• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل 27538امروز 0
1

?‌‌براساس آنچه سخنگوی وزارت به …

  • کد خبر : 11330
  • 28 فروردین 1399 - 17:50
?‌‌براساس آنچه سخنگوی وزارت به …

    ?‌‌براساس آنچه سخنگوی وزارت بهداشت ایران اعلام کرده در شبانه روز گذشته ۱۵۱۲ مبتلای جدید شناسایی شده و ۹۲ نفر نیز جان خود را از دست داده اند. به این ترتیب شمار کل مبتلایان به کووید-۱۹ در ایران به ۷۷ هزار و ۹۹۵ نفر و جان‌باختگان به ۴۸۶۹ نفر رسید. تعداد کل بهبود […]

 

?‌‌براساس آنچه سخنگوی وزارت به … 565796001587043205

 

?‌‌براساس آنچه سخنگوی وزارت بهداشت ایران اعلام کرده در شبانه روز گذشته ۱۵۱۲ مبتلای جدید شناسایی شده و ۹۲ نفر نیز جان خود را از دست داده اند. به این ترتیب شمار کل مبتلایان به کووید-۱۹ در ایران به ۷۷ هزار و ۹۹۵ نفر و جان‌باختگان به ۴۸۶۹ نفر رسید. تعداد کل بهبود یافتگان نیز بیش از ۵۲ هزار نفر اعلام شده است. روز گذشته تعداد مبتلایان به کرونا در ایران ۷۶ هزار و ۳۸۹ نفر و جان‌باختگان ۴۷۷۷ نفر اعلام شده بود. ?

?این آمار در حالی به صورت روزانه اعلام می‌شود که در روزهای اخیر برخی مقامات جمهوری اسلامی اذعان کرده‌اند که آمار واقعی مبتلایان و درگذشتگان بسیار بیشتر از آمار رسمی است. ?

?مدیرکل دفتر بهداشت آب و فاضلاب گفت: امکان انتقال ویروس کرونا از طریق اجساد به آب‌های زیرزمینی وجود ندارد و جای هیچگونه نگرانی در این باره نیست. کوشیار اعظم واقفی افزود: در محدوده تهران عمق آبهای زیرزمینی بالای ۲۰۰ متر است و در این عمق هیچ عامل میکروبی نمی تواند نفوذ کند و اصلا این فرضیه امکان پذیر نیست؛ بنابراین آب آشامیدنی که از سفره های آب آشامیدنی تامین می شود هیچ مشکلی ندارد که ما بخواهیم نگرانی در این باره داشته باشیم. ?

?مردی ۹۹ ساله در بریتانیا که از نظامیان پیشین در دوران جنگ جهانی دوم بوده، موفق شد با اعلام یک چالش، ۱۵ میلیون دلار برای کمک به کارکنان بخش بهداشتی کشورش جمع‌آوری کند. ?

?بنیاد بیل گیتس و همسرش ملیندا اعلام کردند که بودجه بیشتری را برای حمایت از شیوع گسترده ویروس کرونا اختصاص می دهند. ملیندا گیتس به بی بی سی گفته که این بنیاد ۱۵۵ میلیون دلار دیگر به کشورهایی با درآمد پایین و یا متوسط کمک خواهد کرد. این بنیاد دومین تامین کننده بزرگ بودجه سازمان بهداشت جهانی پس از آمریکا بشمار می رود. خانم گیتس از دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا بخاطر تصمیمش در مورد متوقف کردن بودجه سازمان بهداشت جهانی انتقاد کرد و گفت هیچ کسی نمی تواند این بودجه را تامین کند. ?

?جو بایدن نامزد حزب دمکرات در انتخابات ریاست جمهوری این ادعا که تقریبا ۳۰ سال پیش یک کارمند سابق دفترش در سنا را هدف تعرض جنسی قرار داده رد کرده است.
تارا رید که زمانی به طور موقت به عنوان دستیار در دفتر آقای بایدن کار کرده بود گفته است: “واقعا حرفی میان ما رد و بدل نشد، او مرا بیخ دیوار گیر انداخت… خیلی سریع اتفاق افتاد… دستانش روی من بود و زیر لباسم” و اضافه کرد که آقای بایدن با انگشتانش به او تعرض کرد.” خانم رید افزود: “یادم می آید همان موقع گفت ‘می خواهی جای دیگری برویم؟’ و بعد وقتی خودم را عقب می کشیدم… گفت ‘بازی در نیاور شنیدم مرا دوست داری.’ این عبارت توی گوشم ماند.”
آقای بایدن که در دوره ریاست جمهوری باراک اوباما معاون او بود گفت: “هرگز چنین اتفاقی نیافتاده.”
خانم رید، ۵۶ ساله، این ادعاها را در ماه مارس با کیتی هارپر، مجری یک برنامه پادکست، مطرح کرده بود.
او در توییتی نوشت که او “فقط به دلایل امنیتی” شکایت را تنظیم کرده چون به دلیل گذشت زمان طولانی نمی تواند قانونا آقای بایدن را تحت پیگرد قرار دهد. ?

?سرپرست مرکز پژوهش‌های مجلس: در تاریخ ۲۵ فروردین گزارش شماره ۱۸ از سری گزارش‌های ” مقابله با شیوع ویروس کرونا ” توسط دفترمطالعات اجتماعی مرکز پژوهش‌های مجلس” منتشر شد که در زیرنویس شماره ۳ از صفحه ۴ این گزارش، براساس آمار‌های منتشر شده از تجربه چین در خصوص مبتلایان با علایم خفیف که نیازمند بستری در بیمارستان نبودند و نرخ مرگ و میر و هم چنین مبنای تعیین شده برای اعلام موارد” قطعی ابتلا به کرونا” توسط روابط عمومی ستاد ملی کرونا، تخمینی از تعداد احتمالی موارد ابتلا به ویروس انجام شده که مورد تحریف و شانتاژ رسانه‌های بیگانه قرار گرفته است.
قاسمی افزود: داده‌های مرکز پژوهش‌های مجلس به هیچ وجه متعرض آمار مسوولین ستاد ملی کرونا نشده است بلکه صرفا میزان حساسیت تست RT- PCR مربوط به تشخیص کرونا را بررسی کرده است که این موضوع در همه کشور‌های درگیر با کرونا مصداق دارد. در متن این گزارش به صراحت آمده است که مرجع اعلام آمار ابتلا، ستاد ملی مقابله با کرونا و معیار اصلی افرادی است که به طور قطعی نتیجه آزمایش آن‌ها مثبت بوده است… ?

در اینکه آمار رسمی دروغه محضه من هیچ شکی ندارم. در گواهی فوت کسی که خانواده خودم چند روز پیش از دست دادند هم نوشتند سکته قلبی! ولی اون گزارش مرکز فلان مجلس اون طور که بعضی از رسانه‌ها جلوه داده بودند چیزی علیه آمار رسمی نبود و همونطور که در نقلش نوشته بودم اصلا گزارش بر اساس آمار رسمی اون تخمین‌ها رو زده بوده!
? @VahidOnline

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=11330

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.