• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
0

‌?بر اساس آن چه سخنگوی وزارت ب …

  • کد خبر : 10556
  • 19 فروردین 1399 - 16:50
‌?بر اساس آن چه سخنگوی وزارت ب …

    ‌?بر اساس آن چه سخنگوی وزارت بهداشت ایران اعلام کرد در شبانه روز گذشته در ایران ۲ هزار و ۸۹ مبتلای جدید شناسایی شده و ۱۳۳ نفر نیز جان خود را از دست داده اند. به این ترتیب شمار کل مبتلایان به کووید-۱۹ در ایران به ۶۲ هزار و ۵۸۹ نفر و فوت‌شدگان […]

 

‌?بر اساس آن چه سخنگوی وزارت ب … 176691001586262005

 

‌?بر اساس آن چه سخنگوی وزارت بهداشت ایران اعلام کرد در شبانه روز گذشته در ایران ۲ هزار و ۸۹ مبتلای جدید شناسایی شده و ۱۳۳ نفر نیز جان خود را از دست داده اند. به این ترتیب شمار کل مبتلایان به کووید-۱۹ در ایران به ۶۲ هزار و ۵۸۹ نفر و فوت‌شدگان به ۳ هزار و ۸۷۲ نفر رسید. تعداد کل بهبود یافتگان نیز به ۲۷ هزار و ۳۹ نفر اعلام شده است. روز گذشته تعداد مبتلایان به کرونا در ایران ۶۰ هزار و ۵۰۰ نفر و جان باختگان ۳۳ هزار و ۷۳۹ نفر اعلام شده بود. ?
بر اساس آماری که رادیوفردا از اظهارات پراکنده مقام‌های رسمی محلی و منابع وزارت بهداشت جمع‌آوری کرده است، تا روز ۱۷ فروردین، ۹۴ هزار و ۹۵۶ نفر به دلیل داشتن علائم بالینی کرونا در ۳۱ استان ایران بستری شده یا تحت نظر قرار گرفته‌اند. این آمار همچنین نشان می‌دهد که ۶۸۷۲ نفر در ۳۱ استان ایران جان خود را از دست داده‌اند.?

?غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضائیه ایران در جلسه مطبوعاتی هفتگی خود مرگ بیش از ۶۰۰ نفر و مسمومیت بیش از ۳ هزار نفر را در اثر نوشیدن الکل غیراستاندارد تایید کرد. ?

?نمایندگان مجلس ایران با طرح سه فوریتی تعطیلی یک ماهه کشور برای مقابله با کرونا با اکثریت آراء مخالفت کردند. جلسه امروز مجلس ایران با حضور وزیر بهداشت و رئیس سازمان برنامه و بودجه و به صورت علنی برگزار شد. در میان رسانه های ایران فقط خبرنگاران صدا و سیمای ایران در این جلسه حضور داشتند. ?

?دیوید کلارک، وزیر بهداشت نیوزیلند، پس از شکستن مقررات قرنطینه شیوع کرونا در کشورش خود را “یک احمق” نامید. او در هفته اول اعلام قرنطینه با خودرو شخصی مقررات قرنطینه را نقض کرد و با بیست کیلومتر رانندگی خانواده اش را به ساحل دریا برد. او استعفای خود را به نخست وزیر ارائه داد اما نخست وزیر به دلیل وضعیت فوق العاده از او خواست که به کارش ادامه دهد. ?

?معاون نخست وزیر اوکراین از حکومت ایران خواست تا درباره اظهارات یک نماینده مجلس پیرامون سرنگونی هواپیمای اوکراینی به سرعت توضیح دهد. وادیم پریستایکو در توییتی نوشته است اظهارات این نماینده مجلس «تاسف‌آور» و «بی‌احترامی محض» به قربانیان سرنگونی هواپیما است. حسین نوروزی مدعی شده بود که هواپیمای اوکراینی قبل از پرواز در ایران در اسرائیل بوده و احتمالا دستکاری شده و در هنگام پرواز هم «به نظر می‌سد» در کنترل دولت آمریکا بوده و سپاه در شلیک به آن «وظیفه خود را به خوبی انجام داد». ?

?مدیرکل بهزیستی استان تهران اعلام کرد ۱۳۰ نفر از مددجویان این سازمان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. ?

?امانوئل مکرون، رئیس‌جمهوری فرانسه، ابراز امیدواری کرده «ایران به مسیر احترام به تعهدات هسته‌ای خود بازگردد، از اقدام تازه‌ای که در ضدیت با برنامه جامع اقدام مشترک است پرهیز کند، و به کاهش تنش‌ها در منطقه یاری برساند». پیش از این دفتر رئیس‌جمهوری ایران، گفته بود حسن روحانی، در این گفت‌وگوی تلفنی گام‌های اولیه برقراری سازوکار اینس‌تکس، سازوکار ویژه مالی، را مثبت اما ناکافی برشمرده است. ?

?سیروس مقدم، کارگردان سریال پایتخت درباره انتقادها از ‌شباهت سریال ‌”پایتخت” و فیلم “همسفر” گفت که با گنج قارون هم‌ شوخی شده بود، هیچ اقدام خلاف شرعی صورت نگرفته بود و بین “رحمت” و زنش سوار بر موتور کیف گذاشته بودیم، در پایتخت‌ها از موسیقی راکی و‌ رمبو و ابراهیم تاتلیس تا خاطره فیلم “قیصر” را داشتیم. ?

?حبیب‌الله مسعودی فرید، معاون امور اجتماعی سازمان بهریستی ایران می‌گوید در پی شیوع کرونا آمار فرزندخواندگی در ایران کاهش یافته است. ?

? سازمان جهانی بهداشت اعلام کرده که جهان با کمبود ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار پرستار رو به رو است. بر اساس این گزارش در حال حاضر ۲۸ میلیون تن به این حرفه مشغول هستند و ۹۰ درصد آنان زن هستند. ?

?سازمان منع تسلیحات شیمیایی که زیرمجموعه سازمان ملل است به زودی نخستین گزارش «صریح» خود مبنی بر استفاده حکومت بشار اسد از گازهای مخرب اعصاب سارین و کلر علیه شهروندان غیرنظامی این کشور را منتشر می‌کند. ?

?وزیر بهداشت: طرح فاصله‌گذاری هوشمند را برای جلوگیری از فروپاشی اقتصادی اجرا می‌کنیم. ?

? @VahidOnline

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=10556

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.