• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل 27538امروز 0
0

ویدیوهایی گرفتم که از صداهاشون …

  • کد خبر : 9884
  • 11 فروردین 1399 - 2:00
ویدیوهایی گرفتم که از صداهاشون …

  ویدیوهایی گرفتم که از صداهاشون به‌نظر میاد مربوط به “ناآرامی در زندان عادل آباد شیراز”ه ولی صحنه خاصی جز اعزام و حضور ماموران ازشون مشخص نیست. ایسنا نوشته: “رئیس کل دادگستری استان فارس دقایقی پیش(بامداد دوشنبه ۱۱ فروردین) با تأیید خبر نا آرامی در زندان عادل آباد شیراز گفت: از ساعت ۲۲ مورخ ۱۰ […]

 

ویدیوهایی گرفتم که از صداهاشون به‌نظر میاد مربوط به “ناآرامی در زندان عادل آباد شیراز”ه ولی صحنه خاصی جز اعزام و حضور ماموران ازشون مشخص نیست.

ایسنا نوشته:
“رئیس کل دادگستری استان فارس دقایقی پیش(بامداد دوشنبه ۱۱ فروردین) با تأیید خبر نا آرامی در زندان عادل آباد شیراز گفت: از ساعت ۲۲ مورخ ۱۰ فروردین در دو بند از زندان عادل آباد شیراز شاهد نا آرامی بودیم که این امر توسط نیروهای امنیتی زندان و یگان های امدادی تحت کنترل است.

حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی گفت: در این دو بندی که زندانیان آن اقدام به درگیری کرده بودند زندانیان با جرائم خشن و خاص نگهداری می شوند که مشمول هیچ گونه تسهیلات نمی شوند.

وی افزود: در پی این ناآرامی زندانیان این دو بند اقدام به شکستن برخی نرده ها و دوربین های مدار بسته کردند که با ورود نیروهای حفاظتی زندان و یگان های انتظامی و امنیتی موضوع تحت کنترل قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری فارس اضافه کرد: هیچگونه آسیبی به زندانیان و نیروهای حفاظتی و انتظامی و اقدام به فراری در پی این حادثه گزارش نشده است.
isna

? @

 

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=9884

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.