• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل 27469امروز 0
0

#الو نگار مرتضوی، یه مطلب در f …

  • کد خبر : 11406
  • 29 فروردین 1399 - 18:20
#الو نگار مرتضوی، یه مطلب در f …

    #الو نگار مرتضوی، یه مطلب در foreignpolicy نوشته با این مضمون که پرستاران و پزشکان در ایران بخاطر تحریمهای آمریکا و فشار ترامپ شهید میشن. من به عنوان جزئی از کادر درمان میگم اینکه تو ایران آمار فوت کادر درمان کرونا چند برابر دنیاست به این علت هست که امکانات و پوشش حفاظتی […]

 

#الو نگار مرتضوی، یه مطلب در f … 258110001587131405

 

#الو نگار مرتضوی، یه مطلب در foreignpolicy نوشته با این مضمون که پرستاران و پزشکان در ایران بخاطر تحریمهای آمریکا و فشار ترامپ شهید میشن.

من به عنوان جزئی از کادر درمان میگم اینکه تو ایران آمار فوت کادر درمان کرونا چند برابر دنیاست به این علت هست که امکانات و پوشش حفاظتی لازم رو نداریم. اما این ربطی به تحریم ها نداره.

چون اگر دهها میلیون ماسکی که سپاه تو انبارهای احتکاری گرفت رو در اختیار بیمارستانها میذاشتن اینطوری نبود که بجای تعویض سه ساعته ماسک تو هر ۲۴ ساعت شیفت، بطور جیره بندی یک ماسک به پرسنل وسط بخش کرونا بدن.

یا اگر اون هزینه‌های هنگفتی رو که سپاه تو عراق و لبنان و سوریه و طلاکاری حرم‌ها یا صرف اسباب‌بازی های مسخره ویروس‌یاب کردن، صرف حفاظت کادر درمان میکردن و بجای یک لباس ایزوله کامل اصلی یه لباس فیک نازک طرح لباس فضایی سفید به پرسنل نمی دادن که بعد سه ساعت از هر طرف پاره بشه و نفوذپذیر. که مثلا برای حفظ جان پرسنل، بجای هفتاد هزار تومن، دوازده هزار تومن هزینه یا به قول خودشون صرفه‌جویی کنن!

https://t.me/mamlekate/49076

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=11406

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.