• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل 27469امروز 0
1

‌?کیانوش جهان‌پور، سخنگوی وزار …

  • کد خبر : 9462
  • 06 فروردین 1399 - 16:30
‌?کیانوش جهان‌پور، سخنگوی وزار …

    ‌?کیانوش جهان‌پور، سخنگوی وزارت بهداشت، امروز چهارشنبه از رسیدن شمار قربانیان کرونا در ایران به ۲۰۷۷ نفر خبر داد. او گفت با جان باختن ۱۴۳ بیمار مبتلا به کووید-۱۹ در طول ۲۴ ساعت گذشته، تعداد درگذشتگان بر اثر این بیماری تا ۶ فروردین ۱۳۹۹ به ۲۰۷۷ نفر رسید. آقای جهان‌پور افزود که از […]

 

‌?کیانوش جهان‌پور، سخنگوی وزار … 823955001585137604

 

‌?کیانوش جهان‌پور، سخنگوی وزارت بهداشت، امروز چهارشنبه از رسیدن شمار قربانیان کرونا در ایران به ۲۰۷۷ نفر خبر داد.
او گفت با جان باختن ۱۴۳ بیمار مبتلا به کووید-۱۹ در طول ۲۴ ساعت گذشته، تعداد درگذشتگان بر اثر این بیماری تا ۶ فروردین ۱۳۹۹ به ۲۰۷۷ نفر رسید.
آقای جهان‌پور افزود که از ظهر دیروز تا امروز ۲۲۰۶ مورد جدید ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در کشور شناسایی شد و مجموع مبتلایان به این بیماری در ایران به ۲۷۰۱۷ نفر رسید.
سخنگوی وزارت بهداشت افزود که تا کنون ۹۶۲۵ نفر از مبتلایان به کووید-۱۹ در کشور، بهبود یافته و ترخیص شده‌اند. ?

?وزارت بهداشت ایران: تا پایان اردیبهشت دست‌کم ۸۱۱ هزار نفر و دست‌بالا یک میلیون و ۱۶۰هزار نفر کرونا می‌گیرند. ?

?علیرضا رئیسی، معاون بهداشت وزیر بهداشت ایران، روز چهارشنبه گفت که سرنخ‌های جدیدی دربارهٔ منشأ بروز کرونا در ایران پیدا شده و در این رابطه از کارگران و «دانشجویان» چینی در قم نام برد. ?

?با ادامه افزایش شیوع ویروس کرونا در ایران، علی ربیعی، سخنگوی دولت، بامداد چهارشنبه گفت سفرهای جدید و خروج از شهرها ممنوع خواهد شد و با تخلف از این دستور «برخورد خواهد شد». او که در حاشیه جلسه هیئت دولت سخن می‌گفت توضیح داد که «رئیس‌جمهور امروز اعلام کردند سفرهای جدید و خروج از شهرها ممنوع است و آیین‌نامه خروج از شهرها به زودی تصویب و اعلام می‌شود.» وی در عین حال تأکید کرد: «مسافران خروجی به سمت تهران دیگر نباید شهر به شهر مسیرها را طی کنند این تصمیمی است که قطعاً باید اجرا شود و باید از بزرگراه‌ها و کمربندی‌ها عبور کنند.» ?

همزمان حسن روحانی رئیس جمهوری ایران در جلسه اخیر هیأت دولت از مردم خواست که از فردا آمادگی سخت‌گیری‌های بیشتری را داشته باشند و گفت که از موج بعدی سفرها ممانعت و همه پارک‌ها بسته می‌شود. ?

با اعلام سخت‌گیری‌های بیشتر در تردد مسافران، عبدالرضا رحمانی فضلی از تلاش دولت برای تعطیلی مرامز پرتجمع خبر داده است. ?

رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران از تعطیلی تمام بوستان‌های شهر تهران خبر داده است. ?

?عبدالناصر همتی، رئیس بانک مرکزی ایرانبه تعویق سه ماهه بازپرداخت وامهای قرض‌الحسنه که پیشتر اعلام شده بود اشاره کرده و گفته بانکهای در صورتی که از حساب این مشتریان پولی برداشته باشند، باید همین هفته آن را مسترد کنند. ?

?پس از چندین روز کش و قوس، سرانجام کاخ سفید و رهبران دو حزب اصلی در سنای آمریکا شامگاه سه‌شنبه بر سر بسته دو تریلیون دلاری محرک‌های اقتصادی برای مقابله با پیامدهای کرونا به توافق رسیدند. هنوز جزئیات این بسته اعلام نشده و قرار است کاخ سفید تا ساعاتی دیگر لایحه عظیم دو تریلیون دلاری خود را به سنا بفرستد.
پیش از این وزیر خزانه‌داری آمریکا گفته بود که این بسته حمایتی از جمله شامل کمک‌هزینه و وام به کسب و کارهای کوچک، کمک به مراکز درمانی، تخصیص اعتبار به شرکت‌های بیمه و بازنشستگی و کمک‌های مستقیم به برخی از شهروندان می‌شود.
تا شامگاه سه‌شنبه شمار مبتلایان به کرونا در آمریکا بیش از ۵۵هزار تن بود که بیش از هشتصد تن از آنان جان باخته‌اند. ?

?آزمایش کرونای پرنس چارلز، شاهزاده ولز مثبت اعلام شد. او هفتاد و یک سال سن دارد. ?
? @VahidOnline

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=9462

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.