• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل 27538امروز 0
1

‌?سخنگوی وزارت بهداشت ایران اع …

  • کد خبر : 10090
  • 13 فروردین 1399 - 17:50
‌?سخنگوی وزارت بهداشت ایران اع …

    ‌?سخنگوی وزارت بهداشت ایران اعلام کرد که در شبانه روز گذشته در ایران ۲۹۸۷ مبتلای جدید شناسایی شده و ۱۳۸ نفر نیز جان خود را از دست داده اند. به این ترتیب شمار کل مبتلایان به کووید-۱۹ در ایران، به ۴۷ هزار و ۵۹۳ نفر و فوت‌شدگان به ۳۰۳۶ نفر رسید. تعداد کل […]

 

 

‌?سخنگوی وزارت بهداشت ایران اعلام کرد که در شبانه روز گذشته در ایران ۲۹۸۷ مبتلای جدید شناسایی شده و ۱۳۸ نفر نیز جان خود را از دست داده اند. به این ترتیب شمار کل مبتلایان به کووید-۱۹ در ایران، به ۴۷ هزار و ۵۹۳ نفر و فوت‌شدگان به ۳۰۳۶ نفر رسید. تعداد کل بهبود یافتگان نیز ۱۵ هزار و ۴۷۳ نفر نفر اعلام شده است. ?

?همزمان با افزایش هشدارها از طرف ایران به آمریکا در مورد حمله در خاک عراق، سپاه پاسداران نیز در مورد اقدام علیه ایران در «هر نقطه‌ای» هشدار داد. در بیانیه سپاه که روز ۱۲ فروردین صادر شده، آمده است: «خطای دشمنان در هر نقطه‌ای علیه جمهوری اسلامی ایران، آخرین خطای آنان است.» … این هشدار در شرایطی مطرح می‌شود که در روزهای اخیر ارزیابی‌ها حاکی از حمله قریب‌الوقوع آمریکا به نیروها و پایگاه‌های گروه‌های شبه نظامی شیعی هم‌پیمان با تهران در عراق است. ?

?عباس موسوی، سخنگوی وزارت امورخارجه هشدار داده که “تحرکات نظامی آمریکا در عراق خلاف خواسته رسمی و اعلام شده دولت، پارلمان و مردم عراق است که می‌تواند وضعیت منطقه را به بی‌ثباتی و شرایطی فاجعه بار سوق دهد”. دو روز پیش آمریکا اعلام کرد برای محافظت از نیروهای خود در برابر حملات احتمالی ایران و متحدانش، در برخی پایگاه‌های عراق سامانه ضدموشکی پاتریوت مستقر کرده است. خبرگزاری فرانسه می گوید یک سامانه پاتریوت هم به پایگاهی در اربیل مرکز کردستان عراق فرستاده شده و دو سامانه دیگر قرار است از کویت به عراق برده شود. ?

?[❗️ویدیوی پایین]حامد اسماعیلون، پزشک و نویسنده ایرانی که همسر و فرزندش را در واقعه سرنگونی هواپیمای اوکراینی به‌ وسیله موشک‌های سپاه از دست داد، با انتشار ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی، از تشکیل «انجمن خانواده‌های PS752» برای «دادخواهی این جنایت» خبر داد. ?

?محمد مقیمی وکیل مدافع اسماعیل بهلولی، از معترضان دی‌ماه ۹۶ از تایید حکم ۱۸ سال زندان برای موکلش در دادگاه تجدیدنظر خبر داد. ?

?بنابر اعلام اورژانس فارس، تعداد قربانیان مسمومیت با الکل در استان فارس به ۸۴ نفر رسیده است. ?

?سخنگوی سازمان اورژانس ایران از جان باختن ۲۱ نفر و مفقود شدن یک تن در حوادث جوی تا ساعت ۸ صبح روز ۱۳ فروردین، خبر داد. … یک نفر در استان بوشهر به علت وقوع توفان و سیل، سه نفر در هرمزگان، دو نفر در سیستان و بلوچستان، ۱۱ نفر در استان فارس، سه نفر در استان قم و یک نفر در خوزستان به علت وقوع سیل جان خود را از روز ۳ فروردین‌ماه تا ساعت ۸ روز جاری از دست داده‌اند. … یک نفر در استان هرمزگان مفقود شده است که تلاش‌ها برای پیدا کردن وی ادامه دارد. ?

?مدیران مسئول هفت روزنامه چاپ ایران از حسن روحانی خواستند به ستاد مبارزه با کرونا دستور دهد روزنامه‌های سراسری ایران که چاپ آنها به دستور این ستاد متوقف شده، دوباره منتشر شوند. به گزارش اعتمادآنلاین، این نامه را مدیران مسئول روزنامه‌های اعتماد، دنیای اقتصاد، ابتکار، مردم‌سالاری، گل، آفتاب یزد و جهان صنعت امضا کرده‌اند. این نامه به این دلیل نوشته شده که ستاد ملی مبارزه با کرونا روز دوشنبه، ۱۱ فروردین، دستور توقف موقت چاپ کاغذی مطبوعات در ایران را صادر کرد که واکنش انتقادی برخی از مطبوعاتی‌ها را نیز در پی داشته است. ?

?فرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونا در تهران می‌گوید «رفتار» برخی شهروندان پایتخت باعث آلودگی همه نقاط شهر تهران به ویروس کرونا شده است. ?

?خانواده کیومرث درم‌‌بخش، عکاس، مستندساز و کارگردان فیلم «بوف کور» از درگذشت او بر اثر ابتلا به ویروس کرونا خبر دادند. ?

♦️سازمان غذا و داروی ایالات متحده آمریکا مجوز استفاده اضطراری از تست‌های تشخیص دو دقیقه‌ای ویروس کرونا را صادر کرد. ?

?وزارت حج عربستان سعودی از مسلمان جهان خواست برنامه‌ریزی و ثبت نام برای مراسم سالانه حج را تا روشن شدن وضعیت در خصوص شیوع ویروس جدید کرونا متوقف کنند. ?

?تست کرونای بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل منفی اعلام شد. ?

? @VahidOnline

? ps752justice ?

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=10090

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.