• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل 27538امروز 0
0

کرونا و پرده‌‌برداری از تهدید …

  • کد خبر : 11569
  • 01 اردیبهشت 1399 - 15:20
کرونا و پرده‌‌برداری از تهدید  …

    کرونا و پرده‌‌برداری از تهدید جهانی حکمرانی چینی ارائه آمار غلط از تلفات انسانی و شمار متبلایان دم‌دستی‌ترین ایراد به دولت چین است؛ تقریباً کسی در دنیا باور ندارد که آمارهای رسمی دولت چین در این خصوص صحیح باشد. این واقعیت آنچنان روشن است که دولت چین بعد، به ناگاه در روز ۱۷آوریل، […]

 

کرونا و پرده‌‌برداری از تهدید  … 382253001587379805

 

کرونا و پرده‌‌برداری از تهدید جهانی حکمرانی چینی

ارائه آمار غلط از تلفات انسانی و شمار متبلایان دم‌دستی‌ترین ایراد به دولت چین است؛ تقریباً کسی در دنیا باور ندارد که آمارهای رسمی دولت چین در این خصوص صحیح باشد. این واقعیت آنچنان روشن است که دولت چین بعد، به ناگاه در روز ۱۷آوریل، ۱۲۹۰ مورد را به فهرست جانباختگان ووهان اضافه کرد و دلیل آن را نیز خطای برآورد به شمار آورد.

اما ایراد اصلی‌تر پنهانکاری، تأخیر در اقدامات کنترلی و درمانی و ارائه اطلاعات گمراه‌کننده بود. اگر دولت چین به موقع اطلاع‌رسانی و اقدام بازدارنده انجام داده بود، ابعاد بیماری مرگبار کووید‌-۱۹ نه در چین و در بیرون از مرز‌های آن در این حد گسترده نمی‌شد و احتمال جلوگیری از تبدیل آن به همه‌گیری جهانی بالا بود.

ضیافت‌های سال نو چینی درست شش روز بعد از اینکه دولت چین به صورت مخفیانه از شیوع پاندمی مطلع شده بود، برگزار شدند و تأخیر یک هفته‌ای در آغاز قرنطینه‌سازی و اقدامات محدود‌کننده در ووهان در ۲۰‌ ژانویه باعث شد تا دستکم در شش روز یاد‌شده، سه‌هزار نفر‌ به دلیل ارتباطات بسیار در مراسم سال‌نو به بیماری کووید‌-۱۹ مبتلا شوند.

Radiofarda

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=11569

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.