• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل 27538امروز 0
1

‌باشگاه خبرنگاران جوان وابسته …

  • کد خبر : 11244
  • 27 فروردین 1399 - 20:50
‌باشگاه خبرنگاران جوان وابسته  …

    ‌باشگاه خبرنگاران جوان وابسته به صداوسیما خبر داد که محمود شهریاری، مجری سابق تلویزیون ایران، بازداشت شد. از صبح روز چهارشنبه ۲۷ فروردین اخباری درباره بازداشت این مجری سابق تلویزیون ایران منتشر شده بود. در همین حال سایت «باشگاه خبرنگاران جوان» نوشت که علت بازداشت او «انتشار اخبار کذب در موضوع شیوع ویروس […]

 

‌باشگاه خبرنگاران جوان وابسته  … 768740001586967605

 

‌باشگاه خبرنگاران جوان وابسته به صداوسیما خبر داد که محمود شهریاری، مجری سابق تلویزیون ایران، بازداشت شد.
از صبح روز چهارشنبه ۲۷ فروردین اخباری درباره بازداشت این مجری سابق تلویزیون ایران منتشر شده بود. در همین حال سایت «باشگاه خبرنگاران جوان» نوشت که علت بازداشت او «انتشار اخبار کذب در موضوع شیوع ویروس کرونا» است.

‼️این مجری سابق تلویزیون همچنین با اشاره به قرنطینه در دوره کرونا نوشته بود: «ما یک ماهه فقط می‌خوریم و می‌خوابیم سرویس شدیم. آخوندای بیچاره ۴۰ ساله چقد سختی می‌کشن».

آقای شهریاری که در سال‌های اخیر در تلویزیون ایران ممنوع‌التصویر شده است پیش از این نیز در فیلم‌هایی از حضور نیروهای حشد الشعبی برای کمک به سیل‌زدگان خوزستان و برخی از دیگر اقدامات مقامات جمهوری اسلامی انتقاد کرده بود.

او همچنین در اعتراض به «اختلاس‌ها» با ظاهری مذهبی، به عنوان «یک اعتراض مدنی» ریش خود را تراشیده بود.

محمود شهریاری در دهه ۷۰ یکی از مجریان مشهور تلویزیون ایران بود و پس از انتشار فیلم عروسی برادرش و صحنه رقص‌اش مدتی ممنوع‌التصویر بود.
RadioFarda_

او روز ۱۳ بهمن، حدود دو هفته قبل از اعلام رسمی شیوع ویروس کرونا در ایران، در ویدیویی در اینستاگرام مقام‌های جمهوری اسلامی را به پنهانکاری درباره این بیماری به دلیل در پیش بودن راهپیمایی ۲۲ بهمن، سالروز انقلاب اسلامی، متهم کرد.
آقای شهریاری در آن ویدیو از بسته نشدن مرزهای ایران به روی شهروندان چین، مرکز شیوع بیماری هم انتقاد کرده بود.

او در ویدیویی دیگر از ادامه پروازهای شرکت هوایی ماهان به چین به شدت انتقاد کرد و خواهان تحریم این شرکت هوایی و محاکمه مدیران آن شد.

آقای شهریاری روز ۹ اسفند هم در پیامی دیگر در اینستاگرام از تعطیل نشدن ادارات انتقاد کرده بود و گفته بود اگر مسئولان با مترو و اتویوس سر کار رفتند “ما هم می‌رویم در غیر این صورت از مرخصى‌هاى استحقاقى، بدون حقوق و استعلاجى استفاده می‌کنیم و براى حفظ جان خود و دیگران سر کار نمی‌رویم.”

او در ویدیوی دیگری در روز ۲۴ اسفند درباره گرانی بیش از حد و “فروپاشی اقتصاد” به دلیل شیوع کرونا هشدار داده و گفته بود که از فردای آن روز در ایران “حکومت نظامی” اعلام می‌شود و سپاه و ارتش زمام امور را در دست می‌گیرند.

❗️او در آن ویدیو گفت که تهران قرنطینه می‌شود و تردد داخل شهر هم ممنوع خواهد شد و از مردم خواسته بود که مایحتاج خود را برای چنین روزهایی تامین کنند.
حکومت نظامی و منع تردد در تهران اعلام نشد و بسیاری در شبکه‌های اجتماعی آقای شهریاری را به دلیل انتشار این ویدیو و پیام‌های مشابه دیگر به جوسازی و انتشار اخبار جعلی متهم کردند.
bbcpersian

? @

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=11244

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.