• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1

دیروز:‌ #امیرحسین_مرادی دانشجو …

  • کد خبر : 11679
  • 03 اردیبهشت 1399 - 3:20
دیروز:‌
#امیرحسین_مرادی دانشجو …

    دیروز:‌ #امیرحسین_مرادی دانشجوی ترم چهارم کارشناسی فیزیک [سمت راست تصویر پایین] و #علی_یونسی دانشجوی ترم چهارم کارشناسی مهندسی کامپیوتر دانشگاه شریف، از برندگان مدال‌های المپیاد کشوری و جهانی، جمعه ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ حوالی ساعت ۹ شب، بازداشت شده‌اند و هیچ‌گونه خبری از آنان در دسترس نیست.anjmotahedامروز: جزییاتی از نحوه بازداشت علی یونسی ‘با […]

 

دیروز:‌
#امیرحسین_مرادی دانشجو … 067013001587509405

 

دیروز:‌
#امیرحسین_مرادی دانشجوی ترم چهارم کارشناسی فیزیک [سمت راست تصویر پایین] و #علی_یونسی دانشجوی ترم چهارم کارشناسی مهندسی کامپیوتر دانشگاه شریف، از برندگان مدال‌های المپیاد کشوری و جهانی، جمعه ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ حوالی ساعت ۹ شب، بازداشت شده‌اند و هیچ‌گونه خبری از آنان در دسترس نیست.
anjmotahed
امروز:
جزییاتی از نحوه بازداشت علی یونسی ‘با خشونت و خون‌ریزی’

برادر علی یونسی، دانشجوی دانشگاه صنعتی شریف که دیروز اطلاع‌رسانی شد حدود دو هفته پیش توسط ماموران لباس شخصی و بدون ارائه حکم و با ضرب و شتم بازداشت شده، در چند توییت درباره نحوه این برخوردها نوشته است.

رضا یونسی، استادیار دانشگاه اوپسالا در سوئد، در توییتر نوشته است که ماموران، علی یونسی را به‌شدت کتک زدند طوری که پیشانی‌اش به طور کامل خونین و سرش ضربه خورده بوده.

او گفته که ماموران موقع بازداشت علی یونسی، همه گوشی‌های تلفن همراه و کامپیوترهایی که در خانه بود و همین‌طور خودرو پدر او را با خود برده‌اند و پدر و مادرش را هم برای بازجویی برده و پس از ۴-۵ ساعت آزاد کردند.

آقای یونسی نوشته که برادرش و هم‌دانشگا‌هی او امیرحسین مرادی توسط ماموران اطلاعات سپاه بازداشت شده‌اند و پرونده به شعبه ۶ دادسرای اوین فرستاده شده است.
bbcpersian

اینجا در توییتر توضیح داده: RezaYounesi

? @

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=11679

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.