• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
0

⚫️ فاجعه ای از آخوندهای مدعی ط …

  • کد خبر : 9114
  • 04 فروردین 1399 - 16:40
⚫️ فاجعه ای از آخوندهای مدعی ط …

    ⚫️ فاجعه ای از آخوندهای مدعی طب اسلامی در انزلی! آخوند #مرتضی_کهنسال، مدعی طب اسلامی و شاگرد تبریزیان( شیاد طب اسلامی)،۲۷ اسفند۹۸ با هدف تخریب و تمسخر پروتکلهای بهداشتی بیماران #کرونا، با معرفی ار سوی سازمان تبلیغات اسلامی به بیمارستان شهید بهشتی انزلی با عنوان انجام امور شرعی بیماران وارد این بیمارستان شده […]

 

⚫️ فاجعه ای از آخوندهای مدعی ط … 391134001584965405

 

⚫️ فاجعه ای از آخوندهای مدعی طب اسلامی در انزلی!

آخوند #مرتضی_کهنسال، مدعی طب اسلامی و شاگرد تبریزیان( شیاد طب اسلامی)،۲۷ اسفند۹۸ با هدف تخریب و تمسخر پروتکلهای بهداشتی بیماران #کرونا، با معرفی ار سوی سازمان تبلیغات اسلامی به بیمارستان شهید بهشتی انزلی با عنوان انجام امور شرعی بیماران وارد این بیمارستان شده و سپس طبق نقشه قبلی بدون لباس مخصوص و ماسک ، کلاه و دستکش با عبا و عمامه وارد بخش بستری ایزوله بیماران کرونا می گردد.

وی در اقدامی خطرناک و تهدید کننده حیات بیماران، ضمن کنار زدن ماسک، و تماس دست خود به دهان و بینی آنان، آنها را وادار به استنشاق ماده ای مبهم و عطر مانند می کند.
و سپس در اقدامی سخیف برای تهیه مستند از حضور بدون پوشش بهداشتی خود و با هدف تمسخر پزشکان، اقدام به تهیه عکس و فیلم سلفی و انتشار آن می نماید.

یک روز بعد‌ #محسن_شریفی ،یکی از بیمارانی که حال نسبتا خوب و شرایط پایداری داشته و به دهان و بینی او آن ماده زده شده بود، بشدت بدحال شده و در نهایت روز گذشته فوت می نماید.

اقدام کثیف این آخوند موجی از خشم و عصبانیت در اهالی داغدار انزلی ایجاد کرده است.

#الو

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=9114

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.