• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
0

‌?سازمان اورژانس ایران اعلام‌ک …

  • کد خبر : 9127
  • 04 فروردین 1399 - 17:30
‌?سازمان اورژانس ایران اعلام‌ک …

    ‌?سازمان اورژانس ایران اعلام‌کرد که در سیلاب‌های روزهای گذشته در هفت‌ استان هرمزگان، بوشهر، فارس، سیستان‌و‌بلوچستان، قم، گیلان و کرمان، هفت‌ نفر کشته و ۹ نفر زخمی شده‌اند و دو نفر نیز در استان هرمزگان مفقود شده‌اند. ? ?گودال پس از بارندگی در قم جان ۳ نفر را گرفت. پس از بارندگی‌های شدید […]

 

‌?سازمان اورژانس ایران اعلام‌ک … 452912001584968405

 

‌?سازمان اورژانس ایران اعلام‌کرد که در سیلاب‌های روزهای گذشته در هفت‌ استان هرمزگان، بوشهر، فارس، سیستان‌و‌بلوچستان، قم، گیلان و کرمان، هفت‌ نفر کشته و ۹ نفر زخمی شده‌اند و دو نفر نیز در استان هرمزگان مفقود شده‌اند. ?

?گودال پس از بارندگی در قم جان ۳ نفر را گرفت. پس از بارندگی‌های شدید شب گذشته در شهر قم و فرونشست زمین در یکی از محلات این شهر دو خودرو در گودال ایجاد شده سقوط کردند که در اثر این حادثه سه نفر جان خود را از دست دادند. ?

?بنا بر اعلام هلال احمر استان کرمان، شهرستان‌های قلعه‌گنج، رودبار جنوب، ریگان، منوجان و کهنوج در این استان “بشدت درگیر سیل‌” شده‌اند. ?

? ۱۵ هزار نفر در رودبار جنوب در محاصره سیل قرار گرفته‌اند. سیلاب و آبگرفتگی شدید در جنوب و شرق استان کرمان مردم را بی خانمان کرده. در حالی که در همین مناطق مردم در تابستان برای تهیه آب شرب دست به دامان سیستم آبرسانی سیار هستند. ?

?بنا بر اعلام دانشگاه علوم پزشکی شهر قم از ابتدای شیوع کرونا در این استان تاکنون ۴۰ پزشک و ۱۳۰ پرستار به این بیماری مبتلا شده‌اند. ?

?کریم همتی، سرپرست جمعیت هلال احمر ایران گفته است که در ۱۹ استان در روزهای گذشته بیش از ۸ و نیم میلیون نفر خارج شده اند. ?

?حسن روحانی رئیس‌جمهور ایران در نخستین جلسه هیئت دولت در سال ۹۹ گفت “اکثریت مردم به دستورالعمل‌ها عمل کرده‌اند”.
آقای روحانی گفت: “گزارش‌ها نشان می‌دهد که مردم و مسافران در محل سکونت جدید مانده‌اند و مساله قرنطینه شخصی و داوطلبانه را همه اجرا می‌کنند.” ?

?سخنگوی وزارت امور خارجه با تئوری توطئه خواندن سخنان آیت الله خامنه ای درباره ویروس کرونای جدید، آن را مضر، غیرمسوولانه و غلط خواند. ?

?معاون امور اقتصادی استانداری تهران می‌گوید “از فردا ادارات و بانک‌ها دایر هستند و در ساعات از قبل تعیین شده خدمات لازم را به مردم ارائه می‌دهند.”
محمد امامی‌امین همچنین گفت: “بر اساس مصوبه وزارت کشور تمامی مراکز تجاری و پاساژ‌ها که اقلام غیرضروری مردم را می‌فروشند تا ۱۳ فروردین ماه تعطیل هستند و تمامی فروشگاه‌های فروش مایحتاج، داروخانه‌ها، پمپ بنزین‌ها، نانوایی‌ها، میادین میوه و تره‌بار و سوپرمارکت‌ها فعال هستند.” ?

?سفیر ایران در پاریس اعلام کرد که امروز دومین هواپیمای حامل محموله کمک‌های پزشکان بدون مرز از بوردو فرانسه راهی تهران شده است. ?

?المپیک ۲۰۲۰ روی هوا. کانادا تبدیل به اولین کشور مهمی شد که از #المپیک و پارالمپیک توکیو کنار کشید. کانادا: “مهم‌تر از یک نمایش، یک رکورد یا یک مدال، بخشی از یک چیز مهم‌تر بودن است”. استرالیا هم به ورزشکارانش گفته واضح است که مسابقات برگزار نمی‌شود و برای ۲۰۲۱ آماده شوند. ?

?شینزو آبه، نخست وزیر ژاپن برای اولین بار احتمال تعویق المپیک تابستانی ۲۰۲۰ را به علت شیوع ویروس کرونا داده است. آقای آبه به پارلمان ژاپن گفته است که امنیت و سلامت ورزشکاران باید اولویت اول قرار بگیرد. کمیته بین‌المللی المپیک نیز نسبت به برگزاری المپیک در تاریخ مقرر لحنش را نسبت به گذشته تغییر داده و گفته احتمال تغییر تاریخ برگزاری وجود دارد. ?

?بر اساس تازه‌ترین آمار تعداد کسانی که در اثر ابتلا به ویروس کرونا در اسپانیا جان خود را از دست دادند با افزایش ۴۶۲ نفر در بیست و چهار ساعت گذشته به رقم ۲۱۸۲ نفر رسید. ?

?نتیجه آزمایش بیماری کووید – ۱۹ هاروی واینستاین، غول سینمای هالیوود که به جرم تجاوز و آزار جنسی ده‌ها زن در زندان به سر می‌برد، مثبت بوده است.
شماری از کارمندان و نگهبانان زندانی در نیویورک، که با واینستاین در تماس نزدیک بوده‌اند، به قرنطینه فرستاده شده‌اند. ?

?عبدالله زاویه عضو شورای سردبیری خبرگزاری فارس وابسته به سپاه پاسداران در اثر ابتلا به ویروس کرونا جان باخت. ?

? آنخل گوریا، دبیرکل سازمان همکاری و توسعه اقتصادی می‌گوید سالها طول خواهد کشید تا اقتصاد جهانی از شرایط شیوع ویروس کرونا به حالت اول باز گردد و ‘سالهای آینده’ را رنج خواهد کشید. به گفته وی صدمه‌ای که از ویروس کرونا به اقتصاد وارد شده در حال حاضر حتی از بحران اقتصادی در سال‌های گذشته نیز بزرگتر بوده است. ?

? @VahidOnline

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=9127

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.