• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل 27469امروز 0
0

دونالد ترامپ خواستار برداشته ش …

  • کد خبر : 11439
  • 30 فروردین 1399 - 1:50
دونالد ترامپ خواستار برداشته ش …

    دونالد ترامپ خواستار برداشته شدن محدودیت‌ها در چند ایالت شد ‌به دنبال دستورالعمل رئیس جمهوری آمریکا، چند تن از فرمانداران ایالت‌ها تصمیمات خود برای برداشتن محدودیت‌های ناشی از کرونا را اعلام کردند؛ با این حال رئیس جمهوری آمریکا از تصمیمات سه ایالت به شدت انتقاد کرد و از ساکنان آنها خواست ایالت‌هایشان را […]

 

دونالد ترامپ خواستار برداشته ش … 605477001587158404

 

دونالد ترامپ خواستار برداشته شدن محدودیت‌ها در چند ایالت شد

‌به دنبال دستورالعمل رئیس جمهوری آمریکا، چند تن از فرمانداران ایالت‌ها تصمیمات خود برای برداشتن محدودیت‌های ناشی از کرونا را اعلام کردند؛ با این حال رئیس جمهوری آمریکا از تصمیمات سه ایالت به شدت انتقاد کرد و از ساکنان آنها خواست ایالت‌هایشان را «آزاد کنند».

دونالد ترامپ شامگاه جمعه ۲۹ فروردین در سه توئیت جداگانه نوشت «مینه‌سوتا، میشیگان، ویرجینیا را آزاد کنید».

فرمانداران این سه ایالت دموکرات هستند و گفته‌اند دست‌کم تا پایان ماه جاری (دو هفته دیگر) محدودیت‌های ناشی از کرونا برداشته نخواهد شد.

رئیس جمهوری آمریکا در یکی از توئیت‌هایش ویرجینیا را «در محاصره» خواند و به متمم دوم قانون اساسی اشاره کرد که حق شهروندان را برای داشتن اسلحه به منظور حفظ آزادی‌های مدنی به رسمیت می‌شناسد.

به نوشته خبرگزاری رویترز، دونالد ترامپ در توئیت‌های خود نامی از ایالت اوهایو که فرماندار جمهوری‌خواهش تصمیمی مشابه را اعلام کرده نبرده است.

پس از آنکه دونالد ترامپ شامگاه پنج‌شنبه دستورالعمل برداشته شدن محدودیت‌ها و بازگشایی فعالیت‌های اقتصادی را اعلام کرد، روز جمعه فرمانداران ایالت‌های مختلف تصمیمات خود را در این زمینه اعلام کردند.
از جمله گرتچن ويتمر، فرماندار دموکرات ميشيگان که از ایالت‌های صنعتی مهم آمريکاست، گفت بخشی از فعاليت‌های اقتصادی در اين ايالت از اول ماه مه (حدد دو هفته دیگر) از سرگرفته خواهد شد.
اندرو کومو، فرماندار دموکرات نيويورک، ضمن تکرار انتقادهای شدیدش علیه دونالد ترامپ، درباره دستورالعمل جدید گفت: «بدون منابع مالی لازم، کارهايی را که می‌گوييد نمی‌توانيم انجام دهيم.»
ران دسانتيس، فرماندار جمهوری‌خواه فلوريدا، از کاهش محدودیت‌ها سخن گفت اما زمان مشخصی برای این کار ذکر نکرد؛ دیگر فرماندار جمهوری‌خواه، یعنی تيت ريوز فرماندار مي‌سی‌سی‌پی نيز گفت محدودیت‌ها را برای یک هفته دیگر تمدید می‌کند.

توئیت‌های دونالد ترامپ در حالی منتشر شده است که روز جمعه، همچون چند روز اخیر، در شماری از ایالت‌ها تجمعاتی در اعتراض به قرنطینه و محدودیت‌ها برگزار شد.
به گزارش رسانه‌های آمریکایی، میشیگان، اوهایو، کنتاکی، کارولینای شمالی و یوتا از جمله ایالت‌هایی بودند که در این چند روز در آنها تجمعاتی اعتراضی برگزار شد.

در حال حاضر در ۴۳ ایالت آمریکا (شامل حدود ۹۷ درصد جمعیت) مقررات قرنطینه وضع شده و مدارس، مشاغل و فعالیت‌های اقتصادی در آنها تعطیل است.

RadioFarda_

? @

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=11439

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.