• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل 27538امروز 0
0

‌توهمات خطرناک خامنه‌ای: “آمری …

  • کد خبر : 9021
  • 03 فروردین 1399 - 19:30
‌توهمات خطرناک خامنه‌ای: “آمری …

    ‌توهمات خطرناک خامنه‌ای: “آمریکا متهم است کرونا را تولید کرده. شاید در پوشش کمک، دارویی را وارد ایران کند که کرونا را ماندگار کند یا فردی بفرستد که اطلاعاتش را درباره اثرگذاری ویروس تکمیل کند”.aminsophiamehrفرزانگی رهبر دیگه از کنترل خارج شده و به مراحل خیلی حادی رسیده؛ میگه آمریکایی‌ها میخوان پزشک بفرستن ایران […]

 

‌توهمات خطرناک خامنه‌ای: “آمری … 083565001584889205

 

‌توهمات خطرناک خامنه‌ای: “آمریکا متهم است کرونا را تولید کرده. شاید در پوشش کمک، دارویی را وارد ایران کند که کرونا را ماندگار کند یا فردی بفرستد که اطلاعاتش را درباره اثرگذاری ویروس تکمیل کند”.
aminsophiamehr
فرزانگی رهبر دیگه از کنترل خارج شده و به مراحل خیلی حادی رسیده؛ میگه آمریکایی‌ها میخوان پزشک بفرستن ایران تا اثر ویروس خودساخته رو بر ایرانی‌ها ببینن!
AghBahman
اقا این خامنه‌ای پارانویا داره
میگه به داروی امریکایی اعتماد نداریم چون ممکنه یه بیماری جدید بیاره و بخوان روی ژن ایرانی تستش کنن
afshin__63
خامنه‌ای حتی نسبت به استانداردهای خودش هم داره پرت و پلاهای چرندتری می‌گه
mt Parcois
خامنه‌ای درباره قیمت‌گذاری بنزین تخصص نداشت ولی درباره ویروس‌ها تخصص داره.
anti_leftist
آیا اخیرا هیچ‌ پزشک یا روانپزشکی ایشان را معاینه کرده است؟ به نظر می رسد که ایشان بشدت بیمار باشد . آنچه که گفت بیشتر به هذیان بیماری با چهل درجه تب میمانست تا سخنرانی رهبر کشوری چون ایران امروز
homayoun2019
خامنه‌ای رسما خرفت شده، خزعبلاتی که بلغور کرد در حد رائفی‌پور و روازاده هم نبود.
joseph9901

وقتی خامنه‌ای میاد اراجیف امثال رائفی‌پور رو تکرار می‌کنه، دیگه جا برای هیچ توجیهی باقی نمی‌گذاره. این واقعیت رهبر ایرانه: احمق، مرتجع و وقیح. از دفعه بعد که خواستید برای روغن بنفشه جوک بسازید، حواستون باشه که دارید توهین به رهبری می‌کنید. خامنه‌ای اینها بوی بنفشه می‌ده!
PanahFB
عرض نکردم؟ بیست و سی در ذهن مقام معظم رهبری است. صدا و سیما تنها انعکاس رنگ‌پریده‌ی ماجراست.
dariushm
بابا دو ورق قرص دیوونگی توی بیت رهبری پیدا نمی‌شه یعنی؟ این پیرمرد خودش رو لجن‌مال کرد.
uint_32
چقدر شبیه دیکتاتور های کلاسیک شده.
یه ملت و یک کشور رو داره به خاطر جنون و ترس به نابودی میکشونه.
Hopian_98
با وجود چنین کسی در رأس کشور چگونه می‌شود این بیماری را در ایران ریشه‌کن کرد؟ لابد اگر بتواند با جنگ بیولوژیک علیه آمریکا به آن پاسخ می‌دهد! راستی چند نفر از مسئولان جمهوری اسلامی به این هذیان‌ها باور دارند؟
AliKeshtgar
والا من جای سپاه بودم، برای حفظ جان خودمم شده، قپونی می‌ردم می‌کردمش تو گونی مینداختمش تو کشتی می‌فرستادمش آمریکا، مقام معظم رهبری رو عرض می‌کنم
_Syd_G
ظاهرا دهه نهم زندگی، دوران زوال عقل رهبری است با تصمیماتی مخرب تر برای کشور و مردم
afshari_aku
شنیدن این حرف از زبان هر رهبری در جهان غیرطبیعی است ولی درباره خامنه‌ای کاملا طبیعی است.
rezahn56
خزعبلاتی که خامنه ای تحویل جامعه دادفقط تلاش برای انحراف اذهان از فاجعه ایست که در داخل ایران رخ داده است؛ مرگ هزاران نفر به دلیل #کرونا
#جهش_خزعبلات
Siavash_Hesami
خامنه‌ای برای جلوگیری از طغیان مردم دوباره دست به دامن دژمن خیالی شده و از مردم میخواد که باز هم سواری بدن.
_Shiaf
آقای خامنه‌ای اطلاعات کافی از منشأ چینی ویروس کرونا داره ولی با اعلام تولید این ویروس توسط آمریکا می‌خواد افکار عمومی رو علیه «دشمن» بسیج کنه که کسی هوای مذاکره به سرش نزنه. در حقیقت هدفش بستن راه هر نوع تعاملی با آمریکاست.
hatefmotahhary
مسوول مستقیم قتل عام مردم ایران توسط ویروس کرونا جمهوری اسلامی است. مساله فقط ناکارآمدی و ناتوانی و نادانی نیست. مساله مغز کوچک زنگ زده‌ای است که امروز تازه به این نتیجه رسیده احتمالا آمریکا ویروس کرونا را درست کرده. متاسفانه صاحب این مغز رهبر کشور ما و شماست.
jalalsaeedi2003
معظم‌له چیزایی گفتن که رهبر کره شمالی رو کاملا از میدون به در کرد. با نفوذ کلام ایشون، الان در اقصی نقاط جهان دارن به رهبر ما می‌خندن.
AghBahman
کل خبرگزاری های دنیا از هر طیفی بهش میگن iran’s supreme leader . چه خوشمون بیاد چه نیاد واقعیت امروز کشور همینه. مثل رهبر کره شمالی، امیر قطر ، پادشاه عمان، رهبر لیبی ، رئیس جمهور سوریه
outsider_oooo

‼️‼️‼️
منتظر باشید سایت خامنه‌ای دات آی آر بخشی از حرف‌های معظم‌له را سانسور کند. خودشان هم فهمیده‌اند پیرمرد مغزش دیگر درست کار نمی‌کند.
Mirzaabenevis
و اتفاق جالبی افتاد.
این قسمت «دشمنان جنی و انسی وجود دارند که با هم علیه ایران همکاری می‌کنند» از متن سخنرانی رهبری در همه خبرگزاری‌ها حذف شده؛ خبرگزاری فارس و دانشجو و تسنیم خبر را ویرایش کرده‌اند؛ این جمله‌ای که عینا در سخنرانی بود را چرا حذف کرده‌اند؟
ehsan_soltani

آمریکایی‌ها یک تعداد جن استخدام کردند که بروند یک ویروس را از آزمایشگاهی در چین بدزدند و آنرا جوری که با ژن ایرانیها خیلی سازگار باشد تغییر بدهند و بریزند تو ریه چینیها و آنهارابفرستند با ماهان ایران و یک عده روحانی جن‌گیر قم را اول بکشند و بعد باقی مردم را. ترجمه سخنان #خامنه‌ای
AzamBahrami

? @

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=9021

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.