• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل 27469امروز 0
0

‌‼️دقایقی پیش از دونالد ترامپ …

  • کد خبر : 10172
  • 14 فروردین 1399 - 4:50
‌‼️دقایقی پیش از دونالد ترامپ  …

    ‌‼️دقایقی پیش از دونالد ترامپ پرسیده شد که تحت چه شرایطی حاضر است #تحریم‌ها علیه #ایران را لغو کند. گفت خیلی سریع می‌توانیم به یک توافق برسیم. کافیست تماس بگیرند تا مذاکره کنیم. یا حتی کافیست از کسی بخواهند که تماس بگیرد. کانال‌های تماس ساده است. البته باز از برجام به شدت انتقاد […]

 

‌‼️دقایقی پیش از دونالد ترامپ  … 819786001585786804

 

‌‼️دقایقی پیش از دونالد ترامپ پرسیده شد که تحت چه شرایطی حاضر است #تحریم‌ها علیه #ایران را لغو کند. گفت خیلی سریع می‌توانیم به یک توافق برسیم. کافیست تماس بگیرند تا مذاکره کنیم. یا حتی کافیست از کسی بخواهند که تماس بگیرد. کانال‌های تماس ساده است.
البته باز از برجام به شدت انتقاد کرد
samadbeygi

صدای آمریکا: دونالد ترامپ رئیس جمهوری ایالات متحده روز چهارشنبه ۱۳فروردین در یک نشست خبری در کاخ سفید گفت که آمریکا خواستار دشمنی با ایران نیست اما آنها دشمنی می‌کنند و از این بابت هم پشیمان خواهند شد.

پرزیدنت ترامپ در پاسخ به یکی از خبرنگاران که پرسید تحت چه شرایطی حاضر است تحریم‌ها علیه ایران را در شرایطی که با ویروس جدید کرونا درگیر هستند لغو کند گفت: ببینید ما باید با آنها مذاکره کنیم. من فکر می‌کنم می‌توانیم خیلی سریع با ایران بر سر یک توافق کار کنیم. تنها کاری که آنها باید بکنند این است که تماس بگیرند. آنها مردم مغروری هستند و رهبری آنها نیز مغرور است، مانند همه ما، مردم ما و ما هم مغرور هستیم. برای آنها سخت است که تلفن را بر دارند، برای آنها سخت است که یک ملاقات را ترتیب بدهند. اما می‌توانند مشکلات کشورشان را خیلی ساده حل کنند.

رئیس جمهوری آمریکا تاکید کرد: ما خواستار دشمنی نیستیم، اما آنها با ما دشمنی می‌کنند و از این بابت پشیمان خواهند شد، طوری که قبلا هرگز نشده‌اند. تنها کاری که باید بکنند این است که تماس بگیرند، یا از کسی بخواهند که تماس بگیرد. کانال‌هایی است که ما می توانیم به سادگی در تماس باشیم.

پرزیدنت ترامپ در همین نشست خبری درباره دلیل هشداری که پیشتر به رژیم ایران درباره حمله به نیروهای آمریکا منتشر کرده است گفت: «اطلاعاتی داریم که برنامه‌هایی در سر دارند … به رهبری ایران، البته نه لزوما ایران، توسط گروه‌هایی که مورد حمایت ایران هستند، که این برای من یعنی ایران.»

رئیس جمهوری آمریکا تاکید کرد که اگر گروه‌های مورد حمایت جمهوری اسلامی در عراق دست به حمله علیه نظامیان یا مواضع و اهداف آمریکایی بزنند، «عاقبت بسیار بدی برای آنها در پی خواهد داشت،» و در ادامه گفت از همین رو به آنها می‌گوئیم چنین اقدامی نکنید.

voairan

? @

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=10172

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.