• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1

‌دونالد ترامپ رئیس جمهوری ایال …

  • کد خبر : 10266
  • 15 فروردین 1399 - 9:10
‌دونالد ترامپ رئیس جمهوری ایال …

    ‌دونالد ترامپ رئیس جمهوری ایالات متحده شامگاه پنجشنبه ۱۴ فروردین در یک نشست خبری در کاخ سفید گفت، مردم ایران عاشق آمریکا هستند و می‌خواهند که آزاد باشند. … رئیس جمهوری ایالات متحده تاکید کرد: ما به دنبال تغییر حکومت [در ایران] نیستیم. این کشور بارها این تجربه را داشته است و این […]

 

 

‌دونالد ترامپ رئیس جمهوری ایالات متحده شامگاه پنجشنبه ۱۴ فروردین در یک نشست خبری در کاخ سفید گفت، مردم ایران عاشق آمریکا هستند و می‌خواهند که آزاد باشند.

رئیس جمهوری ایالات متحده تاکید کرد: ما به دنبال تغییر حکومت [در ایران] نیستیم. این کشور بارها این تجربه را داشته است و این راه به جایی نمی‌برد. …
voairan

یک خبرنگار در کنفرانس خبری روزانه در کاخ سفید از دونالد ترامپ پرسید آیا موضوع کاهش تحریم برای ارسال تجهیزات پزشکی به ایران را بررسی می‌کنید؟

رئیس جمهوری آمریکا در پاسخ گفت: آنها چنین درخواستی از ما نکرده‌اند که ما چنین کاری بکنیم.اگر آنها خواهان ملاقات باشند، ما هم علاقه‌مندیم و علاقه داریم همه مسائل را حل و فصل کنیم، اما تردید دارم (آنها چنین کاری بکنند).

این خبرنگار در ادامه پرسید به چه میزان این واقع بینانه است که کسی در ایران تلفن را بردارد و به شما زنگ بزند؟ دونالد ترامپ در پاسخ گفت، آنها آمریکا را دوست دارند. فکر می‌کنم ایرانی‌ها آمریکا را دوست دارند. فکر می‌کنم آنها عاشق آزادی هستند و آنها خواهان داشتن چیزهایی هستند که ما داریم.

رئیس جمهوری آمریکا در پاسخ به این پرسش که آیا مسئولیت اخلاقی در این زمینه ندارد، اظهار داشت: من مسئولیت اخلاقی خواهم داشت، اگر آنها از من درخواست کمک بکنند. اگر آنها نیاز به کمک داشته باشند، من موضوع را به صورت دیگر بررسی خواهم کرد.

این خبرنگار دوباره پرسید، سازمان ملل متحد می گوید، ایران به کمک نیاز دارد. دونالد ترامپ در پاسخ گفت، این برعهده سازمان ملل است. اما من درباره خودمان حرف می‌زنم. اگر آنها کمک بخواهند. آنها الان با یکی از بدترین موردهای (شیوع کرونا) مواجه‌اند. حتی شاید بدترین وضعیت در جهان. اگر آنها بخواهند ما به آنها کمک خواهیم کرد.

Radio_Farda_

? @

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=10266

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.