• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

‌?براساس اعلام سخنگوی وزارت به …

  • کد خبر : 10199
  • 14 فروردین 1399 - 17:10
‌?براساس اعلام سخنگوی وزارت به …

    ‌?براساس اعلام سخنگوی وزارت بهداشت ایران در شبانه روز گذشته در ایران ۲۸۷۵ مبتلای جدید شناسایی شده و ۱۲۴ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند. به این ترتیب، شمار کل مبتلایان به کووید-۱۹ در ایران، به ۵۰ هزار و ۴۶۸ نفر و جان‌باختگان به ۳۱۶۰ نفر رسید. تعداد کل بهبود یافتگان […]

 

‌?براساس اعلام سخنگوی وزارت به … 308762001585831205

 

‌?براساس اعلام سخنگوی وزارت بهداشت ایران در شبانه روز گذشته در ایران ۲۸۷۵ مبتلای جدید شناسایی شده و ۱۲۴ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند. به این ترتیب، شمار کل مبتلایان به کووید-۱۹ در ایران، به ۵۰ هزار و ۴۶۸ نفر و جان‌باختگان به ۳۱۶۰ نفر رسید. تعداد کل بهبود یافتگان نیز ۱۶ هزار و ۷۱۱ نفر اعلام شده است. روز گذشته، تعداد جانباختگان ۳ هزار و ۳۶ نفر و شمار مبتلایان نیز ۴۷ هزار و ۵۹۳ نفر اعلام شده بود.?

?حسن روحانی، رئیس‌ جمهوری ایران، روز پنج‌شنبه در جلسه ستاد اقتصادی دولت گفت: «تأکید می‌کنم مسئله کرونا، مسئله‌ای نیست که بگوییم فلان روز به‌ طور کامل دوره‌اش تمام می‌شود، کرونا ممکن است تا ماه‌های آینده یا تا آخر سال با ما باشد.» ?

?محمدجواد ظریف در واکنش به هشدار شب گذشته دونالد ترامپ گفت “ایران هیچ جنگی را آغاز نمی‌کند، اما به آن‌ها که این کار را می‌کنند، درس‌هایی می‌دهد”. ?

?سخنگوی وزارت امور خارجه ایران روز چهارشنبه، ۱۳ فروردین، صدور رأی دیوان عالی کیفری بحرین علیه بانک المستقبل، مدیران آن و چند بانک ایرانی دیگر را «مردود» دانست و تهدید کرد که این رأی «موجب مسئولیت دولت بحرین در قبال تبعات آن می‌باشد».
بانک المستقبل (فیوچر بانک) که در سال ۱۳۸۳ با سرمایه‌گذاری مشترک بانک ملی و صادرات ایران و همچنین یک بانک بحرینی آغاز به کار کرد از سوی دادستانی بحرین به خاطر «پول‌شویی برای نهادهای داخلی ایران و انجام معاملات مربوط به نهادهای تحت تحریم ایران» جریمه شده است. ?

?رضا اردکانیان، وزیر نیرو، روز چهارشنبه، ۱۳ فروردین، از افزایش ۴۰ درصدی مصرف آب در برخی مناطق و افزایش متوسط ۱۲ درصد در کل ایران خبر داد و دلیل آن را مصرف بیشتر مردم در مسائل بهداشتی عنوان کرد. ?

?محمد نفریه، رئیس کمیته پیشگیری از بیماری‌های واگیردار سازمان بهزیستی ایران گفت چرخه شیوع ویروس کرونا در آسایشگاه کهریزک کنترل شده است. ?

? ناتو هشدار داده است که همه‌گیری ویروس کرونا می‌تواند بستری برای تهدیدهای امنیتی از طرف روسیه و گروه‌های تروریستی فراهم سازد. به گزارش آسوشیتدپرس، قرار است روز پنج‌شنبه وزرای خارجه ۳۰ عضو ناتو کنفرانس ویدئویی برگزار کنند و انتظار می‌رود بیانیه مشترکی در رابطه با قدرت و توانایی این کشورها در مقابله با تهدیدهای روسیه و گروه‌های تروریستی منتشر کنند. ?

? شمار جان باختگان کرونا در آمریکا از ۵ هزار نفر فراتر رفت. ?

?این روزها خیلی از مردم و کارشناسان با این سوال روبرو هستند که آیا پوشیدن ماسک صورت در جریان شیوع ویروس کرونا فایده ای دارد یا نه. درحالی که زدن ماسک در آسیا خیلی متداول تر است، کشورهای غربی عمدتا می گویند که ماسک فقط برای پرسنل بخش بهداشتی و بیماران لازم است.
اکنون هیاتی از مشاوران سازمان بهداشت جهانی قصد ارزیابی این سوال را دارد. این هیات تحت سرپرستی پروفسور دیوید هیمن به بی بی سی نیوز گفت که تحقیقات تازه ممکن است به تغییر توصیه ها در این زمینه منجر شود. ?

? @VahidOnline
تهران، امروز، موقع بارش تگرگ:‌ Aghmoallem

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=10199

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.