• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل 27469امروز 0
0

‌شمار مبتلایان به ویروس کرونا …

  • کد خبر : 10260
  • 15 فروردین 1399 - 5:20
‌شمار مبتلایان به ویروس کرونا  …

    ‌شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان از مرز یک میلیون نفر گذشت. این در حالی است که در کمتر از یک هفته پیش تعداد مبتلایان ۵۰۰ هزار نفر اعلام شده بود و اکنون ظرف تنها چند روز دو برابر شده است. بر اساس آمارهایی که روز پنجشنبه، دوم آوریل، گزارش شد تعداد […]

 

‌شمار مبتلایان به ویروس کرونا  … 460665001585875005

 

‌شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان از مرز یک میلیون نفر گذشت. این در حالی است که در کمتر از یک هفته پیش تعداد مبتلایان ۵۰۰ هزار نفر اعلام شده بود و اکنون ظرف تنها چند روز دو برابر شده است.

بر اساس آمارهایی که روز پنجشنبه، دوم آوریل، گزارش شد تعداد قربانیان بیماری کووید۱۹ اکنون به بیش از ۵۱ هزار نفر در سراسر جهان رسیده است و ۲۰۸ هزار نفر هم پس از ابتلا به آن جان سالم به در برده‌اند.

[مطابق آمار اعلام‌شده کشورها] آمریکا با بیش از ۲۳۰ هزار مبتلا در بالای نمودار مبتلایان قرار دارد و همزمان ایتالیا با بیش از ۱۳ هزار جان باخته، بیشترین آمار قربانیان کرونا را دارد.

ویروس کرونا ۲۰۱۹ که نخستین بار حدود سه ماه پیش در ووهان چین شناسایی شد اکنون در اکثر نقاط جهان شیوع یافته و زندگی را برای نیمی از جهانیان به حالت سکون در آورده است.
‌bbcpersian
نیمی از مبتلایان و ۷۰ درصد جان‌باخته‌های ناشی از ابتلا به کرونا از اروپا هستند، در حالی که این ویروس در آمریکا نیز به شدت در حال شیوع است.
خبرگزاری فرانسه روز پنج‌شنبه ۱۴ فروردین گزارش داد که هم اکنون نیمی از جمعیت جهان در قرنطینه هستند.

طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از دو هزار نفر در جهان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان باخته و حدود ۳۰ هزار نفر نیز به شمار مبتلایان افزوده شده است.

تاکنون بیش از ۲۱۶ هزار نفر در آمریکا به این ویروس مبتلا شده‌اند که بالاترین رقم در جهان است. شمار قربانیان این کشور نیز به پنج هزار و ۱۴۰ نفر اوج گرفته است.
هم اکنون دو سوم جمعیت آمریکا در قرنطینه هستند و انتظار می‌رود که نرخ بیکاری کشور به ۱۰ تا ۲۰ درصد برسد.
شمار قربانیان در ایتالیا و اسپانیا نیز به ترتیب به بالای ۱۳ هزار نفر و ۱۰ هزار نفر اوج گرفته است.
فرانسه با بیش از چهار هزار فوتی، در مقام چهارم جهان قرار دارد و مقامات ایران نیز مدعی هستند که ۳۱۶۰ نفر در کشور فوت کرده‌اند.
اما تحقیقات رادیو فردا بر اساس اظهارات پراکنده مقام‌های رسمی محلی و منابع وزارت بهداشت نشان می‌دهد که تا ۱۲ فروردین شمار قربانیان در ایران ۴۷۶۲ نفر بوده است.
RadioFarda_

? @

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=10260

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.