنامه موشکی خود انجام داده و تاکید کرده است که واشینگتن به فشارهای خود ادامه خواهد داد تا این حکومت «رفتار خود را تغییر دهد». اسرائیل نیز پرتاب ماهواره سپاه را «ادامه اقدامات بی‌شرمانه و خطرناک» توصیف و آن را محکوم کرده است. ?
مورگان اورتگاس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفته بود این کشور قصد دارد پرونده پرتاب ماهواره نظامی سپاه پاسداران را به شورای امنیت ببرد. ?

?کتی رجبی: سام به رئیس زندان نامه نوشته و گفته که اگر تا دو روز آینده به بیمارستان منتقل نشه، دست به اعتصاب غذا خواهد زد! در حال حاضر در قرنطینه بهداری نگهداری میشه و حتی آب گرم هم نداره. #سام_رجبی ?

?برادرِ علی یونسی:
… از معاونت #دانشگاه_شریف به پدرم اطلاع دادند که نهادهای امنیتی در روزهای اخیر در مورد علی و امیرحسین مرادی استعلام کرده‌اند و دانشگاه گفته مشکلی در مورد این دانشجویان وجود ندارد. امروز پدرم به دادستانی مراجعه کرده،‌ آنجا پاسخی در مورد وضعیت و سلامت علی ندادند و اتهام “اقدام به تخریب” را به پدرم اعلام کردند. اما نمی‌دانیم که معنی این اتهام “اقدام به تخریب” چیست. … ?

?میشل باچله، کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد از اعدام دو نفر در روزهای اخیر در ایران که به اتهام ارتکاب جرم در دوران نوجوانی محکوم شده بودند، به شدت انتقاد کرده است. ?

?سخنگوی نیروی انتظامی ایران شامگاه چهارشنبه، از سقوط یک فروند هواپیمای چهارنفره نیروی انتظامی در منطقه سلمانشهر مازندران و کشته شدن دو سرنشین این هواپیما خبر داد. ?

? در حالی که در پی غیبت اخیر رهبر کره شمالی بار دیگر گمانه‌زنی‌ها از وضعیت سلامت او بالا گرفته، خبرگزاری رسمی آن کشور می‌گوید کیم جونگ‌اون پاسخ نامه بشار اسد را داده است. ?

? @VahidOnline

چون نرجس بوده اینکار رو کردن اگه مثلا آزیتا بود عمرا اینکار رو میکردن.
Daghchighizi
درباره “اورژانس نرجس” در تصاویر دوم و سوم پست پایین ?

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=11775

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.