• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1

در پی اعتراضات روزهای گذشته در …

  • کد خبر : 10277
  • 15 فروردین 1399 - 15:20
در پی اعتراضات روزهای گذشته در …

    در پی اعتراضات روزهای گذشته در زندان‌ سپیدار تعدادی از زندانیان محبوس در این زندان با شلیک نیروهای امنیتی زخمی شده و جان خود را از دست داده‌اند. این اعتراضات به دلیل عدم اعزام زندانیان به مرخصی در شرایط شیوع کرونا در کشور صورت گرفته بود. “رضا خرسانی(مغینمی) ۳۸ ساله از اهالی دشت […]

 

در پی اعتراضات روزهای گذشته در … 219163001585911005

 

در پی اعتراضات روزهای گذشته در زندان‌ سپیدار تعدادی از زندانیان محبوس در این زندان با شلیک نیروهای امنیتی زخمی شده و جان خود را از دست داده‌اند.
این اعتراضات به دلیل عدم اعزام زندانیان به مرخصی در شرایط شیوع کرونا در کشور صورت گرفته بود.

“رضا خرسانی(مغینمی) ۳۸ ساله از اهالی دشت آزادگان”، “محمد سلامات از اهالی اهواز” و “شاهین زهیری از اهالی خرمشهر” و  “محمد تامولى طرفى” ۴ تن از کشته شدگان این اعتراضات هستند که هویت آنان توسط هرانا احراز شده است.
Hra_news

‏به دنبال شورش در زندان مهاباد به دلیل شیوع ‎ویروس کرونا، ‎دانیال زین‌العابدینی را آن‌قدر کتک زدند تا جان داد. او در تماس با خانواده‌اش گفته بود تا دم مرگ کتک خورده است. به عمویش گفت: «بیایید و نجاتم دهید.» عاقبت جسدش را تحویل دادند… ‎وحشی‌گری در زندان‌های جمهوری اسلامی
KambizGhafouri

‏زندانیان زندان سپیدار و شیبان، زندانیان گمنامی هستند که تعدادی از آنها در جریان سرکوب شورش در زندان کشته و تعدادی هم بر اثر شکنجه بعد از پایان شورش جان باختند. دلیل بی‌توجهی به سرکوب و‌ مرگ این زندانیان از سوی برخی فعالان حقوق بشر و رسانه چیست؟

Nikimahjoob

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=10277

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.