• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
0

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمری …

  • کد خبر : 11175
  • 27 فروردین 1399 - 3:10
دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمری …

    دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا روز سه شنبه ۲۶ فروردین اعلام کرد به دلیل ناتوانی سازمان بهداشت جهانی در مواجه با بحران ویروس کرونا، کمک مالی آمریکا به این نهاد بین المللی را تعلیق می‌کند. دونالد ترامپ در جریان کنفرانس خبری خود در کاخ سفید تاکید کرد که سازمان بهداشت جهانی اطلاعات نادرست […]

 

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمری … 907794001586904004

 

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا روز سه شنبه ۲۶ فروردین اعلام کرد به دلیل ناتوانی سازمان بهداشت جهانی در مواجه با بحران ویروس کرونا، کمک مالی آمریکا به این نهاد بین المللی را تعلیق می‌کند.

دونالد ترامپ در جریان کنفرانس خبری خود در کاخ سفید تاکید کرد که سازمان بهداشت جهانی اطلاعات نادرست در خصوص ویروس کرونا منتشر کرده و با اقدام آمریکا در ممنوعیت ورود مسافران از چین مخالفت کرد.

سازمان بهداشت جهانی یک روز پس از محدودیت های اعمال شده توسط رئیس جمهوری آمریکا در خصوص ورود افراد از چین به ایالات متحده گفته بود، ممنوعیت سفر گسترده که بر تجارت و مسافرت های بین المللی اثر می گذارد برای مقابله با ویروس کرونا ضروری نیست.

به گزارش نشریه «د هیل» آمریکا بزرگترین کمک کننده به سازمان بهداشت جهانی، یکی از زیر مجموعه‌های سازمان ملل متحد، است. طبق این گزارش، آمریکا بودجه اختصاصی به این نهاد برای سال آینده میلادی را ۵۸ میلیون دلار تعیین کرده است. این بودجه سال گذشته ۱۲۲ میلیون دلار بوده است.

RadioFarda_

? @

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=11175

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.