• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل 27538امروز 0
1

‌? مسوول کارگروه آموزش های الک …

  • کد خبر : 9618
  • 08 فروردین 1399 - 16:40
‌? مسوول کارگروه آموزش های الک …

    ‌? مسوول کارگروه آموزش های الکترونیکی #وزارت_علوم #ایران گفته است که “امکان بازگشایی #دانشگاهها به روال معمول یک تا دو ماه آینده وجود ندارد و احتمال فعال شدن کلاسهای درس پایین است”. به گفته وی نتیجه اقدامات دانشگاه ها در پایان #تعطیلات #نوروز مشخص می‌شود. ? ? سخنگوی وزارت بهداشت ایران از شناسایی […]

 

‌? مسوول کارگروه آموزش های الک … 297988001585311005

 

‌? مسوول کارگروه آموزش های الکترونیکی #وزارت_علوم #ایران گفته است که “امکان بازگشایی #دانشگاهها به روال معمول یک تا دو ماه آینده وجود ندارد و احتمال فعال شدن کلاسهای درس پایین است”.
به گفته وی نتیجه اقدامات دانشگاه ها در پایان #تعطیلات #نوروز مشخص می‌شود. ?

? سخنگوی وزارت بهداشت ایران از شناسایی نزدیک به سه هزار مورد دیگر از ابتلا به ویروس جدید کرونا خبر داده و گفته در شبانه‌روز گذشته ۱۴۴ نفر دیگر از بیماران کرونا در ایران درگذشته‌اند. کیانوش جهانپور اعلام کرده است که بر اساس نتایج آزمایشگاهی شمار مبتلایان کرونا در ایران از ۳۲ هزار نفر گذشته و آمار کل درگذشتگان هم به ۲۳۷۸ نفر رسیده است. آقای جهانپور گفته نزدیک به سه هزار نفر از بیماران کووید-۱۹ در ایران “در وضعیت شدید این بیماری” به سر می‌برند. ?

? استانداری تهران اعلام کرده است که حضور در پارک‌ها و دیگر مکان‌های عمومی مشابه برای مراسم ۱۳به‌در ممنوع است. ?

?حشمت الله فلاحت پیشه، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ایران میگوید که کرونا دستکاری بیوتروریستی شده است و قدرت های جهانی از کرونا استفاده بیوتروریستی می‌کنند. این نماینده مجلس ایران توضیح نداد که بر اساس چه شواهد و مبنایی چنین ادعایی را مطرح می‌کند. ?

?از فردا، شنبه چین ورود همه افراد خارجی را فعلا ممنوع کرده است؛ حتی کسانی که ویزا و یا اقامت دارند اجازه ورود به این کشور را ندارند. وزیر خارجه چین گفته است که این تصمیم را به این دلیل گرفته که کرونا در جهان به شدت شیوع یافته است. ?

? ظرف هفته گذشته شمار مبتلایان به ویروس جدید کرونا در استرالیا افزایش شدیدی داشته است. آمار رسمی دولت استرالیا از شمار مبتلایان در یک هفته از هفتصد نفر به سه هزار نفر رسیده است. ?

? شرکت آلمانی BOSCH کیت‌هایی برای تست #کرونا تولید کرده که تا ۹۵ درصد دقت دارند و دو ساعت و نیمه هم جواب می‌دن. بدون نیاز به آزمایشگاه ?

? @VahidOnline

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=9618

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.